Nějaký obsáhlý zdroje o c++ api tree list a dalších seznamech v c++ API? Budu začínat psát editor pro můj herní engine.
Fórum › C / C++
Obsáhlý zdroje o C++ API Tree List
Tim C++ API myslis STL (Standard Template Library)?
Mimo to na herni engine by byl vhodnejsi napriklad EASTL - Electronic Arts Standard Template Library. Jsou tam vetsinou vychytanejsi hlavni neduhy STL.
No o tom EASTL je to takove letem svetem (pro znale STL): http://www.open-std.org/jtc1/sc22/wg21/docs/papers/2007/n2271.html
A na STL jako takove vcelku stacilo i http://en.cppreference.com/w/cpp/header nebo http://www.cplusplus.com/reference/stl/
Nejake hodne podrobne navody ale vesmes moc neznam, jelikoz mi bohate staci ty dva predchozi nebo stackoverflow.com ...
A pokud mas nejake dobre IDE, tak obvykle umi zobrazit navrhy metod a tak (obvykle to byva kombinace CTRL+Mezernik ci tak nejak, jinak zname napriklad jako https://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_code_completion)...
Jinak, abych zbytečně neduplikoval kod, tak to tlačím to jakési stavebnice, samozřejmě občas něco předělám ale to naštěstí nezabere moc času. V první verzích jsem se několikrát dostal do situace, kdy bylo velmi obtížné přibalovat další kod a proto ty předělávky. Jde o to, aby jádro bylo vychytané a to se stalo standartem pro další vrstvy kodu. Zatím jádrem je něco, co mohu nazvat jako game objects stack manager a bude mít sdílené prvky s fyzikou a persistencí. A hlavně je to neustálé se učení a zdokonalování. Jak vypadá zkutečný terén jsem studoval roky než jsem za dva dny vytvořil mapu cca 100x100 km s použitím koupeného vhodného software a mého algoritmu.
#7 MiCizek
C++ jako takove nezna pojem grafika, okna a tak. To jsou jen knihovny. Muze byt uplne zakladni Windows API, ktere je vicemene C-style. Pomerne narocne na to, cokoliv v nem udela. Daleko lepsi byl C++Builder (podobne jako Delphi), ale to uz nesleduju od dob, co to prebralo tusim Embarcadero.
MS ma taktez .net (coz si na tehle sajte pletou s C#, ale je to i pro c++ a dalsi)
Pak jsou ruzne open source "okynka" jako QT, WxWidgets (ty byvaji i multiplatformni)
Kazdy z nich ma neco jako Tree List, takze je dost tezke odhadovat, s kterym mas to docineni. Nicmene je to vzdy temer na jedno brdo. Vytvorit nejaky Item, do nej se pak da vetsinou pridat polozky nebo tak...
A ano EASTL je od Electronics Art, jelikoz STL bylo na herni enginy moc pomaly ci jinak neefektivni a tak.
Jinak pokud znáte nějaké jiné knihovny, tak sem s nima. Hodilo by se mi nějaké textové rozhraní do her, zvukové, jestli existuje nějaké síťové. Nejspíš použiju Bullet fyziku, protože je free a je to řešení s pomoci knihoven jako stavebnice, kde bych si z těch algoritmů sestavil takové, které mi bude vyhovovat.
Pokud vim, tak prinejmensim v QT je podpora pro komunikaci.
V praci se napriklad setkavam s ACE Library, ale to je spis knihovna na komunikaci a ruzne server/client side sluzby (+ CORBA)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Win32 API - zdroje — založil Rišo Kakaš
.NET 6 API - parametr list objektů — založil motorcb
C++ Octal Tree — založil Cruppy
Indexer na List<List<T>> — založil Damian
ArrayList list = new ArrayList(); list.Add("položka"); — založil Montezo
Moderátoři diskuze