Historie projektu Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Historie projektu Programujte.comHistorie projektu Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

Historie projektu Programujte.com

Google       Google       31. 8. 2005       9 584×

Navážeme na předchozí díl - Jak to vše začalo a ukážu vám, jak byl e-zin postupně vyvíjen, kdy jsou zlomová data pro vývoj a další zajímavosti...

Reklama
Reklama

Vminulém díle jsme si odkryli minulost - před vznikem Programujte.com. Dnes se podíváme na vývoj samotného e-zinu. Dopředu bych chtěl upozornit, že grafika (loga...) zde uvedená není v žádném případě kompletní - grafických podob bylo daleko více, ale vše se napodařilo již dochovat. Proto někde je jen logo a ne celé stránky. Grafických podob bylo cca 2× více, než je zde uveřejněno. Ale jak si můžete všimnout, držíme se svého loga :)

Projekt Programujte.com vznikl tehdy za záminkou kurzů jazyka C++, které jsem chtěl vést. Jak ale sami vidíte, je zde mnohem více. Lidé se začali hlásit jako redaktoři/lektoři, kurzy se rozrostly, vznikly seriály a články s informativním charakterem.


Konec roku 2004 - přesněji 11.12.2004 jsem založil doménu Programujte.com. Jedním z prvních redaktorů (už si nepamatuji přesné pořadí, kdy přicházeli) byl Sunmay - Jiří Chytil, který začal učit kurzy Visual Basicu - to se psalo datum 17.1.2005. Den poté se zapojil kECUB - Jakub Doucek, který učí Delphi. A tak to chodilo dále - členů v redakci rostlo.





Poté, co jsem aplikoval na web phpRS systém, k nám přišel Mafiosoweb - Tomáš Vinduška, který se začal věnovat kurzům PHP, ale co hlavně, stal se druhým adminem. Od tohoto dne se Programujte.com začalo hodně měnit - dříve se měnilo taktéž, ale pouze grafická stavba. Mafioso začal systém upravovat a přidával nové funkce a plug-iny.

Za plný zozjezd e-zinu bych považoval červen 2005 - tehdy měl web stabilní základ, redakci i pravidelné články. Když to tedy sesumarizuju, za dva a půl měsíce se nám povedl vcelku slušný kousek. Redakce nyní čítá (k datu 27. srpna 2005) kolem 35 redaktorů, lektorů a korektorů dohromady. Hlavním šéfkorektorem se stal Frosty - Zdeněk Lehocký, který se o o(ú)pravu článků stará velmi pečlivě a zaučuje tak i nové korektory (aktuální počet k 22.7. - 3 korektoři).

V srpnu roku 2005 se na nás usmálo toho štěstí opravdu mnoho. Máme své partnery, kteří s námi spolupracují a pomáhají tak zvyšovat kvalitu e-zinu (a žádné malé partnery - MF Dnes, Eset software, Savana.cz, CPbooks či microgames.cz), stali jsme se nejhezčím phpRS webem roku 2005 a postupně začínáme odměňovat i redaktory za jejich práci.

Projekt je stále free, není ničím omezen, není za něj nutno platit a začínají se konat soutěže a akce pro čtenáře.


A nakonec ukážu loga, jak se postupně vyvíjela (samozřejmě nejsou všechna - hodně se jich již bohužel nedochovalo).











A tak se vyvíjely všechny grafické prvky - menu, ikonky a štítky.



×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Obrázek ke článku Seznamte se s open source platformou NopCommerce – 1. díl

Seznamte se s open source platformou NopCommerce – 1. díl

Hledáte e-commerce řešení, které si dokážete přizpůsobit podle vašich požadavků? Chcete čistý a srozumitelný kód, se kterým bude radost pracovat? Prozkoumejte s námi možnosti open source projektu NopCommerce. Seriál programování pod NopCommerce vám pomůže překonat první kroky nejistoty a úspěšně zvládnout vývoj pod platformou NopCommerce.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý