Ahoj, potřebuju poradit, v čem zkompilovat WinAPI (DEV-C++) zdroják v C++ s OpenGL do souboru .scr. Nebo alespoň jak rekompilovat výsledný .exe do .scr. Nevíte někdo, prosím, jak na to?
Díky všem za každou radu.
Fórum › C / C++
C++ a OpenGL - (re)kompilace do *.scr?
Nazdar, pokial ma pamet neklame tak nic rekompilovat nemusis. Staci ak premenujes ten exac na scr a mas to na www.builder.cz bol serial na tema screen saver, tak skus pohladat.
To survik1 :
Nesmysl to rozhodně není. Skutečně se jedná o klasickou aplikaci. Jen s tím rozdílem, že když systém spouští screensaver, tak mu předá speciální parametry, na které spořič reaguje(např. spuštení ve fullscreenu, náhled,případně otevřeni dialogu pro nastavení, atd.)
http://nehe.ceske-hry.cz/cl_wapi_setric.php
Abych nezapomněl, výsledný .exe soubor je nutné přejmenovat na .scr a zkopírovat do Windows/System. Až potom budete moci v nastavení obrazovky vyměnit šetřič za nový (samozřejmě lepší).
> To je podle mě nesmysl.
Cely zivot sa clovek uci :)
http://www.builder.cz/art/cpp/cpp_sporic.html
http://www.builder.cz/art/cpp/cpp_screensaver2.html
jak mi neska odpovedal jeden spaniel, "no problem bro"
Díky všem. Ale DEV-C++ to bohužel neumí zkompilovat. Dá se nějak ošéfovat?
Výpis:
[Linker error] undefined reference to `wglCreateContext@4'
[Linker error] undefined reference to `wglMakeCurrent@8'
[Linker error] undefined reference to `glViewport@16'
atd atd...
Dotaz trosku mimo: musi byt screensaver vyuzivat WinApi? Dostal jsem jeden paradni napad, WinApi tam ale neprotlacim :)
To CommanderZ : Co jinýho? Děláš okenní aplikaci. Možná SDL, pokud by si formát screensaveru s ním rozumněl. A C++ použít nejde, to je konzole...by se ti vypisovala písmenka či co :D
Jj, je tam. Ona je to multiplatformni aplikace, takze je tam to WinApi dost bokem a ve velmi omezene mire (zobrazovani chybovych hlasek, vytvoreni okna a zpracovani dvou systemovych zprav).
Jedno varovani pro ty, co chteji vytvaret ty screensavery - windowsy posilaji ty argumenty ve forme /argument. Ja hodinu stravil na tom, ze mi to odmitalo cist argumenty ve forme -argument :)
Hotovo. Myslim ze jsem dostal jediny screensaver, ktery jsem ochoten pouzivat :smile3:
http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?f=33&t=38544
To survik1 : Žádná hloupost, nýbrž naprostá pravda!
Zkus si přejmenovat třeba instalační balík nějaké aplikace (dejme tomu Firefoxu) na scr a hoď to mezi ostatní scwry a nastav ho jako aktivní. A tradá - máš spořič, kterým je instalačka Firefoxu.
To MZetko : Kdyby to šlo, tak tady nezakládám vlákno s tím, že mi to nejde. Tak tam (%windir%\system) ten přejmenovanej exe soubor jednoduše dám. Jde o to, že systém zpracovává scr jinak než exe ikdyž mají stejnou (podobnou) binární strukturu. A o to tady jde, jak donutit systém aby byl schopnej ,,normální" exe použít jako spořič.
Hele, klidne si never. Ja dneska vzal zdrojovy kod hry, zmenil tam par desitek radek (ty zmeny se tykaly jen odstraneni HUDu, prijmuti tech argumentu a vypnuti pri aktivite uzivatele) a normalne to zkompiloval. Pak uz jen staci opravdu prejmenovat ten exe na scr. Ani ho nemusis davat do win32, staci kdyz na nej klepnes pravym a das nainstalovat - a on se do te nabidky prida.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Kompilace openGl — založil flanopal
C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci
Kompilace — založil Ykita
Kompilace v Qt — založil Turak
Moderátoři diskuze