Monitor funguje, grafická karta běží, napájení do všeho běží, ale stejně se po startu PC nic na monitoru nezobrazí. Napadlo mě, jestli to nebude základní deskou nebo slabým zdrojem, proto jsem zkoušel vypojit nepotřebné mechaniky, vymazat BIOS, trochu jsem si hrál i s jumperama a vyměnil baterku, avšak nic nepomáhá. Deska je velmi stará, reflashovat BIOS asi nepůjde. Nenapadá prosím někoho co bych mohl ještě zkusit, krom koupě nové desky? Díky moc.
Fórum › Hardware
Po startu PC na monitor nedorazí žádný signál
To xp: Jestli myslíš kábl monitor-GK, tak tam je vše v pořádku - testováno na jiném kompu, jinak MB normálně startuje, jako to dělala předtím(kontrolky svítí, bootuje se HD), akorát se prostě nic nepošle GK, kterých jsem zkoušev víc a každou do jinýho slotu. Jinak siťovka se chová taky nějak divně, bliká nějaký chybový hlášení. Možná se potentovala komunikace sloty(PCI, AGP, ISA) - chipset.
A ještě jednu věc bych chtěl prosím vědět. Pokud je poškozený procesor, tak ani MB naběhne? Mohl bych si to zkusit, ale když už mám všechny ty CPU krásně podmázlý. :)
ještě můžeš zkontrolavat zda není zoxidovaný slot pro grafiku, ikdyž by neměl být, zkoušel jsi vytáhnout tu síťovku? klávesnice svítí? jinak ti ještě můžu doporučit položit tento dotaz na http://forum.pctuning.cz/
Mám tentýž problém,vše je zapojné správně,apc běží jak má,dříve monitor byl zapojen na tento pc nyní však ať zkouším co zkouším,monitor čeká na signál,kabely zapojeny správně,funkční,monitor běží,ale signál žádný,zkoušel jsem i nastavení monitoru,ale nic nepomohlo,také nevím už co s tím
Pokud je poškozený procesor, tak ani MB naběhne?
vacsina dosiek sa zapne, ale nic sa nedeje... vypnut ide len dlhym podrzanim on-off tlacitka
Ahoj.