Názory ke článku SDL - Úvod
15. 9. 2005
raději byste dělali ve 3D, pak doporučuji buď DirectX nebo OpenGL,
hehe, vyjmenuj jedinej důvod proč 3D dělat pod DirectX nebo openGL ??
vždit 3D se dá dělat v SDL za pomocí openGL, a je to jednoduší.....
21. 9. 2005
Jj, v SDL se dá dělat pod OpenGL, ale to OpenGL prostě musíš umět abys mohl dělat 3D věci ;).
Btw další díl už je na cestě, ještě čekám na korektory...
26. 9. 2005
Mějte pls strpení, už mám napsanou i další lekci, ale korektoři opravujou ještě jiné kurzy...
29. 10. 2005
Jás táhnul ten soubor,ale je to nějakej tar.gz..Nevim v čemto otevřít..Nemam v tom žádnou složku include nebo lib..
Prosím..Poraďte
5. 11. 2005
Měl by to umět rozbalit obyčejný winrar. Aspoň novější verze určitě...
Kde mozem zohnat SDL.dll ak ho na disku nemam? Posli te mi ho prosim vas...
20. 12. 2006
KED UZ NEDOKAZES NAPISAT PRESNU INSTALACIU KNIZNIC..ale len nahodne kopirovanie tak ....ja si nebudu robit bordel v kniznicoch...tak sa to nerobi..na co je tam potom v nastrojoch vyhladat aktualizacie a balicky... len tupci vsecko vsade KOPIRUJU a nepouzivaju predvolene nastroje :)))) staci naistalovat cez tu moznost balik SDLlib :)))))
hmm nevim proc ty na vetu "pokud chcete delat ve 3D, uzijte radsi openGL" odpovidas "rekni mi proc pouzivat openGL, kdyz muzes pouzivat openGL..."
mozna bys mohl kritizovat jen zminku DirectX, ale to z tve vety nevyplyva. pak se nemuzes divit ze nekdo pise, to cos uz napsal, kdyz uz to predtim take napsal.
no, nechci ti do toho kecat, ale instalaci balicku si mnohdy udelas o dost vetsi bordel. kdyz kopirujes a jsi dost inteligentni tak vis co a kam kopirujes a bordel si neudelas. kdezto kdyz instalujes balicek, spolehas na to ze ten balicek udela presne to co ma. jo, vetsinou to tak bejva, pokud je to nejakej oficialni/renomovanej package; ale porad plati ze prece nepotrebujes instalovat nejakej balik Deaaglk01546gwa.g643awf kdyz jediny o co ti de je soubor sdl.dll v adresari system32! nerikej mi ze jeden soubor dokaze zpusobit bordel (nerad bych te urazil...)
a chces rict, ze tupci jsou ti, kteri pouzivaji vlastni postupy, kdezto ti inteligentni jen kopiruji ostatni kteri neco udelali (tedy jsou to tupci), pouzivaji jimi vytvorene postupy a metody? musim rict ze moje definice je presne opacna)). asi pouzivas jiny namespace...
DirectX a Opengl su ovela rychlejsie ako SDL .. ale je to narocenjsie.. tiez mozte vyskusat Ogre 3D graphic engine .. je to specialne pre 3D tvorbu...
6. 9. 2007
Kdyby, se někomu ve Visual Studiu 2005 objevila výše zmíněná hláška. Pak přejmenujte funkci main na wmain, parametry nechte jak byly. Mělo by to být ok.
24. 2. 2008
Dobrý den,
mam problém s rozchozením SDL ve VC9 (2008) - když sem nenašel něco jako "SDL-devel-1.2.13-VC9.zip" tak jsem postupoval podle vašeho návodu s SDL-devel-1.2.13-VC8.zip, ale sekl sem se u toho, že když rozbalim nabídku projekt, tak tem nejni settings. n VC sem přešel, protože jsem nemohl rozchodit knihovnu SDL_image.dll v dev-c++ ale SDL mi tam šlo.
In Visual C++ Express 2008:
1. Tools -> Options... -> Projects and Solutions -> VC++ Directories -> Plateform: Win32 -> Show directories for: Includes files -> C:sdlSDL-1.2.13include (and i clicked arrow up to put this line at the top)
2. Tools -> Options... -> Projects and Solutions -> VC++ Directories -> Plateform: Win32 -> Show directories for: Library files -> C:sdlSDL-1.2.13lib (and i clicked arrow up to put this line at the top)
Tyhle jsou v Project/Properties...
3. Configuration Properties -> C/C++ -> General -> Detect 64-bit Portability Issues
4. Configuration Properties -> C/C++ -> Code Generation -> Runtime Library -> Multi-threaded DLL (/MD)
5. Configuration Properties -> Linker -> Input -> Additional Dependencies -> SDLmain.lib SDL.lib
=================================
and finally what i was looking for :
6. Configuration Properties -> Linker -> System -> SubSystem Windows : (/SUBSYSTEM:WINDOWS)
=================================
ob done! Finally!!!!!! :)
Ja musim dat subsystem:console, aby se otevrela normalne konzole po spusteni (jinak se nic nedeje, kdyz spustim prelozeny program). Ale jeste jsem nezkousel nic z SDL, mozna po jeji aktivaci uz to bude chodit i s subsystem:windows:).
Pote vkladej #include "SDL.h" ...coz je navic prenosne:).
Zdroj: http://www.gamedev.net
7. 11. 2010
Reagoval na komentář od uživatele pajk :
V bode 3. nemôžem nájsť v configuration properties záložku C/C++. čo s tím?