Názory ke článku Assembler - 3. lekce
Ty logické instrukce jsou nějak pomotané.
ANL součin-výsledek je 1, jen když jsou oba operandy 1
1a1=1, 1a0=0, 0a1=0, 0a0=0
ORL=nebo => výsledek je 1, když alespoň jeden z operandů je 1 (log. součet)
1a1=1, 1a0=1, 0a1=1, 0a0=0
XRL (xor) výsledek je 1, když se operandy liší, 0 když jsou stejné.
1a1=0, 1a0=1, 0a1=1, 0a0 =0
Opak OR je NOR.
Děkuji za upozornění a tímto bych se chtěl omluvit těm, kterým jsem zamotal hlavu, kurzy vyrábím od 11-té večer až do rána, protože mi to osobní důvody zrovna povolují no a může se stát, že něco je skomolené a když následující dny nemám čas to skotrolovat tak to tak dopadne...
moc se mi líbí lekce Assebmleru sice sem pochopil až ke knci druhé lekce co dělám. a pak pochopil vše zpětně ale. jinak paráda jak bude trochu času odevzdám du. ale ted sem trochu zaneprázdněn.
V tom vám nepomůžu, mě se to zobrazuje a obrázek je přímo ma webu programujte, tak že zkus se zeptat Cura
11. 10. 2005
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho e-zinu! Redakce
18. 6. 2008
Dobrý den u toho příkladu u součtu dvou čísel pomocí příkazu ADD a ADDC jsem nepochopil to sřítání. Tam je napsáno 250 + 12-> carry + acc -> 1 + acc = 6. Moc tomu nerozumím když je carry v jedničce přičítá se k nemu zbytek acc, který je podle mého názoru roven 6 (12-6). Prosil bych o vysvětlení... děkuji za odpověď.
Dobrý den, mohl bych se zeptat.. v našich programech určujeme adresy paměti přímo, např 20H, ale co kdyby byla tato adresa používaná jiným programem. Jak by bylo možné zajistit, aby program našel volnou paměť a ukládal své hodnoty tam?