Názory ke článku 3Ds Max - 8. lekce
Proč dělat z "Circle" šisku? Tělo hada je stejně kulaté, ať udělám šišku jako hrom, či ji nechám kruh.
5. 3. 2006
proc z MOVE [posun] delas MOVIE [film]?
pokračujem. Deaktivujte si případnou funkci vertexty. <co mas z cestiny, konkretne ze slohu; a co jsou to ty vertexty :)>
dal to radsi rozebirat nebudu, ty mas za 3 a korektor by mel dostat v nejlepsim za 4
jo a tohle plati pro celej web nesedi vam paticka u stranek, jinak to tu mate pekne udelano, Jya matta minasan.
1. Omlouvám se za to movie že mi to tam vlitlo jinak normalně pisu move. sry moje chyba
2. casto se mi stava ze do slova soupnu pismeno ktere tam nepatří. tak sry,
3. Pokud se ptáš co mám z češtiny tak za 3. mám dyslektickou poruchu. Na korektory si nestěžuj sem rád že opraví to co tam naflákám.
sorry tedy za moje vady
Dycky se najde rypal :)) az budes umet vsechno to co umime tady atak si rypej hochu;)
Zatím jsem se s ničím tak daleko nedostal...i když to měly bez hrubek...Pyndy, jen tak dále...
nenech se chybkama odradit (a tema kdo ti je pripominaj) .. to ze te na ne upozornujou znamena ze tvuj clanek cetly a ze jim stal i za komentar :) a to prece potesi :)).. jen tak dal
Proč musíme mazat polygony?myslim,že tím si narušíme uzavřenou plochu a kdyby jsme pak potřebovali něco upravit nebo dodělat tak by to mohlo zlobit. nicméně tohle je kdyby.
Proč to neudělat takto: výběru polygonů -> extrude (pro výšku) -> bevel (zůžení/rozšíření)? a pokud by jsme vybrali polygony na obou stranách tak by růžky byly dokonce stejný ;-)
takhle mi to prostě přijde jednoduší....i když je asi nakonec jedno, kterou
techniku použijem.růžky z toho vypadnou (snad) vždycky :-)
nevím jestli jsi si toho nevšiml,ale tohle je kurz 3Ds Max.nikoli češtiny ;-)
a snad jsme tolerantní lidé a i mistr se utne, že? pokud se ti autorem nelíbí vytvořené kurzy máš dvě možnosti...vlastně tři
1)nenavštěvovat tento kurz
2)udělat vlastní kurz o 3Ds Maxu
3)stát se korektorem
I když některý věci jsou zbytečně složitý. (nejsem úplnej začátečník v Maxu, ale každej takovejhle tutor ti pomůže získat nový zkušenosti a třeba i nějaký triky), tak je tenhle kurz suprovej. A to že je v něm hromada pravopisnejch chyb, na to zvysoka kakám, poněvadž mi to vůbec nevadí a kvalitu tutoru to sníží jen minimálně, ne-li vůbec.
I když některý věci jsou zbytečně složitý. (nejsem úplnej začátečník v Maxu, ale každej takovejhle tutor ti pomůže získat nový zkušenosti a třeba i nějaký triky), tak je tenhle kurz suprovej. A to že je v něm hromada pravopisnejch chyb, na to zvysoka kakám, poněvadž mi to vůbec nevadí a kvalitu tutoru to sníží jen minimálně, ne-li vůbec.
29. 6. 2009
Všechno mi šlo hladce až do funkce loft. Nesvítí mi tlačítko Get shape, to se rozsvítí až po zmáčknutí Get place a i tak to dělá šílený kraviny. Měla jsem problém najít nějaký tutoriál k 3Ds maxu 9, a tohle mi zatím přišlo nejlepší. Je to problém rozdílnosti verze nebo to mám blbě já?
Mám takovou menší připomínku k orientaci v textu a programu: je hezké, že popisuješ modify jako ohnutou trubku, ale u některých jiných funkcí jsem pomalu ani nevěděla, kde je hledat. Také bych uvítala nějaké rozepsání práce s body, vím, že s tím jde pracovat jako s beziérovou křivkou, ale nevím, jak se to nastavuje, co se má zmáčknout, doufala jsem, že to tu najdu a ono zatím nic. Nicméně děkuji za to, že mám umožněno se vůbec něco naučit :-)
15. 4. 2012
hele porad mi ja nevim jak mam označit ty hrany u těch tykadel vubec mi to nejde tak dik