Nový rekord Intel Pentium 4 - 7,36GHz
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Nový rekord Intel Pentium 4 - 7,36GHzNový rekord Intel Pentium 4 - 7,36GHz

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Nový rekord Intel Pentium 4 - 7,36GHz

Google       Google       14. 9. 2005       12 047×

Japonský počítačový nadšenec, známý jako "Memesama", přinutil pracovat procesor Intel Pentium 4 na frekvenci 7,3GHz. Stanovil tak nový světový rekord v přetaktování tohoto typu jádra...

Reklama
Reklama

PTento procesor, který měl přesně takt 7361.4 Mhz, dokázal spočítat Ludolfovo číslo s přesností miliónu desetinných míst za pouhých 17 sekund. Překonal tak dosavadní rekord 7,13 Ghz - jehož byl taky držitelem před několika týdny.

Ovšem Memesama chtěl jít dále, ale při maximální frekvenci 7,42GHz, které s procesorem dosáhl, už nebyl systém stabilní. Při zdařilém pokusu o nový světový rekord byla použita základní deska ASUS P5WD2 Premium, paměťový modul Corsair PC2-5400UL 512MB, procesor Intel Pentium 4 670 se standardní frekvencí 3.80GHz a nezbytný chladící okruh naplněný kapalným dusíkem. Systém poháněl operační systém Windows Server 2003.







Clock(MHz)/FSB/FID :7361.4Mhz(387.4x19.0倍)
CPU(Lot No.):P4-670 (SL7Z3 / 3507A671T)
HDD:IBM DTLA 15G
Cooling:ARC Pot Rev.12.1XE LN2
Vcore(V):1.94v
M/B:ASUS P5WD2 Premium
Memory:CORSAIR PC2-5400UL 512MBx2
Vddr(V):2.26v
Vio:3.68V
FSB/RAM Ratio:4:5
DRAM Timing:4-3-3-4-4 (bios)
OS:Server 2003
VGA:ATI XPERT PCI 8M
Power suplly:Zippy460W



×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý