Zdravím, chci napsat takový malý seriál modelování podle technického nákresu. Tak sem můžete psát návrhy. Já bych doporučil Škodu 120, jelikož to není tak těžký, takže by to mohlo být i pro začátečníky..
Fórum › Cinema 4D
článek: Modelování podle techn. nákresu
Jo, to by bylo skvělé!
Možná třeba nezačínat hned s autem ale třeba s něčím jednodušším a postupně přitvrzovat (napadá mě třeba nějaký satelit nebo raketa, ale otázka je, jestli je to opravdu jednodušší než auto a jestli se k tomu dají najít blueprinty), ale to není zase tak důležité.
120 je dobrá volba, osobně si myslím, že čím hranatější tím jednodušší, ještě lepší by snad mohl být favorit, nicméně tento záměr v jekékoli podobě podporuji :smile2:
To Al : Mno já tuhle někde viděl jak to někdo dělal tak, že si obrázek položil na plochu, a potom jednotlivé prvky obkresloval a dával to do nurbs.... ale ono tam jde třeba nahrát soubor z CADu???
alexsedron napsal:
To Al : Mno já tuhle někde viděl jak to někdo dělal tak, že si obrázek položil na plochu, a potom jednotlivé prvky obkresloval a dával to do nurbs....
takto se to taky více méně dělá - teda lepší je podle mě vytvořit si prázdný polygonální objekt a přidávat do něj body a potom podle nich tvořit polygony, ale toto je taky jedna z variant
ale ono tam jde třeba nahrát soubor z CADu???
Jde, ale ne každý má tu možnost
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Seřazení structury podle podle počtu jmen — založil jurajs84
Modelování — založil Michal
Modelovani automatu — založil Gadael
Objektové modelování — založil Anubis
Modelování vlastního pokoje — založil Sopťa
Moderátoři diskuze