#4 BDS
Dám to do "char", který pak přičtu do "string". ;)
Chci zkusit vyrobit primitivní keylogger. :)
#5 gna
Díky! Funguje. :) Ale nejde nějak udělat, aby mezi kontrolování klávesy byl nějaký časový rozestup? Díky. ;)
Ahoj programátoři. :) Mám takový problém: Chtěl jsem se naučit s knihovnou SFML, vše šlo perfektně. Udělal jsem (doufám) vše co píšou na TOMTO webu, ale když to chci spustit, napíše mi to: "Vstupní bod procedury _ZN2sf3errEv se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně sfml-system-2.dll nalézt." Nevíte co s tím? Přikládám kód a obrázek chyby. Díky. :)
#include <iostream>
#include <SFML/Graphics.hpp>
using namespace std;
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(200, 200), "SFML doesn't work!");
sf::CircleShape shape(100.f);
shape.setFillColor(sf::Color::Green);
while (window.isOpen())
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
if (event.type == sf::Event::Closed)
window.close();
}
window.clear();
window.draw(shape);
window.display();
}
return 0;
}