Anonymní profil JK – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil JK – Programujte.comAnonymní profil JK – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 212.111.19.–

Jan Kubalek
C / C++ › oop
25. 9. 2011   #147866

Ono to zase tak jednoduche neni ... Proctete ten odkaz na abclinuxu ....

Jan Kubalek
C / C++ › oop
25. 9. 2011   #147864
Jan Kubalek
C / C++ › oop
25. 9. 2011   #147861

#5 dragon124
Abych se priznal, pod windows nemam zkusenosti ... ale jeden kamarad to delaval pres DirectX. Popripade se kouknou po nejakem frameworku ...

Jan Kubalek
C / C++ › oop
25. 9. 2011   #147859

#3 dragon124
pod jakym systemem ? Unix ? Windows ? ....

Celkem pekne nacitani obrazku bylo posano zde (jak nacitani textur, ale da se to pouzit i na otvirani obrazku ...)

http://nehe.gamedev.net/

JK
C / C++ › C++0X - enum class
25. 9. 2011   #147855

Protoze enum se da yamenit ya jakekoliv cislo ..staci napsat func((barvy)1956833) ... a enum class by jit zamenit nemelo ... 

Proste chci, aby uzivatel musel napsat jmeno "cisla" a ne jenom cislo, jak to umoznuje enum ...

Jan Kubalek
C / C++ › C++0X - enum class
24. 9. 2011   #147836

Ahoj,

mam dotazek co se tyce noveho standardu C++0X ...

Trosku jsem zapremyslel, a zjistil, ze by se mi celkem hodili "typove presne enumy"

enum class MOUSE_BUTTON {
                        LEFT_DOWN = 0,
                        LEFT_UP,
                        RIGHT_DOWN,
                        RIGHT_UP,
                        MIDDLE_DOWN,
                        MIDDLE_UP,
                        NOTHING
                        };

enum class MOUSE_ACTION {
                        DOUBLE_CLICK = 0,
                        CLICK,
                        HOLD,
                        MOTION,
                        NOTHING
                        };

buhozel se musin  ne cleny enum class odkazovat MOUSE_ACTION::DOUBLE_CLICK ...

Neexistuje nejaka "konstrukce" jako napriklad u template(using namespace std; using class MOUSE_ACTION nufunguje), abych vsede nemusel psat MOUSE_ACTION::menber ? ...

Diky moc za rady ...  

Janek
C / C++ › Zjisteni type z template
27. 8. 2011   #146838

Zdarec,

nevite nahodou nekdo, jestli jde zjistit z instance template tridy typ ?

template <typename T = float>
class Help
    {
        public:
           ~Help();
            ...
    };

no a ja chci zjistit typ T ...

honzik
OS - GNU / Linux › Kdebase
28. 7. 2011   #145376

Ahoj,

celkem casto se mi stalo, v posledni dobe, ze mi spadl system a bylo lepsi ho celi preinstalovat (pouzivam debian unstable atd ...). 

Nevite nahodou nekdo, jestli nejde stahnout balicek kdebase se vsemi zavislostmi, hodit to na prenosne HDD ? (a pak proste pridat do sources.list umisteni balicku a nainstalovat cele kde z HDD).

Diky moc za rady ...

honzik
C / C++ › format pro 3D objekty
23. 7. 2011   #144958

#2 wolf
delam pod linuxem, takze directx je mi knicemu ...

Honzik
C / C++ › format pro 3D objekty
22. 7. 2011   #144896

Ahoj,

chtel mam nakresleny 3D object a chtel byzch si napsat programek, ktery by mi umoznoval tento object nacist. Problem je, ze naprosto nevim do jakeho souboru s volne dostupnou specifikaci bych mel 3Dobject ulozit. Jde mi jenom o ulozeni "souradnic" a barev k vrcholum (popripade i normalove vektory).

Jaky format pro ukladani dat (s volne dostupnou specifikaci) bych mel pouzit ? Popripade ktery je nejrozsirenejsi ? ...

Dekuji moc za rady ...

Marek K.
OS - GNU / Linux › vim ... prikaz &quot;+y
19. 6. 2011   #143294

Ahoj,
nevi nahodou nekdo, jak vyvolat pomoci zkratek "+y ... tedy kopirovani ? ja na to nejak nemuzu prijit. Dukuji moc za radu .

koudis
C / C++ › proudy ...
11. 6. 2010   #130083

aHOJ,
CHCI SE ZERptat jestli nahodou nekdo z vas nezna nejakou web stranku na ktere by by souhr proudu - "navod"(ostream iostream). Jake vsechny fce existuji v techto proudech ... cteni/zapis do souboru atd ... ??
predem diky moc za rady :)

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý