Tagze zacal som pracovat v OpenGl a WinAPI,ktore mi moc nevyhovovalo... Chcel som vyskusat kniznicu k OpenGL GLUT. Lenze Dev-cpp mi nechce skompilovat ani kod na vytvorenie okna. Pripajam aj zdrojak aj chbove hlasenie, dufam , ze mi niekto poradite co stym, pretoze GLUT vidim prvy krat vzivote.
Ak je tu niekto kto pracuje v OpenGl popripade aj v GLUT a je ochotny aj pomoct, tagh nech sa mi prosim ozve na ICQ 229-952-311 ... diky
Zdrojovy kod
#include <GL/glut.h>
void onResize(int w, int h)
{
glViewport(0, 0, w, h);
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glOrtho(0, w, 0, h, -1, 1);
glScalef(1, -1, 1);
glTranslatef(0, -h, 0);
}
void onDisplay(void)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glFlush();
}
int main(int argc, char **argv)
{
glutInit(&argc, argv);
glutCreateWindow("Glut appliaction");
glutDisplayFunc(onDisplay);
glutReshapeFunc(onResize);
glutMainLoop();
return 0;
}
Chybove hlasenia
1 C:\Dev-Cpp\projects\GLUT1\main.cpp In file included from main.cpp
50 C:\Dev-Cpp\include\GL\glut.h redeclaration of C++ built-in type `short'
C:\Dev-Cpp\projects\GLUT1\Makefile.win [Build Error] [main.o] Error 1
mam prilinkovane kniznice OPENGL32.LIB a glut32lib
-------------------------------------------------------------------------------------------
a najde sa tu niekto , kto sa uci OpenGl ties a je na zaciatocnickej urovni ??? :P