Začínám na bezejmenném GUI herním "super" engine-u jehož účelem by bylo zrychlit programování, celkové zpracování a konečný výsledek her(herních aplikací) v duchu Python = cross-platform rychlost. V podstatě by to byl prográmek který by "spolkl" všechno možné tak, aby to perfektně fungovalo, nebo jinak řečeno takový vylepšený stařičký DOS commander.
Všechno co tedy vás chci je to že se jednoduše připojíte do skupiny a až vydám základní interface na pole tohoto kyber světa tak si přečtete TODO list a budete si dělat dle libosti cokoli z výběru nebo na něj navazovat.
:smile2:
Dany
P.S.:HODNĚ rád bych konečně dodělal projektovou stránku, ale nemám co psát, tak plz počkejte než se něco začně dít.
TODO list:
Primárně:
všechno pěkně seřadit ;-)
dopsat všechny proměnné
naučit to základní funkce(to už raději nechte ne mě)
naučit vložený debug najít kód
no, a hlavně vtasit tam PyGlet
Sekudnárně:
desing-nevypadá to zrovna hezky
Fórum › Python
Nechcete helfnout s bezejmenným herním projektem???
Máš už aspoň 5 řádků kódu, nebo je to zase projekt "pojďte, uděláme revoluční engine a ovládneme svět!"? :-))
Chrasty napsal:
Máš už aspoň 5 řádků kódu, nebo je to zase projekt "pojďte, uděláme revoluční engine a ovládneme svět!"? :-))
mám, počkej otevřu si PsPad... takže počítaje tu "nefunkční" verzi tak to máme(main.py) šáě řádku, celkem to vlastně umí prd, ale stojí to zato!
tak takhle nějak to zatím vypadá:
[URL=http://img363.imageshack.us/my.php?image=42484064me1.gif][IMG]http://img363.imageshack.us/my.php?image=42484064me1.gif[/IMG][/URL]
nebo:http://img363.imageshack.us/img363/8514/42484064me1.gif
a dočkám se někdy podpory?
2Dany0: Grafika bych zastřelil :), ale spíše bylo očekáváno ukázání kódu, než tohoto nesmyslu...
no nakonec to nevypadá že se na to nezapomnělo:)
2maral: Panebože, já tu píšu asi 15 minut a nemůžu ti na tvé otázky odpovědět. Ale zkusím to VELMI ostříhaně:
1) Pomáhat, řadit, renderovat co nejstabilněji a taky umět vecpat do programu/hry nějaké engine.
2) Na papíře o tom mám 27 a půl stránky, mám toho tolik že se v tom ani nevyznám... takže asi na tu nejzajímavější otázku ti asi neodpovím:(
3) Už je hotový, ale není tam co psát takže asi za týden :)
4) PyGlet? No, znáš PyGame, tak tohle je tisíc krát lepší než PyGame... ostatně, přečti si manuál( je velice obsáhlý, a měl bys umět anglicky asi jako středoškolák, to stačí) pyglet.org
To Dany0 : A nechceš toho o projektu napsat víc? Co jsem se tu dočetl, mi nic moc neřeklo, snad jen že chceš naprogramovat nějaký "programátor her" nebo co. Takže třebas já se nemám důvod připojovat, když ani pořádně nevím, o co jde.
Jak ja to vidim, tak sis nadsene vymyslel projekt presne tak jak ho popsal Chrasty. Nemas nic krome predstavy, ze parta lidi bude skakat podle tveho piskani. A nakonec si jeste dovolis nadavat, kdyz ti nikdo nepomuze, jakoby jsi snad predstavil neco konkretniho, co by mohlo pritahnout lidi, nebo dokonce jsi na to snad mel nejaky narok. Hodne stesti v dalsim tezkem zivote.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Nechcete programovat .NETové komponenty za peníze? — založil Martin.Vobr
Využití 3d maxu atd. v filmovém, herním průmyslu — založil David10101
Vývoj desktopového simulátoru plošin/jeřábů v herním enginu Unity3D… — založil anomize
Potrebuju help s projektem — založil Martin Kluska
Pomoc s projektem — založil Kristýna
Moderátoři diskuze