Názory ke článku 3Ds Max - 4. lekce
10. 5. 2005
Ja jen esi se nepíse polygon s ypsilon ale nevim, mozna ze se mylim.
10. 5. 2005
Ne, nemýlíš se. V dalších kurzech budou chyby, protože jsem odmítl dělat mu nadále korektora.
10. 5. 2005
Opraveno. Omlouvám se, ale tohle jsem si vážne při korektuře neuvědomil:))
10. 5. 2005
Velice se omlouvám za případné chyby.
Nejsem moc dobrý v češtině. Jo polygon se píše s tvrdým.
11. 5. 2005
To bylo asi na mě. Ve 2. a 3. lekci jsem pyndymu opravoval chyby. Tu a tam v nějakém tom anglickém slovíčku, nějaké věty úplně přeformulovat atp. Protože jsem ale vytížen, přestal jsem mu to opravovat.
no tak to jo.. ja jsem to prave nejak nepochopil :) korektora jiz mame, takze dobre.. akorat to vyznelo tak celkem nastvane a absurdne, ze mu nebudes delat korektora, proto jsem nechapal...
11. 5. 2005
jo ještě něco. Sice chabé bez obrázků ,ale bez těch vašich kort. Na zdrojaky.wz.cz jsem ještě neviděl jedinou práci.
Je tam i galerie mimo ukoly sem zvědacej jak se to rychle naplní. Já osobně jsem tam už něco vrazil. Rád se podívám jakou máte perspektivitu a nápady.
14. 5. 2005
pyndy, narovinu - ty úkoly jsu k ničemu. Zvlášť, když jim napíšeš, jak to udělat. Taky je trochu podus, ne?
14. 5. 2005
Tak obtiznost se bude urcite zvysovat, ale zkus si predstavit cloveka, ktery s tim programem nikdy nedelal a potrebuje neco na rozjezd ne?:))
14. 5. 2005
Jo, tohle beru, ale vem si 4. lekci. Na konci je návod na vytvoření jednoduché halvy. Z toho by šel udělat parádní úkol. Všechny hlavy by byly něčím jiné, už jen proto, že na to použil nějaké modelování. Ale úkol je vytvořit text se zlatou barvou... Já to beru takhle...
tak co je vlasntě za úkol?? Udělat zlatej text nebo zlatej text a hlavu? Koukal jsem na úkoly ostatních a každej tam má hlavu...
Úkol zní jasně. vytvořit 3d text s materialem (zlato).
Pokud přiděláš něco jiného do scény co bylo probráno jak v teto lekci nebo predcházejících tak se odrazí na hodnocení k lepsimu. Chce to jen nápad
3. 1. 2006
Dobrý den,
musím se zastat autora - Michala Vindušky, jelikož mi jeho rady velmi pomohly.
1. Jako začátečník dokážu po krátké době díky němu zdárně kombinovat metody práce v 3DsMaxu a vězte, že správnost jeho pravopisu mě ani nachvíli nezarazila. Kdo si potřebuje vzít rady, ať si je vezme a je ticho... dáte mi všichni zapravdu, že spolupracovníci Vichtrleho, Einsteina, Vernera von Brauna...nepotřebovali od těchto velikánů diplom v oboru gramatiky svého rodného jazyka. Spolupracovníci věděli, ať to velikáni napsali nebo řekli jak chtěli, co a kde mají udělat. Stejně, jako my začátečníci to chápeme od Michala, aniž bych ho chtěl vynášet do výšin oněch velikánů, ale princip je stejný. Myslím, že rozumně myslící jedinec chápe význam slova Poligon. Pokud je člověk ovšem "Y"diot, pak si jistě rád vrtne.
A tak Vás prosím, nechte nás začátečníky, kteří nechceme být "Y"dioty , abychom vnímali rady Michala Vindušky - mi už hodně pomohly.
Díky Michale
Petr
(Začátečník 3DsMax)