Ako upravim tento prikaz select to_date('11:25','HH24:MI') from dual; tak aby mi po spusteni nevypisalo prvy den v mesiaci ale vysledok v tvare hodiny 11:25 ktore musia byt typu date nie char?
Příspěvky odeslané z IP adresy 158.193.102.–
Ktora z tychto odpovedi je spravna lebo podla mna ziadna?
#2 ingiraxo
Vedel by si mi povedat ako to spravit polymorfne ked vyuzijem triedu Object tak to bude polymorfne?
public class Node {
private Object item;
private Node next;
public Node(Object newItem) {
item = newItem;
next = null;
}
public Node(Object newItem, Node nextNode) {
item = newItem;
next = nextNode;
}
public void setItem(Object newItem) {
item = newItem;
}
public Object getItem() {
return item;
}
public void setNext(Node nextNode) {
next = nextNode;
}
public Node getNext() {
return next;
}
}
?
Mam spravit ulohu v jave a potrebujem si vybrat medzi 1.zoznam ako linearny zretazeny zoznam s referenciami na obsah alebo 2.front ako binárny súbor za podmienok spracovavane prvky budu heterogenne, vyuzitie objektovo orientovaneho programovania a pristup k heterogennym prvkom pomocou polymorfizmu co z toho je jednoduchsie spravit?
Ako zistim ci tento vektor [6, 2, 0] je zavisly alebo nezavisly?
#2 Matěj Andrle
Vyuzivam vsetko co sa nachadza v tejto knihe
Tu to y1 v druhej mape asi nevyuzijem lebo mozem zakruzkovat 4 ale keby som si to rozdelil na 2 a 2 alebo ta mapa vyzerala inak tak ako by som postupoval?
Ako vyriesim tuto ulohu
Najprv najdem optimalne konfiguracie v kazdej mape(zaoberam sa len 1) a zapisem ich ale ako zakreslim schemu ked y1 je vystup v 1 mape a vstup v 2. alebo je nutne pouzit 2 schemy?
Vedel by niekto naprogramovat tuto ulohu pre 32-bitove procesory Intel?
Nemal som skor vyuzit riadky
1 0 1 | 1
1 1 0 | 1
1 0 0 | 1
?
Ked vyuzivam hradla NAND tak sa zaoberam 1 a ked NOR tak 0?
Ako sa hladaju a odstranuju hazady v ulohach cislo 2?
Ako mam chapat tomu vzorcu
? Ktore 2 vyrazy sa rovnaju a ktory je vzorec?Připojen obrázek.
Je rozdiel pri vypocte ked mam najst rovnicu dotycnice elipsy alebo hyberboly alebo pouzijem ten isty vzorec ked vyuzivam derivacie?
Neviem kde sa tam nastavuju suradnice
Ja viem ako to ma vyzerat ale ked si si uz dal namahu tak si mohol spravit to moje a nevytvarat svoje
Body pocita uplne zle a po kliknuti na loptu sa lopta nezmaze taka je moja verzia
Pohybuju sa tam nejake 3 lopty asi ale neskutocne blikaju
Nemohol by si to fakt spravit ked presne vies ze co cim nahradit lebo ja to musim mat dnes spravene, zajtra je uz neskoro a ty si moja posledna nadej lebo ja som sa skusal pytat viacerych ako na to no nikto to nevedel spravit
Raz potrebujem nahradit Lopta* teraz uz aObjekt a nikdy aj tak nic nejde tak ja uz neviem
ptr znamena smernik? aObjekt je ptr na PohyblivyObjekt
Jedine kde sa to dalo vlozit tak aby to nepadalo bolo LoptaEngine.h a inicializacia v konstruktore LoptaEngine.cpp.
V celom programe sa Lopta* vyskytuje len v tomto konstruktore a ked ju zamenim za
LoptaPack tak program ani neskompiluje
LoptaEngine::LoptaEngine(IPlocha *plocha)
:aHraciaPlocha(plocha)
{
Lopta *lopta = new Lopta(plocha);
aObjekt = lopta;
LoptaPack pack = { new Lopta(plocha), new Lopta(plocha), new Lopta(plocha) };
}
Preco to nemozes spravit ty ked tomu tak dobre rozumies?
Nema to zmysel ale pokusim sa to nejako spravit. Kde vidis hraciu plochu myslis Plocha?
Takto to vyzera a nefunguje
#include <cstdlib>
#include "Lopta.h"
Lopta::Lopta(IPlocha *hraciaplocha)
: PohyblivyObjekt(hraciaplocha ? hraciaplocha->sirka() : 0, hraciaplocha ? hraciaplocha->vyska() : 0,
0, 0),
aHraciaPlocha(hraciaplocha),
aLopta(NULL)
{
if (aHraciaPlocha)
aLopta = aHraciaPlocha->citajBMP("ball.bmp");
if (aLopta)
{
aSirka = aLopta->sirka();
aVyska = aLopta->vyska();
}
LoptaPack pack = { new Lopta(hraciaplocha), new Lopta(hraciaplocha), new Lopta(hraciaplocha) };
}
Lopta::~Lopta()
{
}
void Lopta::nakreslisa()
{
if (aHraciaPlocha)
aHraciaPlocha->nakresli(aLopta, aX, aY);
}
int Lopta::dajBody()
{
return 1;
}
#pragma once
#include "PohyblivyObjekt.h"
#include "IPlocha.h"
class Lopta : public PohyblivyObjekt
{
private:
IPlocha *aHraciaPlocha;
IPlocha *aLopta;
typedef Lopta *LoptaPack[3];
public:
Lopta(IPlocha *aHraciaPlocha);
~Lopta();
virtual void nakreslisa();
virtual int dajBody();
};
A ked to spustim s debugovanim tak vypise Unhandled exception at 0x77D2DEFE (ntdll.dll) in Lopta01.exe: 0xC00000FD: Stack overflow (parameters: 0x00000001, 0x003E2FCC).
Napise len program prestal pracovat
Pridam typedef Lopta *LoptaPack[3]; a LoptaPack pack = { new Lopta(hraciaplocha), new Lopta(hraciaplocha), new Lopta(hraciaplocha) }; a po skompilovani ihned padne
Vectory to je to iste co arraylist v jave?
Skusil som tam pridat
struct LoptaPack { Lopta *lopta[3]; };
no ked spustim program ihned padne nevedeli by ste to niekto prosim spravit?
Ja som to skusal spravit no nefunguje to a toto je posledna moznost
Nenasiel by si si cas aby si to spravil lebo je to pre mna velmi dolezita uloha ale neviem ju spravit?
Prosim ta nemohol by si to spravit ked to vies?
Takto Lopta lopty[3] a kde tu deklaraciu mam vlozit? Ty by si to nespravil ked mas cas?
Ked nevyuzijem vectory tak potrebujem vytvorit 1 triedu ktora bude dedit od IObjekt?
A v SDL sa nevyznam cize to neviem prepisat mne by stacila len uprava
C nemoze byt lubovolne realne cislo?
Iny sposob nie je k vektorom som sa este nedostal?
Cavte preco pri tomto integrale
Připojen obrázekvyuzijem taku substituciu
Staci vytvorit jednu novu triedu?
Cavte vedel by niekto upravit tento program tak aby sa namiesto jednej lopty budú na začiatku hry pohybovať 3 lopty zhora nadol a po trafení lopta zmizne?
Vyuzijem WA pri tom 2. sposobe http://www.wolframalpha.com/input/?i=integrate+5%28x%2B2%29^4 a nevyjde to co mam v #1 uz je to jasne? Mozu vyjst 2 rozne vysledky?
#4 Kit
To je ten 1. sposob ale ja myslim ten 2. pri ktorom nebudem umocnovat ale rovno pouzijem vzorec
a to co vyjde umocnim lenze vyjde iny vysledok ako pri 1. sposobe
Cavte mam takyto integral
a ako ho mam integrovat tak aby mi vyslo toto
0 sa dosadi rovno len keby bolo f(0) nie f'(0)
Cavte mam ulohu
Vypocítajte hodnotu f'(0) funkcie y = f(x) zadanej implicitne vztahmi x^2 − 2xy^3 + 4y − 3 = 0, y >= 0.
Potrebujem urobit derivaciu podla x aj podla y? Dakujem.
Tu je moje riesenie tychto uloh co robim pri nich zle?
Co robim v tychto krokoch zle ze mi vychadzaju zle vysledky?
Pri 3. ulohe
mov di, 1; ulozim do registra di 1
mov dl, [R+di]; ulozim do dl b
dec di; znizim di o 1 cize v nom bude 0
inc dl; zvysim dl o 1 potom tam bude c?
mov ah, 2; ulozim do ah 2 naco ho tam ukladam?
int 21h; tento prikaz spravi co? Meni vysledok?
Ma vyjst c
Pri 4. ulohe
mov ah, 2; ulozim do ah 2
mov bh, 3; ulozim do bh 3
add ah, bh; pripocitam k 2 cislo 3 co je 5
add ah, bh; pripocitam k 5 cislo 3 co je 8
mov al, 2; ulozim do al cislo 2
Spocitam ah+al a vyjde 82 a ma vyjst 2050 preco?
Pri 5. ulohe
DATA
Data1 DB 0
Data2 DB 2
Data3 DB 4
Čo bude v BX po vykonaní nasledujúcich inštrukcií?
mov al, 2; ulozim do al 2
mov bx, offset Data1; ulozim do bx 0
mov [bx], al; ulozim do bx 2 a vyjde mi 2 no ma vyjst 0
Pri 6. ulohe
mov bx, 200h; ulozim do bx 200
mov di, 1; ulozim do di 1
mov ax, 10Ah; ulozim do ax 10A to rozdelim na ah=1 a al=0A
add ah, [bx+di]; pripocitam k 1 cislo 201 cize 202 co je zle a ma vyjst 36
Ako prejdem string ktory zadam z klavesnice pomocou charov?
Cavte ako vytvorim program v C++ v ktorom ked zadam z klavesnice 2 cisla tak tie cisla scita,-,*,/,porovna?
Ako vypocitam derivaciu tohto e^(7tgh(-6x))?
Moje riesenie
e^(7tgh(-6x))*7tgh(-6x) = e^(7tgh(-6x))*1/(7cosh^2(-6x))*(-6)
Ako sa riesi taka nerovnica?
(2n-1)/(3n+1)<X
Cavte ako zistim inf,sup,min,max?
Napíšte aspoň 6 prvkov a nájdite infimum, suprémum, minimum a maximum množiny
Prvky budu napr. {-1,1/4,3/7,1/2,3/2,1,7/8}
Vrátane a vrátane prvej a poslednej adresy je to iste?
To som urobil. Je medzi takymto zadanim 6723:0ABC až 7100:0010 vrátane a takym 6723:0ABC až 7100:0010 vrátane prvej a poslednej adresy rozdiel vyuzije sa tam iny postup?
Myslel som si ale tak sa to asi nepocita lebo pri tomto priklade 4567:0100 a 4576:0010 je vysledok je 1 no tymto sposobom co si napisal to vychadza 0 lebo 1. adresa je 45770 a druha rovnako 45770
To nie je to co som pisal v #5
67230+0ABC a 71000+0010?
67230 + 0ABC = 67CEC 1. adresa
a 71000 + 0010 = 71010 2. adresa
Z toho tie bajty zistim ako?
Ked zoberiem tento priklad 6723:0ABC až 7100:0010 vrátane
Tak bude jeden segment 67230 a druhy 71000 a ako ich prevediem na offsety?
67230+0ABC a 71000+0010?
Kazdy riadok je iny priklad keby nebolo zadanie zrozumitelne
Aky postup tu vyuzijem? Dakujem
Dobre uz aj toto viem dakujem za pomoc
Cize bude 45A67-45670=? ako sa to odcitava 7 bude na konci to je jasne ale ako ten zvysok dostanem ako?
Mohol by si to podrobnejsie rozpisat lebo ja som to este nikdy nepocital co znamena posunut o 4 bity vlavo?
Potrebujem tie cisla najprv previest do binarnej sustavy?
Cavte ako sa pocita taka vec
uz netreba
Obidve su zle nechce to tu vlozit limita vyzera takto 1/(\sqrt[3]{n^3-4n}-\sqrt[3]{n^3-3n+1}) vo wolframe
Ta hore je zle tuto som myslel http://www.wolframalpha.com/input/?i=1%2F%28\sqrt[3]{n^3-4n}-\sqrt[3]{n%2B1}%29
Cavte ako vypocitam taku limitu http://www.wolframalpha.com/input/?i=1%2F%28\sqrt[3]{n^3-4n}-\sqrt[3]{n%2B1}%29 pouzijem vzorez a^3-b^3?