Maxcon 2005
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Maxcon 2005Maxcon 2005

 

Maxcon 2005

Google       Google       15. 6. 2005       10 117×

Tato konference bude prvním a zcela ojedinělým setkáním uživatelů a příznivců vizualizačního a animačního programu 3DS Max, kterou pořádá Maxarea.com za pomoci několika velmi významných partnerů.

Účastníci konference budou moci vyslechnout mnoho zajímavých přednášek na téma 3DS Max od významných grafiků a profesionálů, kteří s 3DS Max denně pracují. K vidění budou postupy, rady, tipy, triky, zajímavé informace a v neposlední řadě bude možné vyhrát zajímavé ceny. Mimo jiné zde bude představena verze 3DS Max 7.5 a další zajímavé informace týkající se 3DS Max.

Ať už s 3DS Max začínáte pracovat nebo jste již pokročilý uživatel, určitě si z pestrého obsahu konference vyberete.

Program

Sobota 2. 7. 2005

Témata a časy přednásek zde budou v průběhu doplňovány. Časový blok dne bude asi 9.00-20.00 hod.

  • Zahájení konference
  • Michal Benda/ReWegar
  • Představení 3DS Max 7.5
  • Vyhlášení soutěže na Maxarea com – LZF 2005
  • Tipy a triky pro 3DS Max, zvýšení efektivity práce v 3DS Max
  • Co je to demoscena – týmová tvorba
  • Možnosti Combustion 4 v 3DS Max 7.5
  • Tvorba statické vzualizace od A do Z
  • Design dopravních prostředků

Neděle 3. 7. 2005

Témata a časy přednásek zde budou v průběhu doplňovány. Časový blok dne bude asi 9.00-20.00 hod.

  • Netrendering v praxi
  • Procedurální materiály
  • Lowpoly modeling a texturing
  • Modelování charakteru
  • Rigging characteru
  • Umění v grafice

Více informací na http://maxcon.maxarea.com.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý