Zajímalo by mě na jak dlouho nabízíte klientům bezplatný servis stránek (prostě něco jako reklamace) jestliže se na nich vyskytne nějaký problém(teda jestli vůbec nabízíte :smile1: ). Vím že spousta webstudií píše ve svých službách něco ve smyslu "budeme se o vaše stránky starat i nadále". Předpokládám že by měla bejt stanovená nějaká lhůta kdy klient není s nečím spokojenej nebo stránky šptatně fungují, tak je na mě abych to dal do pořádku... A po uplnynutí nějaký doby bych si za to už něco účtovatl.. Je tahle doba jen na mě, nebo se to řídí nějakým zákonem ?
Fórum › Právo a podnikání
Servis stránek zákazníka
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 1 host
Podobná vlákna
Vložení zákazníka - eshop — založil Ed
Internetovy obchod a identifikace zakaznika — založil Petr_Uk
ASP.NET rozlišení administrátora od zákazníka — založil koder5000
Seo-servis a alternativní text — založil Blujacker
Překlad stránek — založil kyborek
Moderátoři diskuze