#17 yaqwsx
Aha, tak to jsem nevěděl, díky za info, měl jsem za to, že je to formát, který produkuje 3DS Max.
Příspěvky odeslané z IP adresy 92.62.224.–
#14 ninja řízek
Pokud jsem to dobře pochopil, tak chceš svůj scriptovací jazyk integrovat do programu, který bude schopen načítat a zobrazovat .3ds(což nejsou Cinema4D, ale 3DS MAX soubory) soubory a případně i nějakou 2D grafiku, je to tak?
Ohledně toho tvého jazyku, máš jej již implementovaný, nebo toto je jen návrh, jak by mohl vypadat? Pokud je to jen návrh, tak bych slovo thus, vyměnil za then, což je v programování mnohem běžnější klíčové slovo ukončující blog podmínky.
#12 ninja řízek
Dobře, tak dejme tomu, že máš peníze, kupu peněz( není to v řádech statisíců, ale milionů $), ale co čas, programátoři, motivace? Nikdo nemá v dnešní době čas něco několik let kuchtit bez jistého výsledku, najít lidi by asi nebyl problém, horší by bylo najít kvalitní lidi.
#5 ninja řízek
Nevím o tom, že bych dělal borce v jazyce počítače, nepadl tam ani kousek kódu :-) Jinak je hezké, že ztrácíš čas s hledáním mých pravopisných chyb, místo toho by jsi raději mohl popřemýšlet a zjistil by jsi, že tvoje vize je sice moc hezká ale hodně těžko proveditelná, alespoň ne za tak nízké náklady jak si to představuješ.
Ahoj,
tak po tom co jsem si přečetl to divadlo z první části jsem nabyl pocitu, že vlastně ani nevíš co chceš? Výš ty vůbec jak je náročný vytvořit program tohoto typu? Není to zdaleka jenom o programování kterého je tam už tak až až, ale taky návrh, implementace, rozšířitelnost, a spousta dalších věcí. Je to práce na několik let ale pro tým několika zkušených a kvalitních programátorů a né pro 2 lidi.
Prostě si to v hlavě srovnej, je to sakra těžký úkol a IMHO je na tobě vidět, že jsi opravdu dělal jen v HTML a CSS tam totiž nemusíš nějak moc přemýšelet a dávat si věci do souvislostí, tam ti stačí to nějak spatlat... Ale reálné programování je úplně o něčem jiném...
Tak já se obávám, že toto je jedna z těch težších věcí, sám to jen tak nenaprogramuješ, zkus si ta to najít nějakou již existujici knihovnu ;)
Pokud ti mohu poradit, koukal jsem na ti tutorialy a nevypadají moc kvalitně, zkus si vygoogli něco lepšího, nebo se uč přímo z DirectX SDK, kde jsou tutoriály a příklady přímo od MS. Jinak liborb má samozřejmě pravdu, existuje normálně neplacená verze VS, tedy Express jak již psal.
volftomas: No QT je moc pěkná věc, sám s tim dělám, ale je to trochu něco jiného, resp. je to trochu NA něco jiného.
Jinak nepočítej s tím, že se DX naučíš za týden, je to komplexní, velký balík, složitá matematika, prostě neni to hračka a né každý na to má nervy a výdrž.
Dobrý den, potřeboval bych poradit, jaký regex napsat, aby mi to přepsal naslednovně:
generuji odkazy z db, takže typický odkaz vypadá takto:
localhost/blogcms/article/1-testovaci-clanek
a potřebuji jej v .htaccess přepsat na toto
index.php?page=articles&id=id toho clanku
Muj dosavadní Regex vypada takto, ale nefunguje :-(
RewriteRule ^article/([0-9]*)(.*)$ ?page=articles&id=$1
Nevíte jak na to aby to fungovalo?
Zdravím, hledal jsem všude, ale zdá se, že tato kniha je již beznadějně vyprodaná? Nevíte někdo, kde by se dala sehnat, případně kdyby se našla nějaka dobrá duše, ktera by mi ji prodala? Předem díky za odpovědi :-)
Zkoušel jsi si dávat breakpoint na "tehly.Remove" ? dostane se to tam ? Třeba je jen problém, že se oblast se smazanou "tehlou" nerefreshuje... Ten kód se mi zdá lehce podivný.. Máš pole souřadnic, kam se mají vykreslovat "tehly", nehleďe na to, že se můžou vykreslit jen na úhlopřičku (x = y), nejspíš při každém refreshi přidáš do pole "tehel" novou, to znamená, že když dojde hra k druhému snímku a i když kulička "rozbije tehlu", tak na tom místě může být už další.. odebereš ji po srážce z listu, ale následně se znova přidá z toho pole... Zkus nám toho poslat víc, možná na to tady někdo přijde, ale já z toho takto víc nezjistím.
Buď pomocí události, nebo to můžeš "zprasit" předáním instance formu1 do constructoru formu2 a přepsání potřebných věcí v formu1 na public, nebo internal.... Další možnost je statická třída pro nastavení, což ale nedoporučuji.
//Form2
public delegate void OnCancelHandler(string arg);
public event OnCancelHandler OnCancel;
//Kde das storno
OnCancel("Action has been cancelled");
//Form1
//Kde vytvaris form2
Form2Instance.OnCancel+= delegate(string arg){//(anonnymní metoda)
//Zpracování dat
};
Právě že ne, taky mi to připadá nelogické, ale z vlastní zkušenosti.. Například, pokud používáš DirectX knihovny a nastavíš any cpu a program běží na x64, nespustí se, hodí nějáký error při startupu. S x86 ale běží na x86 i na x64. Možná ale neni chyba vůbec v target platform.....
Nenastavoval jsi tam InitialDirectory ? Je možné, že máš win7 a komu to nejde má winXp a prostě tam ta složka neexistuje... Jinak mě nic nenapadá. Jinak BadImageFormatException (při initu formu) mi házela jedna aplikace na Xp, protože tam byla icona programu větší, než 32x32, na jednom PC dokonce blue screen :-)
Jo, s ExitWindowsEx mi to uz frci, diky ;-)
Pořád nic :-) Zdá se, že mám smůlu. Ono si takových vypínačů na internetu nakonec najdou spoustu, jen mě zajímalo, proč to nefunguje.
Ano.
Bald3rr napsal:
To Midnight : Zkus program spustit jako Administrátor
Tak jsem to spouštěl, v tom by chyba být neměla.
Zdravím!
Právě jsem dodělal takový jednoduchý prográmek na vypnutí počítače s časováním, který používá
system("shutdown -s -t 10");
(já vím, je to prasárna, ale co nadělám), ale na konci jsem zjistil, že právě nejjednodušší věc, a to tento system("shutdown -s -t 10");
nefunguje a program začne odznovu.
Kdysi dávno mi toto pod Win XP fungovalo, ale nyní pod Win 7 nic.
Proto se vás chci zeptat, jestli nevíte, jestli je opravdu operačním systémem, že to nefunguje a pokud to tak je, tak zdali byste mi neporadili nějakou jinou srozumitelnou metodu na vypnutí počítače.
Pro jistotu přikládám zdrojový kód.
#include "main.h"
struct cas
{
int secs;
int mins;
int hrs;
};
struct zbytek
{
double secs;
double mins;
double hrs;
};
int main()
{
bool pojistka = true;
cas vypnuti;
zbytek zbyva;
cout << "Zadejte cas, za ktery se pocitac vypne: \nHodin: ";
cin >> vypnuti.hrs;
cout << "Minut: ";
cin >> vypnuti.mins;
cout << "Sekund: ";
cin >> vypnuti.secs;
vypnuti.secs += vypnuti.mins * 60;
vypnuti.secs += vypnuti.hrs * 3600;
clock_t delay = vypnuti.secs * CLOCKS_PER_SEC;
clock_t start = clock();
while (clock() - start < delay)
{
if ( ((delay - (clock()-start)) / CLOCKS_PER_SEC) % 10 == 0 )
if (pojistka)
{
//cout << "Do vypnuti zbyva: " << (delay-clock()+start) / CLOCKS_PER_SEC << " sekund." << endl;
zbyva.hrs = floor(double(((delay-clock()+start) / CLOCKS_PER_SEC) / 3600));
zbyva.mins = floor(double((((delay-clock()+start) / CLOCKS_PER_SEC) - (zbyva.hrs * 3600)) / 60));
zbyva.secs = ((delay-clock()+start) / CLOCKS_PER_SEC) - (zbyva.hrs * 3600) - (zbyva.mins * 60);
cout << "Do vypnuti zbyva: " << zbyva.hrs << " hodin(y), " << zbyva.mins << " minut, " << zbyva.secs << " sekund.\n";
pojistka = false;
}
if ( ((delay - clock()+start) / CLOCKS_PER_SEC) % 10 -1 == 0)
pojistka = true;
}
cout << "\nKonec!";
system("shutdown -s -t 10");
return 0;
}
Fakt že jo, díky! :-D
Pro poslední cifru by to fungovalu dobře, ale problém je, že potřebuju přistoupit ke všem cifrám z čísla.
Možná na to jdu špatně, proto uvedu, proč to potřebuji.
Šťastné číslo je v matematice definováno následujícím způsobem: vezměme libovolné kladné celé číslo, nahraďme jej součtem druhých mocnin jeho cifer a tento proces opakujme, dokud se nedostaneme k číslu jedna (kde se proces zastaví) nebo dokud se nám posloupnost nevráti zpět do jiného čísla (tzn. posloupnost se zacyklí). Ta čísla, která tímto způsobem skončí jedničkou nazýváme šťastná, ostatní pak nešťastná.
Příklad:
7^2 = 49;
4^2 +9^2 = 97
9^2 + 7^2 = 130
1^2 + 3^2 + 0^2 = 10
1^2 + 0^2 = 1
Hlavně mi prosím neříkejte celé řešení, díky :-)
Zdravím!
Je nějaký způsob, jak přistoupím k jednotlivým cifrám z čísla? Uvedu příklad:
Mám proměnné
int cislo = 105;
int cifra;
A chci do promenné cifra načíst třetí cifru z cislo, tedy 5;
Děkuji za nápady,
Už jsem přišel na to, jak to nastavit, tak zase aby toho nebylo moc najednou :-) Tak děkuji za pomoc!
Tak už frčím ve VS a tam mi to pěkně funguje. Jenom jestli byste mi mohli poradit, jak nastavám klávesové zkratky tak, aby když například zmáčknu ctrl+alt+x, tak se napsal #.
No tak vzhledem k tomu, že tohle není poprvé, co mám podobnej problém s Dev C++, tak asi k tomu doopravdy dojde :-) Tak zatím díky a je dost možný, že sem budu brzy znovu postovat :-)
Dev C++
Tak gdi32.lib je přidaná, ale teď to pro změnu píše
E:\...\Makefile.win [Build Error] ["Beze jména 1.o"] Error 1
Jde z toho zjistit, co je špatně teď, nebo jsem ztracenej případ? :-)
Zdravím!
Začal jsem se učit Win API, takže spoustě věcem zatím nerozumím a potřeboval bych poradit, co dělat, když mi překladač píše chybu
[Linker error] undefined reference to `TextOutA@20'
ld returned 1 exit status
Jedná se přesněji o tuto funkci
TextOut(hdc, 10, 10, chText, lstrlen(chText));
Nenapadá někoho, co dělám špatně?
Díky za pomoc.
Děkuji moc.
Zdravím!
Mám školácký dotaz. Potřebuji přiřadit hodnotu proměnné při kliknutí na určitou část textu.
<p onClick="xxx">text</p>
ve scriptu pak jednoduše
<script>
var x="pes"; //chci, změnit na "kočka"
document.write(x);
</script>
K čemu to chci? V podstatě k tomu, že v menu bude několik položek a při kliknutí na každou se změní text vypsaný tímto scriptem. Možná si to představuji moc růžově a nic takového udělat nejde, ale nedavno jsem se začal učit, tak tak trochu experimentuji.
Děkuji za pomoc.
Slovní úlohy :-D :-D
Joskoo, jses borec:-D
Ze mu to tu nekteri jeste zerete:-)
Já zastávám ten názor, že kdyby někdo cestoval v čase, řekněme 5 let zpět, stal by se z něj časový paradox. Jednoduše řečeno byl by navíc. Kdyby se pak chtěl vrátit zpět 5 let do budoucnosti, potkal by tam své minulé já, které tam normálně žije.
To Anonymní uživatel : Ano, pokud bychom chtěli vracet čas. Pokud bychom ale chtěli v čase vracet pouze sebe, tak to už je něco jiného.
stroj času opravdu sestrojit
Zatím....zatím.....
Joskoo, prosim te kolik je ti let? Koukam, ze by jsi nejradeji hacknul cely internet. Neco takoveho jsem take pred par lety zazival a chtel jsem se naucit programovat... no moc mi to neslo:-) Nechci te od toho odrazovat, to vubec, ale mozna by jsi mel jeste nejaky ten cas s programovanim pockat.
Skvělý, nějak takhle jsem si to představoval, děkuji moc za kódy.
To Grungy: C++ mi nevadí, ale třídy budu umět až za dvě lekce, protože se ho právě učím:-D
No dobrá, děkuji za pomoc, mám v tom zase o něco jasněji.
Přesně tak, chci, aby jednotlivé členy měli nastavenou hodnotu, pokud jim jí nepřidělím. Taky si právě nejsem jistý, jestli je něco takového možné.
Nene, právě potřebuji, aby jednoltivé členy struktury byly nastaveny implicitně...tedy pokud je vůbec něco takového možné. Když se běžně nastavují členy implicitně, vypadá to nějak takto:
int fce(int n, int m=5, int o=-1);
A to právě potřebuji aplikovat na jednotlivé členy struktury.
Zdravím!
Mám menší problém, potřeboval bych implicitně nastavit členy struktury za pomoci funkce, ale nevím jak. Potřeboval bych tedy poradit, jak odkázat na jednotlivé členy. Dejme tomu, že mám takovouto strukturu:
struct structure
{
char name[20];
double weight;
int heigh;
};
prototyp
modify_struct(xxxx);
ve funkci main pak:
structure list;
modify_struct(xxxx);
Staci mi, kdyz mi misto "xxxx" naznacite, jak odkazat na jednotlive cleny, samotnou funkci uz zvladnu.
Děkuji za pomoc.
Aha, už dobrý, děkuji, moje nepozornost, ani nevím, proč jsem to dvakrát inkrementoval, vše teď je tak, jak má být.
Tak děkuji za pomoc.
Zdravím!
Učím se C++ podle učebnice Mistrovství v C++ a narazil jsem na drobný zádrhel v jednom úkolu. Dostal jsem kostru programu a mám dodělat tři funkce, které zobrazí obsahy několika struktur. To se mi povedlo celkem úspěšně, ale program mi vyhodí pár dalších blábolů, se kterýmy jsem moc nepočítal :-) Můžete prosím někdo zkouknout, v čem je chyba?
Děkuji.
#include <iostream>
using namespace std;
const int SLEN = 30;
struct student {
char fullname[SLEN];
char hobby[SLEN];
int ooplevel;
};
int getinfo(student pa[], int n);
void display1(student st);
void display2(const student *ps);
void display3(const student pa[], int n);
int main()
{
cout << "Zadejte velikost tridy: ";
int class_size;
cin >> class_size;
while (cin.get() != '\n')
continue;
student *ptr_stu = new student[class_size];
int entered = getinfo(ptr_stu, class_size);
for (int i=0; i<entered; i++)
{
display1(ptr_stu[i]);
display2(&ptr_stu[i]);
}
display3(ptr_stu, entered);
delete [] ptr_stu;
cout << "Hotovo\n";
cin.get();
cin.get();
return 0;
}
int getinfo(student pa[], int n)
{
int i;
for (i=0; i<n; i++)
{
cout << "Zadejte jmeno studenta: ";
cin.getline(pa[i].fullname, SLEN);
cout << "Zadejte hobby studenta: ";
cin.getline(pa[i].hobby, SLEN);
cout << "Zadejte uroven programovani: ";
cin >> pa[i].ooplevel;
cin.get();
i++;
}
return i;
}
void display1(student st)
{
cout << endl << st.fullname << endl << st.hobby << endl << st.ooplevel;
}
void display2(const student *ps)
{
cout << endl << ps->fullname << endl << ps->hobby << endl << ps->ooplevel;
}
void display3(const student pa[], int n)
{
for (int i=0; i<n; i++)
{
cout << endl << pa[i].fullname << endl << pa[i].hobby << endl << pa[i].ooplevel;
}
}
Aha, tak to to všechno vysvětluje, jsem zase o něco moudřejší, program opravdu zkončil, s tím system("pause"); je to vidět.
Tak ještě jednou děkuju za pomoc.
Tak už mi to funguje, děkuji moc za pomoc, nenapadlo mě, že bude stačit na načítání celých slov pouze cin, hledal jsem v tom něco více. Ještě teda jestli mi to můžete zkontrolovat, ale program mi funguje.
#include <iostream>
#include <cstring>
using namespace std;
int main()
{
char ch[20];
int count = 0;
cin >> ch;
while (strcmp(ch,"hotovo") != 0)
{
cout << ch << " ";
cin >> ch;
count++;
}
cout << "Zadali jste " << count << " slov.";
cin.get();
cin.get();
return 0;
}
A ještě poslední věc. Když kompiluju v Dev C++, a do programu zadám např: "Je hezky hotovo", tak je vše v pořádku a program pokračuje, ale jamile ještě napíšu cokoliv za "hotovo", tak program spadne.
S Visual C++ ale vše funguje tak, jak má.
Nevíte, co dělám špatně? Popřípadě měl bych přestat používat Dev C++?
To právě úplně není ono, program se ukončí po prvním napsaném slově. Potřeboval bych, aby se program choval následovně:
vstup: Dneska je hezky
výstup: Dneska je hezky
vstup: Reknete quidovi, at jde domu
výstup: Reknete
konec
A prosím ještě o radu, jak by se ten vstup ukončoval celým slovem, například tím "hotovo".
Zdravím. Učím se c++ podle učebnice Mistrovství v c++ a zasekl jsem se u jednoho úkolu.
Mám napsat program, který čte ze vstupu naráz CELÁ SLOVA, dokud nenarazí na písmeno q. Mám problém s těmi celými slovy, jinak bych to napsal, aby to četlo vyklem while znak po znaku, např takto:
...
char ch;
cin.get(ch);
while (ch != 'q')
{
cout ch;
cin.get(ch);
}
Už dříve jsem měl podobný problém, kdy cyklus měl zkončit, když narazil na slovo "hotovo" .
Děkuji za kařdou pomoc.