#6 Matěj Andrle
Nesouhlasím :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 77.87.240.–
BYTE je obvykle unsigned char - proměnná s rozsahem 0-255
r1 r2 byly myšleny hodnoty červeného kanálu blendovaných pixelů, a alpha
alphablending je prolnutí dvou obrázků v určitém poměru, o žádných článcích takhe z hlavy nevím, takže google :)
Ty kejkle s asm něco urychlit můžou, ale ten vliv tam už reálně nebude většinou ani měřitelný :)
Jinak délka kódu nemá na rychlost programu žádný vliv, hlavní je, co z toho pak vyleze za instrukce, ale to už je dost alchymie a obvykle je lepší do toho nehrabat, pokud si opravdu nejseš jistý, co děláš :) .
Na změnu endianu určitě na googlu budou nějaké rychlé funkce, určitě i přímo v asm, stačí pohledat.
#4 Lukáš
Např. v DirectX se to řeší tak, že každé volání funkce vrací chybový kód (pokud je vše ok, tak D3D_OK) a vytvořené objekty máš v argumentech funkce - např. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/bb174363%28v=vs.85%29.aspx
GetLastError se vztahuje na winapi funkce a errno na obecně C/C++ funkce.
#1 Lukáš
V C se to řeší přes GetLastError/SetLastError http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms679360%28v=vs.85%29.aspx a nebo návratovou hodnotou funkce (a výsledek si pak třeba vracíš normálně v argumentech přes ukazatel).
#12 p3can
Diskuzi s Kitem vzdej, nikam to nevede, kdysi jsem se s ním snažíval diskutovat na jiném portálu, než tam dostal ban. Má občas zajímavé myšlenky, ale bohužel jsou často dost odtržené od praxe.
Přišlo mi to, že jeho cílem většinou není se bavit o tématu, ale "vyhrát" tu diskuzi, pořád odvádí řeč jinam, pokud je v úzkých :) .
Samozřejmě, že v reálu se bez debuggeru neobejdeš, pokud nepíšeš jednoduché skriptíky a programuješ něco většího, ještě navíc ve více lidech.
#14 Matěj Andrle
Kvalitní 350W zdroj může být silnější než nekvalitní zdroj, který má napsáno 500W, proto chci vidět ten štítek, tam je napsáno, kolik A zvládne dodat na jaké větvi.
A ze zbytku PC je důležitý hlavně procesor, některý může žrát 50W a některý třeba 250W.
#18 Matěj Andrle
Kdyby byl C# rychlejší než C++, proč by se někdo namáhal v C++ programovat, když je to mnohem méně pohodlné? :)
A co třeba pokročilé instrukce - ty v C# používat nemůžeš, k čemu by je vývojáři HW do CPU přidávali, když by nebyly potřeba? :)
Třeba v události formuláře OnLoad.