Anonymní profil Mutagen – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Mutagen – Programujte.comAnonymní profil Mutagen – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 82.202.104.–

Mutagen
.NET › Čtení offsetu a porovnání.
4. 12. 2012   #168042

#4 liborb
Jojo pak dám vědět jak to dopadlo  

Mutagen
.NET › Čtení offsetu a porovnání.
4. 12. 2012   #168039

#2 liborb
Díky, jen takova otazka, když mám pozici v hex (0x2F077) musím jí přetypovat na decimal (192631)?

Mutagen
.NET › Čtení offsetu a porovnání.
4. 12. 2012   #168035

Zdravím, mam nějaký soubor který chci přečíst v binárce a potřeboval bych najít určitý offset třeba 0x2F077 a tam porovnat zda je třeba 0A ... Nevíte jak bych to mohl udělat? Díky moc za pomoc.

Mutagen
C / C++ › Senzorový čidla PIC16F887
29. 11. 2012   #167815

#8 KIIV
Ja potřebuju kalibraci kvůli tomu že to musí vyhodnotit je čara není čára a podle ostatních jestli taky vratej kladnouu hodnotu tak se servo nebude natáčet jenom vlastně se bude pohybovat motor a podle vyhodnocení natočím servro.

Mutagen
C / C++ › Senzorový čidla PIC16F887
29. 11. 2012   #167813

#6 KIIV
Potřebuju AD převodník prootže potřebuzju nejak porovnávat zda je pod autíčkem cerná cára nebo ne. Podle toho to taky udělam alg na vyhodnocení jak natočit servo apod. Něco bych tu měl používám zatim jen RA1 pro 1 čidlo a pak to jen rozšířím ale jak zjistit vstup co mi jde do čipu kdyz nemám LCD? ... Datasheet mam otevrenej to se neboj hnedka vedle MPLabu

Mutagen
C / C++ › Senzorový čidla PIC16F887
29. 11. 2012   #167810

#2 KIIV
Ale i tak jak sem řekl, nevim kam to napojit, nejsem HW typ ale spíš SW typ ... Mě jde jenom čistě o to, jak to zapojit a jak získat digitalní podobu, pak vyhodnocení apod to už udělam aby pak to autíčko jezdilo po čáře. Jenom jak to udělat tohle 

Mutagen
C / C++ › Senzorový čidla PIC16F887
29. 11. 2012   #167809

#2 KIIV
No tak assembler jsme se ucili max 1 rok takže to fakt neudělam v něm. 

Mutagen
C / C++ › Senzorový čidla PIC16F887
29. 11. 2012   #167807

Zdravím, mam takovou ulohu ve škole, kde mam na tento PIC připojit 8 senzorových čidel a naprogramovat (samozřejmě nespěchá to je to ročníkový projekt, ale když už jsem se do toho dal tak bych to chtěl co nejdřív) jde mi o to, že nevím jak v tomto PICu naporgramovat AD převodník tak aby mě to bral z těch čidel, takže vlastně jde o to jenom jak napojit a naprogramovat spojení mezi tím, kod v C bych pak už zvladnul jako vyhodnocení co tam je a co ne. Jenom tohle nevím. Nemohl by mě to někdo aspon trošku popsat? Díky moc

Mutagen
.NET › Hra Battleship online
20. 11. 2012   #167207

No tak to jsem uplně v koncích, co si teda vybrat por tuhle jednoduchou hru? kde se bude posílat max 4byte + nastavení lodí? Jen podotýkam že jsem narazil na server a client ale client musel vždy kliknout aby zjistil zda hráč udělal tah nebo ne. ale já chci aby to prostě jakmile hráč odehraje aby se to tomu druhýmu hned zobrazilo a naopak když odehraje druhej hrač tak aby se to prvnímu hned ukázalo ... Vlastně každej program/hra bude obsahovat jak Založení serveru tak připojení k serveru takže vlastně jeden hráč bude jakoby server a druhej client. Takže prosím o radu jak nejlíp, nejuspornějc a hlavně nenáročně naprogramovat. 

Mutagen
C / C++ › uspat pocitac
19. 11. 2012   #167146

#6 cheki
Co se zase spustí? 

Mutagen
C / C++ › uspat pocitac
19. 11. 2012   #167144

No to opravdu nevím to uspání. Našel jsem jenom co ti ten PC dá do hibernace což je "shutdown /h" ale tam nevím zda se tam zadává čas nebo ne ... 

Ale pokud chceš uspat po nějakým čase, tak si udělej funkci co ti odpočítává čas třeba po 1 sec (bool) a pokud by to naběhlo určitý počet a větší tak spustit příkaz uspání.  Neboli takhle

while (true)
{
	if (CheckTime()) // pokud vrátí true provede se uspání 
		SleepPC(); // funkce na uspání
Sleep(1000); // Uspí program na 1 sec
}

int Time = 10; // v sekundách nastavíš třeba pomocí cin 

bool CheckTime()
{
	Time--;
	if (Time <= 0)
		return true;
	else
		return false;
}

V C++ nejsem moc zdatnej ale snad by ti to mohlo stačit nějak takhle ... Vlastně uspalo by to PC po určitým čase (ale program by byl pustěnej, ale to okno by se dalo pak schovat).

Mutagen
C / C++ › uspat pocitac
19. 11. 2012   #167136

Edit : samozřejmě tam musíš doplnit tu promennou do toho system na konci (second) nějak sem to napsal do stringu nechtěně sem to psal z hlavy. Takže snad to mám dobře napsaný.

Mutagen
C / C++ › uspat pocitac
19. 11. 2012   #167135

Co třeba udělat jen jednu funkci kde bys poslal udaje jako minuty? něco jako  

void Shutdown(int minutes)
{
	int second = minutes * 60;
	system("C:\\WINDOWS\\System32\\shutdown /s /t second");
	cout << "Počítač se vypne za " << minutes << " minut" << endl;
}

void Main()
{
	int minutes;
	cout << "Zadej za jak dlouho se vypne PC a pro ukonceni napis 0" << endl;
	cin << minutes;
	if (minutes == 0) 
		return EXIT_SUCCESS;
	else 
		Shutdown(minutes);
	
}
Mutagen
.NET › Hra Battleship online
19. 11. 2012   #167133

#2 liborb
Jako jo umím z clienta na server poslat údaje umím, ale prostě neumím to poslat ze serveru zpět a udržet spojení max poslat to jednou client -> server a server -> client ale jakmile to pošlu jakoby znova client -> server tak mi server nic nepřijme i když přitom naslouchá takže právě nevím kde je chyba, mě jde o to udržet spojení a čekat než protihráč pošle packet s informacema. A to právě nevím jak udělat.

Mutagen
.NET › DatagridView s buttonem
5. 11. 2012   #165887

#2 liborb
To je právě ono, že já nevím jak na to. Když tam hodim takhle stringy tak to tam uloži a je jedno zda tam jen button nebo ne, a ja ten button potřebuju ovládat ale to nevím jak prostě, A jak do nej vlozit nějaký parametry apod. Max co jsem dokazal sesmolit bylo tohle protože s datagridem delam poprvy.

Mutagen
.NET › Rozpasrování HTML
22. 10. 2012   #165108

Zdravim,

jak můžu parsovat HTML kod do nějaky podoby textovy podoby, nevim jak vubec udělat, jde mi prostě čistě o to, že by mě kod měl ziskavat nějaky text ze stránky. Děkuji za všechny nápady jak na to (stránky maj strukturu po sobě doucí neboli kod je na každou věc stejný jenom se tam mění věci z Databaze)

Děkuji.

Mutagen
.NET › SSLStream a privateKey
16. 10. 2012   #164756

Prostě jen to poslat s certifikatem, nic vic :( ... Už si s tím hraju den ale porstě pořád nic :(

Mutagen
.NET › SSLStream a privateKey
16. 10. 2012   #164755

#2 liborb
Nojo, na to jsem koukal, ale když mám ten pKey v souboru "cert.key" a certifikat "cert.pem" tak jak to můžu zporovznit? A potřebuju to zprovoznit za běhu programu.

Mutagen
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159569

#11 liborb
Okey, tak kdyžtak až to budu mit tak sem napisu zda tam nemam neco co by se dalo napsat treba jinak, a pokud necop nepujde napisu sem tez ...

Mutagen
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159567

#9 liborb
Jo to je dobře :) ... Jen sem tak přemejšlel nebude to nějak náročný na CPU když se mi to bude cca každou sec obnovovat a znova vykreslovat? Nevím, nemám představu jestli to je nějak náročný tak se radši ptám

Mutagen
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159564

+ otázka ... šel by vykreslovat nějaký statusbar? Lišta která by se měnila podle toho jak má "postava" životů? Ale asi určitě, když nahoře v obrázku to je ...

Mutagen
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159563

#6 liborb
Koukám, že se chci vrhnout na docela zapeklitej oříšek ... Až něco vyzkouším, až budu doma, dám vědět ... 

Mutagen
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159559

#4 liborb
Jj už to tam vidim, ale pořád jsem z toho docela jelen   Je tu toho docela dost jako v tom kodu ale v tom je prej zahrnut i UPDATE tak nevím no... Až budu doma tak něco zkusím, ale nevím nevím, kdyžtak se tu ozvu, ale jen by mě zajímalo odkud to bere tu grafiku co to má vykreslit ... 

Mutagen
.NET › Vykreslení Bitmapy do lišty
27. 6. 2012   #159555

Tak jsem něco našel přímo pro tuto hru co potřebuju, ale vůbec se v tom nevyznám a neorientuju. Nebyl by někdo schopný z toho vytáhnout jen to co je hlavní? (třeba vypsání 1 miniobrázku?) A dokonce je to i přímo pro program v kterým to potřebuju napsat, ale jak sem řekl absolutně se v tom neorientuju.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Diagnostics;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Windows.Forms;
using MulLib;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Communication;
using System.Text;
 
namespace Phoenix.Scripts {
    public class CreateCharacter {
        [ClientMessageHandler(0x00)]
        public CallbackResult OnCreateCharacter( byte[] data, CallbackResult prevResult ) {
            byte[] bytes = Encoding.ASCII.GetBytes( "Kringelbert Fishtybuns" );
 
            Array.Copy( bytes, 0, data, 10, bytes.Length );
 
            return prevResult;
        }
    }
 
    [RuntimeObject]
    public class ResourceCounter : IDisposable {
        private const int GWLP_WNDPROC = -4;
        private const int BoxSpacing = 15;
 
        public ResourceCounter() {
            items = new List<IDrawable>() {
                    new ItemInfo( "BM", 0x0F7B, 0x0000, new Rectangle( 6, -4, 30, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "BP", 0x0F7A, 0x0000, new Rectangle( 17, -7, 10, SystemInformation.CaptionHeight - 2 )  ),
                    new ItemInfo( "GC", 0x0F84, 0x0000, new Rectangle( 0, -5, 30, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "GS", 0x0F85, 0x0000, new Rectangle( 15, -3, 20, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "MR", 0x0F86, 0x0000, new Rectangle( 11, -3, 20, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "NS", 0x0F88, 0x0000, new Rectangle( 5, 1, 30, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "SA", 0x0F8C, 0x0000, new Rectangle( 9, -4, 30, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "SS", 0x0F8D, 0x0000, new Rectangle( 8, -3, 20, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new Separator( "|" ),
                    new ItemInfo( "Bloodspawn", 0x0F7C, 0x0000, new Rectangle( 8, -3, 17, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Brimstone", 0x0F7F, 0x0000, new Rectangle( 17, -4, 15, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Obsidian", 0x0F89, 0x0000,  new Rectangle( 7, -3, 25, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Blackmoor", 0x0F79, 0x0000, new Rectangle( 16, -4, 20, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Batwing", 0x0F78, 0x0000, new Rectangle( 14, -2, 16, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Eye of Newt", 0x0F87, 0x0000, new Rectangle( 16, -7, 9, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Vial of Blood", 0x0F7D, 0x0000, new Rectangle( 16, -1, 10, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "Bone", 0x0F7E, 0x0000,  new Rectangle( 16, -3, 23, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new Separator( "|" ),
                    new ItemInfo( "TMR", 0x0F09, 0x0003, new Rectangle( 9, -1, 15, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "GH", 0x0F0C, 0x0000, new Rectangle( 9, -1, 15, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new ItemInfo( "TR", 0x0F0B, 0x0000, new Rectangle( 9, -1, 15, SystemInformation.CaptionHeight - 2 ) ),
                    new Separator( "|" ),
                    new ItemInfo( "Bandage", 0x0E21, 0x0000, new Rectangle( 11, -2, 22, SystemInformation.CaptionHeight - 2) ),
                };
 
            Debug.WriteLine( "Installing wndproc hook", "ResourceCounter" );
 
            originalWndProc = NativeMethods.GetWindowLong( Client.HWND, GWLP_WNDPROC );
            if ( originalWndProc == IntPtr.Zero )
                throw new Win32Exception();
 
            wndProc = new WndProcDelegate( WndProc );
 
            if ( NativeMethods.SetWindowLong( Client.HWND, GWLP_WNDPROC, Marshal.GetFunctionPointerForDelegate( wndProc ) ) == IntPtr.Zero )
                throw new Win32Exception();
 
            RuntimeCore.UnregisteringAssembly += new UnregisteringAssemblyEventHandler( RuntimeCore_UnregisteringAssembly );
 
            Redraw();
        }
        ~ResourceCounter() {
            Dispose();
        }
 
        private List<IDrawable> items;
        private WndProcDelegate wndProc;
        private IntPtr originalWndProc;
 
        public void Redraw() {
            if ( ( from t in items.OfType<ItemInfo>()
                   join i in World.Player.Backpack.AllItems on new {
                       t.Graphic,
                       t.Color
                   } equals new {
                       i.Graphic,
                       i.Color
                   } into x
                   from i in x.DefaultIfEmpty()
                   group i by t into r
                   select new {
                       Type = r.Key,
                       Amount = r.Sum( a => a != null ? a.Amount : 0 )
                   } ).Count( i => i.Type.Update( i.Amount ) ) > 0 ) {
 
                NativeMethods.SendMessage( Client.HWND, 0x85, IntPtr.Zero, IntPtr.Zero );
                if ( Marshal.GetLastWin32Error() != 0 )
                    throw new Win32Exception();
            }
        }
 
        [ServerMessageHandler( 0x33, Priority = CallbackPriority.Lowest )]
        public CallbackResult OnAddItemToContainer( byte[] data, CallbackResult prevResult ) {
            if ( data[ 1 ] == 0 )
                Redraw();
 
            return prevResult;
        }
 
        private IntPtr WndProc( IntPtr hwnd, uint uMsg, IntPtr wParam, IntPtr lParam ) {
            IntPtr result = NativeMethods.CallWindowProc( originalWndProc, hwnd, uMsg, wParam, lParam );
 
            switch ( uMsg ) {
                case 0x86: // WM_NCACTIVATE
                case 0x85: // WM_NCPAINT
                    DrawStuff( hwnd );
                    break;
            }
 
            return result;
        }
 
        private void DrawStuff( IntPtr hwnd ) {
            if ( !World.Player.Exist )
                return;
 
            IntPtr hDC = NativeMethods.GetWindowDC( hwnd );
 
            Rectangle windowRect = new Rectangle();
            if ( !NativeMethods.GetWindowRect( hwnd, ref windowRect ) )
                throw new Win32Exception();
 
            using ( Graphics graphics = Graphics.FromHdc( hDC ) ) {
                float totalWidth = -BoxSpacing;
                foreach ( IDrawable info in items )
                    totalWidth += info.Measure( graphics ) + BoxSpacing;
 
                PointF p = new Point( SystemInformation.FrameBorderSize );
                p.X += ( ( windowRect.Width - SystemInformation.CaptionHeight * 2 ) - totalWidth ) / 2;
                p.Y += 1;
 
                foreach ( IDrawable info in items )
                    p.X += info.Draw( graphics, p ) + BoxSpacing;
            }
 
            NativeMethods.ReleaseDC( hwnd, hDC );
        }
 
        #region Event handlers
 
        private void RuntimeCore_UnregisteringAssembly( object sender, UnregisteringAssemblyEventArgs e ) {
            Dispose();
        }
 
        #endregion
 
        #region IDisposable
 
        public void Dispose() {
            if ( originalWndProc == IntPtr.Zero )
                return;
 
            Debug.WriteLine( "Removing wndproc hook", "ResourceCounter" );
            if ( NativeMethods.SetWindowLong( Client.HWND, GWLP_WNDPROC, originalWndProc ) == IntPtr.Zero )
                throw new Win32Exception();
 
            GC.SuppressFinalize( this );
        }
 
        #endregion
 
        #region Delegates
 
        [UnmanagedFunctionPointer( CallingConvention.Winapi )]
        private delegate IntPtr WndProcDelegate( IntPtr hwnd, uint uMsg, IntPtr wParam, IntPtr lParam );
 
        #endregion
 
        #region Nested type: IDrawable
 
        private interface IDrawable {
            bool Update( int itemCount );
            float Measure( Graphics graphics );
            float Draw( Graphics graphics, PointF point );
        }
 
        #endregion
 
        #region Nested type: Separator
 
        private class Separator : IDrawable {
            public Separator( string text ) {
                Text = text;
            }
 
            private float textWidth;
 
            #region IDrawable
 
            public bool Update( int itemCount ) {
                return false;
            }
 
            public virtual float Measure( Graphics graphics ) {
                textWidth = graphics.MeasureString( Text, SystemFonts.CaptionFont ).Width;
                return textWidth;
            }
 
            public virtual float Draw( Graphics graphics, PointF point ) {
                graphics.DrawString( Text, SystemFonts.CaptionFont, SystemBrushes.ActiveCaptionText, point );
                return textWidth;
            }
 
            #endregion
 
            #region Public properties
 
            public string Text {
                get;
                private set;
            }
 
            #endregion
        }
 
        #endregion
 
        #region Nested type: ItemInfo
 
        private class ItemInfo : IDrawable {
            public ItemInfo( string name, Graphic graphic, UOColor color, Rectangle iconBounds ) {
                Name = name;
                Graphic = graphic;
                Color = color;
                this.iconBounds = iconBounds;
 
                prevAmount = -1;
 
                Bitmap = DataFiles.Art.Items.Get( graphic );
 
                if ( color.IsConstant && color != 0x0000 ) {
                    HueEntry hue = DataFiles.Hues.Get( color );
                    if ( hue != null )
                        Dyes.RecolorFull( hue, Bitmap );
                }
            }
 
            private Rectangle iconBounds;
            private string text;
            private float textWidth;
            private int prevAmount;
 
            #region IDrawable
 
            public bool Update( int amount ) {
                if ( prevAmount == amount )
                    return false;
 
                text = ": " + amount;
                prevAmount = amount;
                return true;
            }
 
            public float Measure( Graphics graphics ) {
                textWidth = graphics.MeasureString( text, SystemFonts.CaptionFont ).Width;
 
                return iconBounds.Width + textWidth;
            }
 
            public float Draw( Graphics graphics, PointF point ) {
#if CONFIG_MODE
                graphics.DrawRectangle( Pens.Azure, point.X, point.Y, iconBounds.Width, iconBounds.Height );
#endif
 
                graphics.DrawImage( Bitmap, point.X, point.Y, iconBounds, GraphicsUnit.Pixel );
                point.X += iconBounds.Width;
 
                point.Y = SystemInformation.FrameBorderSize.Height + ( SystemInformation.CaptionHeight - SystemFonts.CaptionFont.Height ) / 2 - 1;
                graphics.DrawString( text, SystemFonts.CaptionFont, SystemBrushes.ActiveCaptionText, point );
 
                return iconBounds.Width + textWidth;
            }
 
            #endregion
 
            #region Public properties
 
            public string Name {
                get;
                private set;
            }
 
            public Graphic Graphic {
                get;
                private set;
            }
 
            public UOColor Color {
                get;
                private set;
            }
 
            public Bitmap Bitmap {
                get;
                private set;
            }
 
            #endregion
        }
 
        #endregion
 
        #region Native methods
 
        private static class NativeMethods {
 
            [DllImport( "user32.dll" )]
            public static extern IntPtr CallWindowProc( IntPtr lpPrevWndFunc, IntPtr hWnd, uint Msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam );
 
            [DllImport( "user32.dll", SetLastError = true )]
            public static extern IntPtr SetWindowLong( IntPtr hWnd, int nIndex, IntPtr dwNewLong );
 
            [DllImport( "user32.dll", SetLastError = true )]
            public static extern IntPtr GetWindowLong( IntPtr hWnd, int nIndex );
 
            [DllImport( "user32.dll", SetLastError = true )]
            public static extern IntPtr GetWindowDC( IntPtr hWnd );
 
            [DllImport( "user32.dll" )]
            public static extern int ReleaseDC( IntPtr hWnd, IntPtr hDC );
 
            [DllImport( "user32.dll" )]
            public static extern bool GetWindowRect( IntPtr hWnd, ref Rectangle lpRect );
 
            [DllImport( "user32.dll" )]
            public static extern bool UpdateWindow( IntPtr hWnd );
 
            [DllImport( "user32.dll" )]
            public static extern bool InvalidateRect( IntPtr hWnd, ref Rectangle lpRect, bool bErase );
 
            [DllImport( "user32.dll", SetLastError = true )]
            public static extern IntPtr SendMessage( IntPtr hWnd, uint Msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam );
        }
 
        #endregion
    }
}

Výsledek tohoto je toto

Mutagen
.NET › C# zobrazování aktuálního ča…
22. 6. 2012   #159420

#3 Zzzajda
Tak jinak to je celej projekt kdyby jsi tam rpidal Usingy tak ti to pojede ...

Jinak ti stačí nadeklarovat Timer a eventu vytvořit

Timer Example; // do Class
pak si do náky void funkce nebo do Form_Load pridas instrukce 

Example = new Timer();
Example.Interval = 100;
Example.Tick +=new EventHandler(Example_Tick);
Example.Start();

a pak do class vytvoříš eventu
public void Example_Tick(object sender, EventArgs e)
{
	textBox1.Text = DateTime.Now.ToString("HH:mm:ss");
}
Mutagen
.NET › Histogram Image
15. 2. 2012   #153573

Zdravim.

Mám takovou otázku jak mohu dostat z obrazku histogram. Ale textovy histogram, protoze sem nasel jeden navod, ale je pro python a tam je prave postup pres textovy histogram. Jde o to, že bych chtěl načíst nějaký obrázek, udělat histogram, změnit třeba červenou na modrou, a zase uložit jako obrázek. Sice sem něco našel, ale ne to co bych potřeboval. Vždycky to je přes náky grafy či co...

Děkuji za odpověd.

Mutagen

.NET › Nahodna cisla a jejich vynec…
11. 1. 2012   #152217

Díky moc ;)

abc
C / C++ › Výpočet obsahu a objemu válce
10. 11. 2011   #149840

už jsem na to přišel

neměl jsem tam závorky  

pl = (2*pi*r*r+2*pi*r*v);
ob = (pi*r*r*v);
abc
C / C++ › Výpočet obsahu a objemu válce
10. 11. 2011   #149838

Ahoj, nějak mě nefunguje program

#include "stdafx.h"
#include "stdio.h"
#define pi 3,14



void main(void)
{
	double r, v, pl, ob, p;
	printf("Zadejte r: ");
	scanf("%lf", &r);
	printf("Zadejte v: ");
	scanf("%lf", &v);
	printf("Zadejte 1 pro vypocet plochy 2 pro vypocet  objemu\n");
	scanf("%lf", &p);
	pl = 2*pi*r*r+2*pi*r*v;
	ob = pi*r*r*v;
	if (p == 1){
	printf("Plocha je: %.0lf", pl);
	}
	else{
	printf("Objem je: %.0lf", ob);
	}
	getchar();getchar();
}

Nevíte kde je chyba? Díky.

Mutagen
.NET › String to ushort
4. 11. 2011   #149500

Vyreseno.

Stacilo jenom ze souboru nacist "3277" a ono si to samo pres ushort Graphic = Convert.ToUInt16(Read[3]); prekonvertovalo samo.

Mutagen
.NET › String to ushort
4. 11. 2011   #149492

#4 KIIV
No jo to me nenapadlo ...

Ale spis sem nasel to ze mi to kdyz si zapisu cislo "0CCD" tak mi to zase nejde pres ten "Convert.ToUint16(xx); tak mi to vyhodi error ze vstupni retezec nema spravny format ...

Kdyz sem zkusil tohle "ushort Graphic = (ushort)Convert.ToUInt16("0x{0:X4}",Convert.ToInt32(Read[3]));" Tak mi to zase pise neplatny zaklad tak to fakt nechapu kde delam chybu

Mutagen
.NET › String to ushort
4. 11. 2011   #149490

#2 KIIV
To ja vim ale jak to tam vypsat to je prave ono ...

Mutagen
.NET › String to ushort
4. 11. 2011   #149488

Zdravim...

mam takovy problem ... Snazim se pretypovat string na ushort coz delam takhle

Cti = Lumber.ReadLine();
string[] Read = Cti.Split(',');
ushort X = Convert.ToUInt16(Read[0]);
ushort Y = Convert.ToUInt16(Read[1]);
sbyte Z = (sbyte)Convert.ToUInt16(Read[2]);
ushort Graphic = Convert.ToUInt16(Read[3]);

Coz mi funguje ale pri "ushort Graphic" se mi to treba z cisla "3277" prevede na "0CCD" jenze bych potreboval aby to bylo ve formatu "0x0CCD".

Díky za vsechny rady uz si s tim lamu hlavu 2 dny.

Mutagen
.NET › WebBrowser DokumentText ToSt…
12. 10. 2011   #148528

#4 liborb
Ok zkusim az prijdu ze skoly a pak dam vedet ...

Mutagen
.NET › Zjednoduseni kodu
30. 9. 2011   #148065

Zdravim ...

Mam tu kousek kodu ale podle me sem ho napsal moc slozite a byl bych rad kdyby se to nejak zjednodusilo ...

Jde o to pokud mam zaskrtnytu urcity CheckBox tak se provede urcita vec ale zase osetreni aby se v dalsim kroku pri zaskrtnuti dalsich CheckBoxu nespustila ... Funguje mi to docela dobre akorad mi tam hodi pri zaskrtnutym checkboxu UltimaOnline_Check ze index je mimo hranici pole a nevim kde mam problem ale jinak to funguje .... ale me spis jde o to zjednoduseni abych to mohl popripade upravovat a v tomhle uz se skoro ani sam nevyznam a sam nevim jak to zjednodusit ...

 Dík

public void Completed(object sender, AsyncCompletedEventArgs e)
{
	if (UltimaOnline_Check.Checked == true)
	{
        	if (Doplnky <= CountNew)
                {
                    if (Doplnky == CountNew)
                    {
                        if (Dulezite <= 9)
                        {
                            Dulezite++;
                            MainFilesFind();
                        }
                        else
                        {
                            AddText("Hotovo - Instalace Ultimy Uložena do ./KelevarDataDownload/");
                            AddText("Nainstaluj Ultimu -> Vyplň Cestu k nainstalované Ultimě -> Klikni na Rozbalit -> Čekej");
                        }
                    }
                    else
                    {
                        Doplnky++;
                        OtherFiles();
                    }
                }
            }

            if (MainFiles_Check.Checked == true)
            {
                if (Dulezite >= 9)
                {
                    if (Razor_Check.Checked == true | RazorCZ_Check.Checked == true | Verdata_Check.Checked == true | AutoMap_Check.Checked == true)
                    {
                        if (Doplnky <= CountNew)
                        {
                            if (Doplnky == CountNew)
                            {
                                AddText("Hotovo! Klikni na Rozbalit");
                            }
                            else
                            {
                                if (UltimaOnline_Check.Checked == false)
                                {
                                    Doplnky++;
                                    OtherFiles();
                                }
                            }
                        }
                    }
                }
                else
                {
                    Dulezite++;
                    MainFilesFind();
                }
            }
            else
            {
                if (Doplnky < CountNew)
                {
                    if (UltimaOnline_Check.Checked == false)
                    {
                        Doplnky++;
                        OtherFiles();
                    }
                }
                else
                {
                    AddText("Doplňky stáhnuty");
                }
            }
        }
Mutagen
.NET › Send Post k získání další st…
2. 9. 2011   #147049

Zdravim.

Mma takovej veklikej dotaz. Jak mam poslat HTTPPost abych se diky nemu dostal na dalsi stranku ktera je pod heslem?

Kod na HTTPPost mam ale vubec nevim jak zistit informace z ty dalsi stranky.

A jeste jedna otazka k SendPost chtel bych poslat HTTPPost abych si stahnul soubor jenom nevim jak to udelat protoze Kdyz poslu HTTPPost tak nevim jak udelat aby me ten soubor se ukazal ze chce stahnout ...

Díky za vsechny rady od zkusenejsich

.NET › C# - Vypnutí PC pomocí časov…
26. 5. 2010   #129445

Chci se zeptat jak todle funguje ? Dekuji

          zacatek = DateTime.UtcNow;


konec = zacatek + new TimeSpan(hodina, minuta, sekunda);

timer1.Start();

Prootze nevim jak zacatek ma spojitost s koncem Dekuji ...

C / C++ › [C#] Výběr určitého textu z…
12. 5. 2010   #128826

DIk moc opravdu to funguje a pravda musel sem si to jeste trichu upravit ...

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý