Anonymní profil Henry – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Henry – Programujte.comAnonymní profil Henry – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.102.124.–

C / C++ › Bitmap to GIF // Vytvoření G…
12. 11. 2013   #183759

Po nekonečném hledání jsem narazil na funkční knihovnu GD Graphics Library, která umí pracovat s grafickými formáty PNG, JPEG, GIF, WebP, XPM a BMP.

Když si s tím člověk trochu pohraje, lze tam udělat jednoduchý konvertor zmíněných formátů.

Oficiální WEB: http://libgd.bitbucket.org/

C / C++ › Bitmap to GIF // Vytvoření G…
12. 11. 2013   #183715

Zdravíčko.

Hledám způsob jak nejjednodušeji v C++ do GIF souboru uložit jednu, nebo více obrázků, když mám k dispozici bitmapová pole.

Stručně, uložení několika BMP do jednoho GIF s transparentním pozadím.

Nějaké nápady, návrhy? :)

C / C++ › Prostorový a vícenásobný zvuk
13. 8. 2013   #180293

Tak vyřešeno.

Špatně jsem koukal a SDL_Mixer opravdu umí panning pomocí fce Mix_SetPanning(), dovede přehrát nespočet chunků, pracuje i na Win8 a je i mnohem jednodušší na ovládání, než OpenAL.

Díky za rady.

C / C++ › Prostorový a vícenásobný zvuk
11. 8. 2013   #180220

#2 Doomista
SDL_Mixer jsem zkoušel, ale nepodařilo se mi upravit hlasitost každého kanálu zvlášť (nebo to jde?). Z toho důvodu jsem přešel na OpenAL.

Kompatibilitu a oprávnění jsem taky zkoušel, ale marně.
Na 64bit Win8 jsem zkoušel jen 32bit OpenAL. 64bit OpenAL jsem nezkoušel a kvůli nekompatibilitě se mi do toho moc nechce.

C / C++ › Prostorový a vícenásobný zvuk
9. 8. 2013   #180170

Potřebuji přehrát zvuk v prostoru u 2D hry a rád bych ho přehrával i vícekrát v jeden okamžik (př. střílení hráčů na mapě).

OpenAL knihovna toto sice umožňuje, ale je založena spíše na 3D, než na 2D hry + jak už jsem zmiňoval v již existujícím dotazu, nefunguje mi ve Win8.

Je nějaká i jiná možnost (knihovna) pro snadné přehrání jednoho zvuku vícekrát, s nastavením hlasitosti pro každý kanál zvlášť (pan) a opakovaně (loop)?

DirectX se mi nechce kombinovat s OpenGL, který už využívám.

Děkuji za jakékoliv odpovědi.

Xephn
C / C++ › C++ a OpenAL ve Win8
9. 8. 2013   #180142

Vyskytl se mi problém, když jsem napsal aplikaci pro přehrávání wav souboru pomocí OpenAL. Po vytvoření exe a spuštění jej na Win8 mi počáteční funkce alcOpenDevice() vrací nulu, přitom na Win7 vše funguje.

Zkusil jsem místo toho i alutInit() s knihovnou alut.dll, ale zvuk se prostě nepřehrává.

Je někde nějaká novější verze OpenAL? (Hledal jsem, nenašel jsem).

PS: K exe jsem přidal i OpenAL32.dll, která ve Win8 nebyla nalezena a oba OS jsou 64-bit.

Henry
C / C++ › Network - User Datagram Prot…
8. 7. 2013   #178933

#2 liborb
Vlastně v této situaci ano.

Henry
C / C++ › Network - User Datagram Prot…
6. 7. 2013   #178891

Zdravím.
Mám problém s vícenásobným odesíláním dat několika klientům přes UDP.
Server odesílá 25 paketů za sekundu 20 klientům, přičemž má zpráva jednoho paketu délku 440 bytů (to je 22 bytů na jednoho připojeného klienta), a ti mají problém přijímat data plynule a zvyšuje se celkový ping na 250ms a více. (To se bohužel vztahuje i pro TCP komunikaci).
V případě že server odesílá 25pck/s 5 klientům (to je 110 bytů každému klientovi), není nikde problém a ping je cca 10-25ms.
Server je umístěný mimo lokální síť, ve které mimochodem vše funguje bez problémů, a klienti jsou připojeni z mého PC. Využití sítě je minimální, takže dle mého názoru bude problém v samotné konfiguraci soketu u aplikací server / klient.
Používám knihovnu "wininet.h".
Co s tím?
Díky za jakékoliv nápady.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý