http://www.py.cz/PSPad
Já ho používám ;-)
Fórum › 3D Studio MAX
Výtvory
Radsej nie pyndy, lebo my, zaciatocnici, sa budeme musiet skryt.
Inak mozem dat daco aj podla tutorialov robene?
Ak hej tak by som dal, ale az niekedy nabuduce, pretoze doma nemam net a so sebou ich nenosim :D
tomas3333 napsal:
Radsej nie pyndy, lebo my, zaciatocnici, sa budeme musiet skryt.
Inak mozem dat daco aj podla tutorialov robene???
Ak hej tak by som dal, ale az niekedy nabuduce, pretoze doma nemam net a so sebou ich nenosim :D
No tak aspoň uvidíme něco zajímavého a budem za lamy...
Hej ale az take lamy ?
A co ta druha cast mojej otazky. mozedm aj podla tutorialov???
Asi muzes, ale nebude uplne idealni, kdyz to bude vylozene vysledek tutorialu krok po kroku. Ale neco delane s pomoci nejakeho tutorialu urcite neni problem :)
Tak jo, moje dila:
Zatravneny kopec
Velmi jednoduchy. Je to jen plane pokryty travou s pomoci modifieru Hair&Fur (obsazen v max8). Ty stromy jsou taky obsazeny v maxu (myslim ze je to create -> AEC extended)
Vznasedlo
Take velmi jednoduche, trvalo to neco pres hodinu. Chctel jsem si procvicit nektere techniky popisovane v tutorialech o autech, ale na pekne auto zatim nemam :cz:
Jinak...pokud chcete videt nejake profi prace, tak se kouknete na DeviantArt nebo Evermotion :ok:
Je to docela pěkné...
Co bys chtel za lak, to je naprosto normalni lak, jakej se pouziva na auta. Jedinej problem je v tom, ze nema co odrazet. S okolni scenou pockam, az se mi povede udelat alespon trochu kloudny auto :)
CommanderZ napsal:
Co bys chtel za lak, to je naprosto normalni lak, jakej se pouziva na auta. Jedinej problem je v tom, ze nema co odrazet. S okolni scenou pockam, az se mi povede udelat alespon trochu kloudny auto :)
jj mas pravdu ze to nema co odrazet. tak skus nepožít raytrace ale obič standart. a nastav mu reflex nejakou bitmapu. taky je to vychodisko :)
Az budu mit trosku casu, tak spis hodim kolem toho nejakou eviron. mapu. To bude profesionalnejsi a taky mi to pmuze, pokud bych se to pokousel nasvitit. Tenhle render je pomoci defaultniho osvetleni, coz kvalite renderu take neprida :pche:
To Jag: Mas na tu stihacku blueprinty? docela bych si ji vyzkousel :) Ta tvoje vypada docela OK, jen kokpit mi prijde krapet hranaty
Petricak: Peknej material, takovouhle hezkou zlatou se mi jeste namichat nepovedlo :D
St?ha?ka je o?kna,
Srd??ka t??, jednoduch? p?kn? sc?na i s p?knym materialem.
Jinak tendle material ani m?chat nemus?? pokud jsi si instaloval p?ilo?enou instala?ku k maxu s materi?lami,. Tak s?m max by u? m?l zlato st??bro a mnoh? dal?? obsahovat.
Najde? je zde -> Ozna??? si nov? slot a pak pod slotoma je tla??tko s napisem Standart tak na ni klikni nap?hne ti v?ber typu materialu ktery bys cht?l tvo?it. Al ty klikni v lev?m mnu na mtl Library, a zde si vyber material mezi nima je i zlato.
Pokud to bude? ct?t pou??t na n?jakej vymodelovanej objekt nezapome? pou??t modif UVW map. a mo?n? bude? muset zhustit reflex :)
Jo, tak to nemam. Da se to nekde stahanout, nebo je to jen v ty DVD verzi? :)
To srdíčko je pěkný. Mám tady ještě jeden výtvor (je to sice taky meč, ale myslím si že je lepší než ten minulej), tak se ho sem budu snažit v pondělí hodit...
stema materialama.- na strana discreetu.com by měli byt ke stahnutí s trijal verzi maxu. pokud mas verzi 8 tak tam bylo spousta dalsich instalacek a jena s tech hlavnich je ona.
www.discreet.com
-> j to srdíčko se da udělat velice jednoduše-> primitivně kouli se scale upravíte tloušťku pak konvertujete do nejakyho modeovaciho modifu a zde pak zvolite vertexty a oznacíte první nahoře na kouli. a pak diki mekemu vyberu neboli v polozce Soft selection. zde zatrhnete pro aktivovni a pak jen upravte hodnotu Fallof. pote move a posuňte vertex dolu
Ten retizek? Vzdyt to je snad jedno pouziti Spacing toolu...:)
Ten stul je docela peknej, jen materialy vypadaj hodne divoce :soli:
ten retizek:
musel jsem nejdriv vytvorit ocko a pak jakoby pospojovat do celistveho retizku...nejhorsi bylo ho nejak natvarovat ay vypadal ze na nej pusoi gravitace a pritom nebyl ponoren do srdicka...ovsem ty vytvory jsou tak rok stary a davno v 3dsmax nedelam :( prtz komunita 3dgrafiku je celkem neprijemna a neuznavaji takovyhle vytvory...vzdy jsem se setkal jen s posmechem a to mne od grafiky odradilo...takze jinak vsem zucastnenym preji hodne pile a zdaru a co nejmin tech radoby profesionalu co neumi nikdy pochvalit
moc. pekny ten stul vypadá zajímavě. Pokud máš tedy ješte zdrojový kody skusil bych jinej pohled renderu. a mozna trochu poupravit materialy jinak ok. voda je pekna., predpokladam ze bylo delana podle nejakyho tutoru.
Je škoda že si byl odrazen od grafiky. Já sám todle období zažil ale nedal jsem se odebral jsem se do ustrani a porad neco skousel.
Nemam uz nic ze sve tvorby :(...dokonce si vzpominam ze jsem mel jeste jeden render nekde na webu kde jej ferove smazali...urcite by se dalo pouzit lepsi svetlo a kdybych to dal do nejake mistnosti urcite by to vypadalo lip...nebo alespon vyladeni materialu...
treba se zase jednou hecnu a 3dsmax nainstaluji...
btw dal jsem si tu praci a nasel vam ten tutorial na ty srdicka...je to sice Anglicky ale pokud se orientujete alespon v 3dsmax tak to zvladnete (ja to taky zvladl :D)...jo nez se podivate jak meli vypadat tak zapomente na to jak vypadaji ty moje ano?!
http://www.raz.ro/tutorials/heart/heart.htm
To jen pro vas at se zlepsite - fandim vam!
Ja asi v tomhle obdobi jeste jsem, ale nastesti se mi povedlo najit web, kde hltaji kazdou lamarnu :D
Ale bohuzel momentalne nemam vubec cas :( Az tak mesic a pul jsem na maxe prakticky ani nesah.
ten míč jsem sem hodil špatnej - já ho mám i s materiálama...
Hehe, to me nenapadlo, dat sem model, co jsem delal do her :D
...i kdyz je pravda ze jich moc neni :(
No, snad jen nejaky krajinky a tocici se ventilator do Doomu 3
Pyndy: Ja tem zadnej dalsi exac nemam. Je tam jenom jeden, a to je ten instalacni
A kdy už sem hodíš ty nějaké výtvory?
Nazvi to "Ztracena duse s raketou v tyle" :)
Je to urcite to nejlepsi co kdo v tomhle threadu poslal. Jen by si chtelo jeste trochu pohrat s tou tryskou, ta ma moc velky rozkrop.
taky mam ten pocit
Je to model (pokud jo tak je opravdu pekny) nebo jen (geo)sphere potazena texturou?
Co si o mě myslíš?
Je to model z šestiúhelníků a pětiúhelníků!
Stejne jsou to vsechno trojuhelniky :ok:
Ale ok, pokud te to urazilo tak sorry :frosty_x:
Ne neurazilo - jen bych jsem asi ned?v?l obalenou kouli... :D
sikula napsal:
Ahoj jsem tu novej a chtel bych vam taky ukazat co jsem ted dodelal
doufam ze se vam to bude libit :))
Tohle udělal Duber!!! viz http://www.duber.cz/index.php?section=gallery&img_url=portfolio/images/lost_soul.jpg
tak se tu ani neoběvuj podvodníku!
nevadi pak to smaznu....
jo god moc pekne promodelovany :) natom "zlatu" bych mozna doporu?il raytrace . Spusob? ze bude zrcadlit to co je kolem neho .. jo a jde tam videt prechody polygonu. chtelo by to sikovne vysmotovat jestli to zvladnes...
Jinak mozna bych doporučil jine osvětlení nejaky realističtější. dost gutovej je max skript E-Light ,je free..
Pokud nevis jak na to co jsem napsal tak dej vedet poradim. Ale jak rikam model je perfektni
pyndy napsal:
nevadi pak to smaznu....
jo god moc pekne promodelovany :) natom "zlatu" bych mozna doporu?il raytrace . Spusob? ze bude zrcadlit to co je kolem neho .. jo a jde tam videt prechody polygonu. chtelo by to sikovne vysmotovat jestli to zvladnes...
Jinak mozna bych doporu?il jine osv?tlen? nejaky realistej???. dost gutovej je max skript E-Light ,je free..
Pokud nevis jak na to co jsem napsal tak dej vedet poradim. Ale jak rikam model je perfektni
Diky za hodnoceni, ten e-light jsem si stahnul a ur?it? vyzkou??m. O raytrace jsem u? n?co sly?el, ale nevim jak na to a smotovani ani nevím co to je. Jestli porad??, byl bych ti vd??n? :D
na takze k tomu smoothu., je to jeden modif v mafu jmenuje se meshSmooth. pokud na objekt naaplikujes tento modif tak by se mnel automaticky vyhladit to znamena ze jeho kazdy polygon se rozdeli na pul a jeste ktomu se opticky smootuje. hodnotu deleni tech polygonu najdes v rozbalovaci casti subdivision amount a tam hned prvni poloska Iterations: cim vetsi hodnotu zadas tim vice se rozdeli polygony na objektu takze to moc neprezen jelikos pokud zvolis moc tak se to sekne pc. optimalni je ale pro lepsi smootovani je dobra 2.
Jo a davej pozor jelikos u smootu musis mit nastaveny dobre polygony. myslim tim -> pokud budes mit ohyb na objektu a bude se ten ohyb tvorit jen z jedne rady vodorovnych polygonu a jedne rady svisl?ch
polygony (front)
____ tady konci a ohyba se
|
pokud se ti bude roh zkladat z takovedle rady tak se ti ohyb zakulati . Pokud chces aby byl ohyb ostry i po smoothu tak musis v tom rohu mit vice rad polygonu
____ _ _
|
|
|
doufam ze si to nejak pochopil :)
..................
Tak a tet to raytrace. Pokud si otevres material editor tak tam vidis sloty . pod slotama je listicka a pod listickou je okenko na pojmenovani slotu/materialu a hned vedle je tlacitko Standart. toto tlacitko pojednava o jakej druh materialu se jedna. takze kdys na nej kliknes naskoci ti tabulka a zde muzes zmnenit na jinej druh materialu. Takze vihledej raytrace a ok. Pak ti naskoci uplne jiny nastvanei nes bylo ve standartu. tebe bude zrejmn? na zlato zauj?mat jen par veci a to Diffuse neboli barva zmnen na prislusnou barvu. A pak pod tim je okenko s pojmenovanim reflect. ten urcuje jak hodne danej material bude odracet sve okoli. Tento material se pouziva na zrcadla :) tak?e ??m v?ce d?? ?ernou tim mene bude odra?et c?m vice b?lou t?m v?ce bude odra?et sve okol?. . tak?e zvol nejakou tmavsi sedou pripadne pak doladis. jo jinak druh toho nasviceni -> jsme tedy v rozbalovaci polosce Raytrace basic parameters a hned pod tim je na vybrani nekolik moznosti ( u textu Shading) druh nasviceni. . Zvol anisotropic a pak dole intenzitu tak na 100. to asi vse pripadne si stim trosku pohraj :)
............
e-light->
jestli neumis spusti skript tak nasledovne v menu (napravo zvolis polosku utilites (kladivo) tam das MAXscript -> run script - nabehne ti tabulka. intenzitu svetla najdes v rozbalovaci casti Light settings - multiplier (1 asi nebude stacit) a vytvoreni toho svetla je v rozbalovaci casti Create Environment light. tam das tlacitko a ve scene se ti vytvori takova polokoule se svetly... pokud to bude moc maly ta kopule (objekt neni vevnitr kopule tak ty svetla spojuje jakasi sitovina (polokoule) tak ji oznac a tu kdys zvecis tak se sni roztahnou i svetla...
doufam ze jsem pomohl :)
Tak po menší odmlce jsem zase zpět... :D
K tomu smooth - neuvědomil jsem si že vysmotovat=meshsmooth, jinak MS dobře znam
:ok:
Diky za vysvětlení raytrace, o tom jsem nic nevěděl :? . Hned jsem to vyskoušel.
A ještě to e-light - nějak mi to nejde, jen se podivej sám. Stín se ukazuje špatně. Ty světla jsem dal před hodiny a stín by měl byt tím pádem za hodinami. Celé je to nějaké nevýrazné... :(( Co kdybych ti poslal scénu a ty bys mi na ni e-light aplikoval? Byl bych ti hodně vděčný
tak -> ms ok ok :)
raytrace-> nemas zac :)
e light :) ne ne je to dobře :ok: toto svetlo se pouziva na osvetleni jednoho predmetu da se rict ze je to interierovy svetlo neboly pokud si sledoval strukturu tech svetel sviti ze vsech stran a tim tvori jen jeden stin dole. je to pak i realistictejsi. co bych doporučil možná je to e-light světlo zvědšit. ty svetla jasou pospojovany takovou mriskou (polokouli) tak jej oznac a s scale je zvec :) aby svetlo vice zvedsilo. a v nastaveni svetla zvist intenzitu multiplier.. jelikos tam zanika textura hodin... jo a as to budes renderovat tak tenhle pohled je moc blizko trošku ho oddal aby byli vidět všechno a aby tam byla nejaka rezerva ..
jinak se chci zeptat okolo tech hodin (rafiček je kolatej zlatej kruh a on je hranatej.. to je tak i ve skutecnosti ?
A co proste skylight? neni to jednodusi? podle popisu to funguje dost podobne :sport:
na tomto obrazku jsem chtěl hlavne vyzkoušet ten e-light, proto jsem si s nějakým pozicováním nehral...
ty hodiny maji kulatý "ráfek", ale smooth jsem tam nedal kvůli složitosti aplikování na tento objekt, dnes bych to vymodeloval jinak :P . Jinak mi tam ještě chybí sklo, to jsem nedělal, protože nevim jak na něho
chtěl jsem tady dát fotku, ale nemůžu najít kabel k foťáku, až ho najdu, snad si vzpomenu :?
no ale skylight pracuje na tom že svoje paprsky kam dopadnou se znovu odrazi a dopdnou jinam. vse se da nastavit. tady je ale jeden problem ze se snazime renderovat je jedno teleso. pokud by jsme chtěli treba misnost nebo prirodu budis ale u jednoho telese se paprsky nebudou odrazet od ostatnich :) takze tohle e.light pracuje jako by se us paprsky odrazeli
primitivni sklo se da vytvorit treba timto spusobem -> v material editoru jednoduse materalu nastavis male opacity , barvu asi na bilou as sedou. a pak dole kdys rozvines maps tam tam bys mnel najit reflect tak do nej nahrat bitmapu jakoukoli (mapy pro reflect mas tam kde jmas nainstalovanyho maxe /3dsmx/maps/reflec/ ..... . pokud jsi ji nahral tak se vratit nahoru jak si rozvinoval maps a u toho reflexu byla hodnota 100 jako procenta tak jej snizit tak na 30. Chce to experimentovat...Jinak mi tam ještě chybí sklo, to jsem nedodělal, protože nevim jak na něho ->
jinak trochu slozitejsi sklo by se dalo vytvorit stejne jak jsem ti radil jak udelat na tom zlate odraz okoli :) to sami jde pouzit na sklo ale v nastaveni kde jsi mnenil silu zrcadleni tak na pravo by mnelo byt policko (nevim jak se tet jmenuje asi neco na T . ) a zase tu cernou barvu změnit na svetlejsi ve scene bys pak mnel spozorovat jak to teleso prusvitni :)
Tak lidi, zase po delsi dobe posilam neco ja :))
To je Zeme (pro ty co to nepoznali). Jeste neni uplne hotova (voda nevypada nic moc, mraky nemaji bump mapu, voda neodrazi slunce...), ale mho vypada docela dobre :P
Az budu mit trochu vic casu, tak zkusim udelat takovy ten pekny efekt jako kdyz ve vesmiru vychazi slunce (dokonce i mam tuseni jak na to) :pc:
Na vytvoreni poradny vesmirny lode bych potreboval spoustu casu a pak i nejaky textury. No...mozna se na to nekdy vrhnu. taky by se mi tam libila :)
PS - scifi mam taky moc rad - k Lucasovi a Clarkovi se modlim kazde rano i vecer :DD
Nevis o nejakem peknem tutu na ten lens effect? Ja to zkousel, ale neuspesne. Dokonce jsem i nejaky udelal - v tom okynku s nahledem byl uz krasne videt, ale i v tom nahledu ve scene vypadal divne a ve vyslednem renderu se neukazal vubec :ehh:
vou ve sc?n? a lens efekt. no maxim?ln? video postovej ale v tom je to hodn? t??k?. ?eknu ti ten nejjednodus? co jde
aplikuj si do sceny omi. to omy musi byt videt ve v?sledn? pozici pohledu. a te? m?? dva spusoby. jsou oba stejny ale kazdej se trosku jinak dela
ja ti reknu asi ten nejednodusi. ...
m?j ozna?en? omi a jdi do modifu-> rozbal polosku Atmospheres & Effects-> dej add a vyber lens efekt -> objev? se ti v seznamu ->oznac ho a dej setup-> nabehne ti okno a zde dole mas na leve strane okno plne a na prave prazdne to na levo je nabytka a s ty muzes (kdys oznacis neco) a kliknes na tu sipku uprostred tak se to da do toho druhyho okna timto muzes pouzit vsechno atd doporucuji vyskouset. no a kdys pak v tom seznamu co sis vytvo?il klines na nejakou polosku tak dole jej muzes m?nit. intenzita, barva, velikost, atd atd
takhle vypada se zakladnimi nastavenim vse jednou pouzito krome staru-
:D
ejda vypada zajimavě :) napul bych řek že je to nasviceny pekně ale napul ne. hele skus jen na skousku hodit to omi vice do prava at ten stin pada do leva a jde na něj vidět. (popripade hod ještě jedno do leva s menší intenzitou a s vyplimi stiny - to aby bylo videt i tam kde jsou ty stiny. oni by pak meli vyniknout i lepe textury.
Pyndy: diky, ale uz jsem to stihl udelat pres ten VP. Mel jsem tam 2 zakladni problemy:
1) Nevedel jsem, ze se to ma aplikovat na svetlo. Ja to zkousel udelat na neviditelnou kulicku, a to neslo. Tohle jsem zkoumal hodinu a pul :grr:
2) Toho ze se tam ma dat taky ta udalost "output" jsem si vsiml opravdu jen nahodou.
Btw, tady je muj prozatimni produkt:
Zmeny od minule:
- ten lens efekt ;)
- hvezdicky na pozadi
- atmosfera je nyni primo shader v 3dsku. ta na tom prvnim obrazku byla ocheatovana v PS :mno:
Ted tam vidim jeden zakladni problem: Ten lens E vypada jako by tu zemi osvedloval (smerem od kamery). to budu muset este vyfixovat
A jak se na to divam, tak uz si asi budu muset z NASy stahnout vesti textury (na tom velkem renderu uz jsou dost neostre). Jen nevim, jestli je utahne muj komp :what:
hej masakr :) libi se mi :)
jo VP je dobrej jde v tom dělat hodně zajímavý efekty :) já jsem tam jednou dělal efekt tlakové vlny :) bylo přes hodinu render jednoho snimku :D
jj ta zeme ty vyběžky tam to je hodně na oči. problem bych typoval na bump. no jen tak dál :)
Uznavam ze ten bump je dost silnej (30), ale takovym zpusobem to vynikne prave jen takhle zboku. Jinak kdyz se podivas na ten prvni render, tak tam zase vypada fakt dobre.
Ted jsem stahul 30 mega TIF texturu zeme o velikosti 8k*4k px. Kdyz pominu to, ze mi otvirani tyhle prisery v ZPS uplne zasekalo komp, tak tam navic ani neni voda. NASA me pekne na***la :bumbum: GRR
Tukan: vesmirnou mlhovinu? To uz tu animaci pak nedam ani pres noc. Kdyz jsem neco podobnyho jednou zkousel, tak se to renderovalo asi 8 minut do 800*600 :lebka: A navic nevim jestli tam nebude vypadat dost neprirozene - v okoli zeme jsem si doposud zadny mlhoviny nevsiml. Ale zase by to vyplnilo to cerno nalevo...
8 minut :D:D co to je :D mrkni se na muj projekt v hlavni sekci fora 3ds max-> zalozil jsem si tam novy tema ..
mimochodem zalos si taky tema at je to jen tvoje a budes tam pridavat postup prace :)
tu fotku co najdes u m? sem renderoval 20 min a nijak me to neprekvapuje :D mam tu i sceny kdy se jedna fotka renderuje i 1hod a 30 min :D:D
sikula napsal:
Ahoj, jsem tu nový a chtěl bych vám taky ukázat, co jsem teď dodělal:
Doufám, že se vám to bude libit :)
Škoda, že jsi podvraťák a chlubíš se cizím peřím. Zmohl ses v grafice akorát na to, abys předělal podpis od loocaska na svůj. Styď se.
Originál: http://www.maxarea.com/modules.php?name=coppermine&file=displayimagepopup&pid=170&fullsize=1
black rabbit píše:#
# ahoj, potreboval bych poradit , chci se naucit udelat nejaky filmecek a to v 3D. nevim jaky program mam zvolit nikdy jsem s 3D grafikou nepracoval , poradí nekdo ??? kdyžtak pište na moje icq nebo na e-mail .... díky
no o cem budu povidat :) muzu zacit asi softwarem pro me nejoblibenejsim at je 3ds max, maya, blendr, cinema, pokud si zacatecnik tak je to vcelku jedno s jakym programem zacnes ale pokud bys fakt chtel poradit tak bych asi v celku doporucil cinemu 4d. jeji osekana verze se da sehnat za par korun a i v cestine. pokud bys vsak chtel neco vic a do budoucna animovat profesionalne tak ti zbyde ten zbytek :) jinak nepocitej ze hned jak budes mit program tak se naucis animovat a konec :) chce to umet modelovat , prispusobyt mesh kinematice.. dale texturovat , osvetleni a render , ale vse zase zamezuje to do jaky kvality to chces :)
takže přeji mnoho štěstí do budoucna :)
Tenhle vytvor ma vlastni topic, ptej se tam
ahoj, na tomto webu sice studuju C++, ale kdyz je tady moje oblibene 3D, tak se taky pochlubim jednim mym starsim vytvorem :) Jedna se o animaci
nahled:
a ulozena jde zde:
http://www.cenda.cz/downSources/WakeUp.html
Zbrush? Kdyby jsi se s tim patlal v maxu tak si s tim das tu praci a otexturujes to ;)
To je v 3ds?
Jak se tohle v 3ds dela? Proste hybes vertexy az do zblbnuti?
EDIT: Ukaz wire
To CommanderZ: Bude ti stačit toto ? :)
http://www.grafika.cz/art/3d/bustychar1.html
Tak az tak jo ;) Zvlad bys to i bez ty hliny?
Hmm, pekny jednoduchy. Trochu si pohraj s barvama a mohlo by z toho byt hezky pozadi. Btw, mymu kompu by zabral hodinu jenom render :)
Myslim, ze by se tam vyjimaly spis ruzne pastelove barvy, a asi i trochu sytejsi, takhle je to takove studene
To je lepsi, nesla by jeste ta podlozka zmenit tak, aby nebyla tak studena?
posledni dobou se tu rozmaha zvyk ozivovat mrtvoly... co k tomu ty lidi vede :smile11:
#121 milkomaxx
Práve včera som pozeral tutoriali na ružu a táto čo si sem dal je úžasná:) ak máš k tomu niejkaý tutoš tak hod :)
ja vám sem hodím pár mojích notebookovských víkendoviek :) väčšie projekty mám na pc tak niekedy aj tie pošlem .
Wow,krásna tráva,aký postup si používal ? Ja som skúšal trávu robiť cez hair,alebo vymodelovať s plane pár stebiel trávi a potom ich náhodne rozhodiť,ale ani jedno nevypadalo tak reálne ako tvoje :) to máš v ray alebo klasické mental ?
I am a writer of one very good service that helps to write dissertations
<a rel="nofollow" href='https://aussieessaywriter.com.au/'>aussieessaywriter.com.au</a>
I am a writer of one very good service that helps to write essays
I want to recommend a very good site for assistance in writing essays. Reasonable price, good quality and everything will be completed on time
if you need help with any assignment from the institute, then cheap writing they will perfectly help you find the right solution, including help with essays and term papers, etc.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
**Vaše výtvory** — založil Al
Nezobrazvonání obrázků v příspěvku Naše výtvory — založil silaro
Moderátoři diskuze