No, musíš se hlavně rozhodnout mezi dvěma volbama:
A) chceš dělat HRU
nebo
B) chceš DĚLAT hru.
Možná, že ten rozdíl je ti už jasný, pokud ne vysvětlím to takto:
v případě A) tě zajímá jak hra bude vypadat, o čem bude, chceš se zaobírat samotnou hrou (příběh, postavy, grafika apod.). Pokud je tohle to, co chceš dělat, pak by si se měl zdokonalovat se v grafice, psát GDD a zvolit si cestu hotového enginu, případně si sehnat do páru člověka, který by si zvolil bod B.
Bodem B) je myšleno, že se chceš zaobírat tou technickou stránkou hry, například (vztáhnu to na nějaké ty jednodušší 2D hry) jak se vykreslují sprity, v jakých strukturách se uchovává herní scéna, jak fungují kolize, základní animace. V tomto případě budeš muset ovládat programovací jazyk (zvolil sis C++) a k tomu nějakou grafickou knihovnu (OpenGL, DirectX).
Hlavně musíš mít na paměti, že je to hodně dlouhá cesta.