Cafte ... chcel by som sa opytat, ci sa da zistit poloha _x a _y nejakeho klipu, ktory sa nachadza tiez v nejakom klipe vzhladom na hlavnu plochu (cize _root). Viem ze sa zistit _x a _y ale len vzhladom na ten klip, v ktorom je. Velmi by mi to pomohlo.
Fórum › Flash
Poloha v movie klipe
Jasn?, ud?l?? to tak, ?e jednodu?e p?i?te? sou?adnice nad?azen?ch instanc?:
_parent._x+this._x
_parent._y+this._y
Logicky to funguje i opa?n?, pokud chce? dostat sou?adnice instance v _root-u uvnit? jin? instance (instance2):
_root.instance._x-_root.instance2._x
_root.instance._y-_root.instance2._y
Je?t? se mi zd?, ?e existuje funkce localToGlobal, ale to nevím jist?, te? nem?m Flash.
Diki kamo ... ze ma to nenapadlo ... fakt si mi pomohol ... mozem dalej kodit a jednoduchsie :pc: :D
Takze som tu zase ... zistil som ze si mi velmi nepomohol ... pretoze ked menim _rotation instancie, tak sa poloha tej druhej instacie, ktora je vlozena v prvej nemeni. Napr.
ale podla tvojich vypoctov su polohy rovnake ... a v tom je problem ... pretoze ja pouzivam aj _rotation a potrebuem zistit presnu polohu ten druhej instancie ...No Flash to dala spravne, zkus jiz zminovanou metodu localToGlobal (viz http://www.adobe.com/support/flash/action_scripts/actionscript_dictionary/actionscript_dictionary539.html)
A nebo pokud chces pouzit stejny způsob, ktery jsi pouzival doted, muzes pouzit sinus a cosinus (Math.sin a Math.cos), coz je ale trosku slozitejsi
Diki uz to funguje ... ta metoda localToGlobal je presne to, co som potreboval ... a pomocou simus a cosinus by sa to tiez dalo, ale to by bolo fakt zlozitejsie ... naco zlozite, ked mozem jednoduchsie :ok:
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Movie clip — založil Erik
Java movie — založil johnw
Vzájemná poloha přímek — založil Balaam
Problem-movie maker — založil klaveska
Vzájemná poloha přímky a roviny — založil lukas575