Ahoj jsem začátečník co se týče práce s Pythonem. Prosím poraďte mi jak převést můj .py na exe. Návod na těchto stránkách nefunguje a ani další varianty nefungují používám py2exe. Dík za pomoc.
Fórum › Python
Py do exe
Ahoj, chyba budu bezesporu mezi židlí a klávesnicí, ale použil jsme přesný návod z těchto stránek, když jsem to vypsal a spustil v IDLE(Python GUI) tak mi to hodilo přesně tu chybu jak popisujete v článku pouze s jmény mých souborů. Pak jsem použi příkazový řádek normálně to proběhlo bez chyb, ale žádný soubory ani složky se mi nikde nevytvořily.
To geon : Ahoj, chyba budu bezesporu mezi židlí a klávesnicí, ale použil jsme přesný návod z těchto stránek, když jsem to vypsal a spustil v IDLE(Python GUI) tak mi to hodilo přesně tu chybu jak popisujete v článku pouze s jmény mých souborů. Pak jsem použi příkazový řádek normálně to proběhlo bez chyb, ale žádný soubory ani složky se mi nikde nevytvořily.
mozno je to taka chyba aku som mal ja vid. tento topic http://programujte.com/index.php?akce=diskuze&kam=vlakno&tema=6302-chyba-py2exe
To pawlik : Ahoj tak jsem dospěl až do toho stádia
Traceback (most recent call last):
File "C:\Python25\setup.py", line 5, in <module>
setup(console=["c:\Python25\end_version.py"])
File "C:\Python25\lib\distutils\core.py", line 139, in setup
raise SystemExit, gen_usage(dist.script_name) + "\nerror: %s" % msg
SystemExit: usage: setup.py [global_opts] cmd1 [cmd1_opts] [cmd2 [cmd2_opts] ...]
or: setup.py --help [cmd1 cmd2 ...]
or: setup.py --help-commands
or: setup.py cmd --help
error: no commands supplied
přesně jak je v návodu jsem vyzkoušel volat z příkazového řádku vše proběhlo ale soubory nikde a ani složky se nevytvořily žádná chyba nic
Zkus:
1) Umísti soubor, který chceš mít do EXE, do složky vedle pythonu.
2) Umístit setup.py hned vedle souboru, který kompiluješ.
3) Pak ti stačí napsat
from distutils.core import setup
import py2exe
setup(console=['end_version.py'])
4) Zkus to znovu..