Anonymní profil Bimak – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Bimak – Programujte.comAnonymní profil Bimak – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 178.18.68.–

C / C++ › Visual C++ Tabulka
19. 4. 2013   #175223

Dobrý deň,

Začal som robiť vo Visual C++ 2010 (Windows form application) a chcem sa opýtať jednu vec. Chcem vytvoriť programček nato, že zadám riadky a stĺpce a vypíše sa mi tabuľka, do tabuľky budem zadávať čísla a tie sa mi uložia do poľa Tabulka.

Problem je v tom, že zadám vstupy a neviem ako mam vytvoriť tabuľku na zákalde tých vstupov (riadky, stĺpce) a následovne uložiť hodnoty z tabuľky do poľa.

C / C++ › Rada ako vytvorti graficke r…
14. 4. 2013   #174951

#2 crazy
Skúšal som Qt Creator, vytvoril som si projekt a v Designer-y som si vytvoril návrh prvej strany kde zadávam riadky a stĺpce. Len neviem ako mám prepojiť svoj program s tým nývrhom, dal som si tam spin Box na zadávanie hodnoty a neviem ako mám dať, aby mi tú hodnotu dalo do môjho programu do premennej stĺpce.

C / C++ › Rada ako vytvorti graficke r…
13. 4. 2013   #174941

Dobrý deň,

Mám takýto problém. Vytvoril som si program v C++, všetko je v main-e. Nepoužívam žiadne triedy, ani funkcie.
Potrebujem z toho vytvoriť grafické rozhranie. Principiálne by to asi fungovalo takto:

1. bolo by tam okno kde zadám vstup (rozmery tabuľky), po zadávaní by sa uložili do mojích premenných v mojom c++ súbore (riadky, stĺpce). Tlačidlom Ďalej by vytvorila tabuľka na základe tých vstupu, do ktorej by som zadal hodnoty a tie by sa uložili do poľa v mojom súbore (tabuľky).

2. po zadávaní a stlačením Ďalej by sa vypísala tabuľka, ktorú som zadal v bode 1.

A chcem sa opýtať, či by ste nevedeli poradiť v čom tom mám naprogramovať. S grafickým rozhraním som ešte nerobil. Pozeral som na nete a našiel som nejaký Qt Creator, ale neviem ako mám prepojiť môj program s tým čo si tam navrhnem. Vopred za rady ďakujem.

C / C++ › Počet polí a počet prvkov v…
6. 2. 2013   #171220

vďaka dosť si mi pomohol

C / C++ › Počet polí a počet prvkov v…
6. 2. 2013   #171218

vďaka pozeral som nato a to by išlo, len sa chcem spýtať vytvorím si 1 vektor na začiatku a vložím tam prvé hodnoty, viem do toho vektora pridávať hodnoty, zistiť veľkosť vektora a čo sa v ňom nachádza a potom ako mám vytvoriť ďalší vektor kde vložím to druhé pole?

sry ak sú to primitívne otázky, začínam len v c++

C / C++ › Počet polí a počet prvkov v…
6. 2. 2013   #171215

Sorry som zabudol napísať C++

Bimak
C / C++ › Počet polí a počet prvkov v…
6. 2. 2013   #171211

Dobrý deň,
Nevedeli by ste mi poradiť s 1 vecou. Mám maticu NxN a pracujem len s prvkami pod hlavnou diagonálov. Do matici je uložený znak X alebo 1. Vyzerá to nejako asi tak, keď je matica 4x4: V zátvorkach sú čísla riadkov a stĺpcov.

(1) X
(2) X X
(3) 1 1 X
    (0)(1)(2)

Neskôr maticu prehľadávam z prava do ľava a hľadám znaky 1. V uvedenom príklade prvý znak je na mieste 3-1 a potreboval by som vytvoriť pole kde uloží riadok a stĺpec tej 1, keby bolo v stĺpci viac 1 tak by sa vytvorilo pole, kde by sa uložilo stĺpec a všetký riadky stĺpca, v ktorých je 1. Ďalej by sa matica prehľadávala v ďalšom stĺpci kde by bola 1 by sa vytvorilo ďalšie pole, v príklade by to bolo 3-1 a uložilo by sa do neho stĺpec a riadok (do poľa by sa ukladalo v poradí (stĺpec, riadok, riadok, ....). Potom by sa porovnávalo to pole s tým predchádzajúcim, ale len hodnoty, ktoré určujú riadok/riadky druhého poľa. V princípe mame prvé pole (3,1) a druhé (0,3), z druhého poľa by vybralo hodnotu riadka 3, a porovnalo s predchádzajucim poľom či sa nenachádza to číslo v tom poli. Ak sa nachádza tak do toho prvého poľa vloží hodnotu stĺpca čiže 0 a pole bude mať počet prvkov 3 (0,1,3) a druhé pole by sa zrušilo. Ak druhé pole malo hodnoty napr (0,2) čiže 1 by bola na súradniciach 2-0, tak 2 sa nenachádza v prvom poli a tým by pole (0,2) ostalo. A tak by to išlo až kým by sa neprešli všetký stĺpce v matici, vytvorilo by sa pole a porovnalo s predchádzajúcimi, ak by bolo zhodné s niektorým, tak by sa uložil hodnotu stĺpca do toho predchádzajúceho poľa a pole zrušilo, ak by nebolo zhodné tak by pole ostalo. V jednom poli by boli uložené čisla, keď je matica 4x4, tak by v ňom boli čísla (0,1,2,3). Ak by po prejdení celej matice ostali nejaké čísla, ktoré sa nenachádzajú v predošlých, tak by sa vytvorilo pole/polia jednoprvkové, do ktorých by sa uložili zvyšné hodnoty. Napr. bola by matica 4x4, v 1 polí by bolo (0,2) a po prejdení matice by už sa nenašla žiadná iná 1, tak by vznikli ďalšie 2 polia s (1) a (3), dokopy by boli 3 polia (0,2) (1) (3). 

A môj problém spočíva v tom, ako vytvoriť pole s prvkami podľa toho koľko pvkov koľko do neho vložím (buď 1, 2 alebo viac prvkov, maximálna veľkosť by bola N), a ako vytvoriť počet polí koľko ich budem potrebovať.

Ak by niekto vedel poradiť cez čo to bude dobre urobiť, bol by som vďačný.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý