Názory ke článku C++ - 12. lekce – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku C++ - 12. lekce – Programujte.comNázory ke článku C++ - 12. lekce – Programujte.com

 

Názory ke článku C++ - 12. lekce

Sunmay   NOVÝ
13. 11. 2005

No konečně

CuroBOT   NOVÝ
13. 11. 2005

Omlouvám se, do téo chvíle nebyly zdrojáky zkompilovatelné. byly interpretovány některé části kodu jako html. Opraveno. Thx Crockick

deamon   NOVÝ
23. 12. 2005

Chtěl bych se zeptat jak by bylo možné sloučit linked list se struct.Chtěl bych strukturu struct vkládat do linked listu. A pak ten linked list například třídit. Jak by se to dalo vyřešit?
Za odpověď Vám děkuji.

Anonym   NOVÝ
30. 12. 2005

Když se koukám na tyhle tutoriáli, tak si řikám že ,Stephen Prata : Mistrovství v C++, je docela dobraá knížka (mám jí taky ;) - nechechápu proč jí nemáte v doporučený literatuře ale jen v kolonce "ostatní literatura" když to podle ní všechno děláš ...

Petr_Cz   NOVÝ
4. 2. 2006

int main()<b>;</b> :)

xxx   NOVÝ
6. 2. 2006

To už je trapný umim to nazpamnět všechny ůkoly sem udělal nechcete sem dávat návody(ukázky zdrojáků) na hry???

Gabina   NOVÝ
18. 2. 2006

Kdyby to tady nebylo, tak by si to neuměl, takže si trapnej ty.

hhh kostata   NOVÝ
4. 3. 2006

Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho e-zinu! Redakce

Bjarne   NOVÝ
12. 3. 2006

No jo, holta panacci jsou liny a neumej vymyslet kloudnej, originalni a zajimavej priklad.

vird   NOVÝ
19. 8. 2006

mysliš že po tých 12 lekciach by si bol schopny vytvoriť hru? na hru nestačí iba c++, samozrejme ked nechces robit textovku, na to aby si mohol robit hry nad tym musis trochu dlhsie sediet ako 12 dni či mesiac. po par rokoch prace sa ozvi a potom sa spytaj

vird   NOVÝ
19. 8. 2006

mimochodom bude dalsia lekcia? ja chcem dalsiu a dalsiu az dokedy neprirastiem k PC a potom dalsie :)
ale vazne bude dalsia?

Curo, autor článku   NOVÝ
19. 8. 2006

Ode me jiz ne. Presedlal jsem ke grafice a k prograovani ala c uz se nechci venovat. Jini autori ale pokracovat budou (navaze se i na tento kurz).

vird   NOVÝ
20. 8. 2006

a nevies mi povedat kedy priblizne by vysila dalsia lekcia, cize lekcia c.13? pretoze hoci nie som v 12 ale iba v 9(dosiel som sem za 9 dni) tak chcem co najrychlejsie ist dalej pretoze ma to bavi a obavam sa ze keby som na chvilu prestal uz by sa mi nechcelo pokracovat. stalo sa mi to uz viackrat

janvan   NOVÝ
5. 11. 2006

Jak můžu inicializovat pomocí ukazatelů pole???
např:

int * pole[* a]=new int; //zde mi to hlásí chybu...
delete pole[*a];

Anonymní uživatel   NOVÝ
12. 11. 2006

Nevím, co myslíš. Alokuješ paměť pro ukazatel, který na něco poté bude ukazovat (např. na pole), ne? Např.:

int pole[20];
int * pPole = new int;
pPole = &pole[20];

ilserk   NOVÝ
5. 12. 2006

Myslim si ze sa inspirujes knihou mistrovstvi v c++.Ak nie nevadi. Ja som sa sekol prave na jednej lekcii kde je v ulohe napisane: cout.precision(2);cout.self(ios::fixed,ios::floatfield);cout.self(ios::showpoint); naco to sluzi? Vydim ze ma to nieco spolocne s ostrem kniznicou, ale neviem co. Prosim, potrebujem to surne vediet na prechod do dalsej lekcie. dik

ilserk   NOVÝ
5. 12. 2006

Mas uplnu pravdu. Ja som sa zacal ucit c++ koli vyvoji hier a coskoro som zistil, ze to robim len v prikazovom riadku. Ak chce niekto robyt vobec vo windowse musi sa naucit nejaku tu kniznicu. Napr MFC. A nie je to sranda. C++ je zaklad a tam je toho ovela viac. Takze ak je nejaky macher co si mysli ze to zvladne nech nam to ukaze.

ilserk   NOVÝ
5. 12. 2006

ak chces inicializovat nie dynamicke pole, ale staticke tak to urob takto: int*meno_pola[velkost_pola]; ak chces zas inicializovat dynamicke pole tak: int*meno_pola = new int[velkost_pola];to dynamicke pole potom musis vymazat: delete[]meno_pola.POZOR!ak vytvoris dynamicke pole napr.: int*meno_pola = new int, nesmies pouzit hranate zatvorky pri 'delete meno_pola'. Prazdne hran. zatvorky definuju, ze ma vymazat cele pole a nie iba prvok pola. To znamena ak nepouzijes hranate zatvorky pri inicializovani dynamickeho pola tak ich nepouzivaj ani pri deletovani.Tvoj zapis bol nasledovny: int*pole[*a]=new int; to *a tam robilo chybu. Nastavil si 'a' ako ukazovatela na nejaky prvok. To znamena ze ked si mal niekde zapis: int a = 4; tak si sa asi snazil dosadit adresu (4) tam kde patrila hodnota. Pametaj. Ak inicializujes ukaovatel napr. '*a' tak potom 'a' je jeho adresou (int*a=24;cout << a;(tu ti vypise adresu 'a' cize napr. 0x003f4))avsak ked mas napr. 'a' tak potom '&a' je jeho adresou (int a=24;cout << &a(vypise ti adresu 'a')). Ak by si napriek tomu nieco nechapal, alebo hocico ine, tak napis.

Dodiq   NOVÝ
24. 1. 2007

Chlapci, neujme sa tohto seriálu dakto? bol by som rád:) :ms_0114:

Tragi   NOVÝ
26. 1. 2007

Jo, taky bych se přimlouval. Proč to vůbec zkončilo?

Dodiq   NOVÝ
29. 1. 2007

Autor prešiel na grafiku :-/

ben1024   NOVÝ
13. 2. 2007

Jak si můžu stáhnout kurzy do PC přes PDF to nejde a přes mail taky ne,prosím pomozte.

Verzana   NOVÝ
27. 3. 2007

dej export do html, pak soubor - tisk - nastav si pdf

Dexter   NOVÝ
10. 4. 2007

No pokud nejsem takovej machr a nedokazu to, tak se asi muzu rozloucit se zapoctem. :D

Michal   NOVÝ
15. 5. 2007

Jak se v C++ zadavaji vstupni parametry?Syntaxe,posloupnost,cokoli vas napadne. Poradte. Diky

twomi   NOVÝ
18. 5. 2007

no v tve promluve se mi nelibi jedna vec: "... staticke tak to urob takto: int*meno_pola[velikost_pola];..." to ale prece deklaruje ukazatel na pole int-ů o velikosti [velikost_pola], tedy jakoby ukazatel na 'ukazatel'(vim ze ukazatele nejsou totozne s poli, ale dosti podobne)... standardne se staticke pole deklaruje (pokud se nemylim:) int jmeno[velikost], tedy bez *. ta * by tam mela smysl, pokud bys chtel takto alokovat posleze matici o pevnem poctu 'radku'...

ale jinak mas pravdu (rekl bych...)

Kamo   NOVÝ
7. 7. 2007

Ty tam mas :
temp = a;
a = b;
b = temp;
- je to sice pekne spravene ale exizstuje aj lepsie sposob pri ktorom nepotrebujes 3 premene :
a=b-a;
b=b-a;
a=b+a;
-Prehodi A s B - vyskusaj si to ;)

Garland   NOVÝ
27. 7. 2007

Sice je to docela pěkný příklad, ale jsem celkem zvědav, jak by ti to fungovalo na takové řetězce,které se s matematikou moc nemusí. A že tam budou je docela možné, vzhledem k tomu, že to byl příkladný příklad k templatum, kde se počítá s různými datovými typy.

Collodi   NOVÝ
17. 10. 2007

Pro ty kteří začínají a chtějí si ušetřit nějakou tu minutku hledáním co to zas
nefunguje :
U kompilátoru dev-cpp nemůžete v tomto příkladu použít jméno fce swap ale Swap.
Asiže fce swap už je nějak jinde nadefinovaná...
Jako trvalo mi to dlouho než sem tu chybu našel.. :)))

Michal Lyga   NOVÝ
20. 3. 2008

Potřeboval bych pomoct jestly někdo neví jak nastavit podmínku něco jako : if press ,w, ...., neboli když zmáčkne tlačítko třeba ,w, tak...., to už neni podstatný jde mi o tu podmínku , ale kdyby to šlo bez entru..,děkuju

MilcaMilca   NOVÝ
8. 4. 2008

Prave jsem "dostudoval" :D základní C++ a musím říci, že tato série byla úžasný odrazový můstek... Skvěle vysvětleno, dobré příklady... Autor určitě vycházel z Mistrovství v C++, a povedlo se mu vystihnout danou tématiku a problematiku snad ještě lépe než samotná kniha (teda až na ukazatele, které jsem nemohl za boha pochopit, naštěstí mi pomohl jeden obrázek z nejmenované stránky, a poté už mi zde i tento výklad přisel mnohem více srozumitelný).
Nyní bych rád hupsnul na C++ OOP a věřím, že s tímto základem to nebude až tak moc těžké sousto.

Tímto komentářem bych chtěl poděkovat autorovi, za to, že mi objasnil základy C++ ;)

Wimby   NOVÝ
10. 7. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Kamo :
Sice reaguju už trochu pozdě, ale tohle je velice dobrý nápad, který si to podle mne zaslouží :-)
Jenom nevím, jak by se to chovalo v případě přetečení čísla... nicméně dalo by se to trochu vylepšit použitím exkluzivního bitového součtu :-)

a = a xor b; 

b = a xor b;
a = a xor b;

petr   NOVÝ
11. 8. 2009

ahoj lidi, mohl by mi někdo prosím pomoct s takovou blbostí?
mám objekt a ten má vlastnosti.. chci udělat pole objektů abych pak mohl zapisovat do vlastností asi takhle
objekt jmeno[10];
jmeno[1]->vlastnost=1;
jmeno[2]->vlastnost=2;
atd..

problém je že při deklaraci mi to hází chybu:-/
přemýšlým jesi není třeba mít pole ukazatelů na objekty ale stejně..
objekt *(jmeno[10]) = new objekt;
zase hází chybovku

neví někdo co s tím?

Ascen   NOVÝ
26. 1. 2010

tímto jsme se naučili celé c++ nebo má nějaké pokračévání jako třeba lekce 13 atd....?

hejnallukas   NOVÝ
27. 4. 2010

Chtěl bych se zeptat jak lze uložit data , okončit program a po novém otevřením mírt data z minulé aktivity ?

upsss7   NOVÝ
20. 5. 2013

NSD Eukliduv algoritmus:

# include <cstdlib>

#include <iostream>

using namespace std;

int main()

{

for (;;){

cout << "Program pro vypocet NSD dvou cisel"<<endl;

cout << "Pouze prirozena cisla\n\n";

int a,b,A,B;

for (;;){

cout <<"Zadej cislo a: ";

cin >> a;

if (a>0) {A=a;break;}}

for (;;){

cout <<"Zadej cislo b: ";

cin >> b;

if (b>0) {B=b;break;}}

for (;;){

if (a<b) b=b-a;

if (a>b) a=a-b;

if (a==b) break; }

cout << "NSD cisel "<<A<<"a"<<B<<"je cislo"<<a<<endl<<endl;

cout << "Konec? (a/n)";

char konec;

cin >> konec; cin.ignore (255,'n');

if (konec=='a') break;

system ("CLS"); }

system ("PAUSE")

return 0;

}

upsss7   NOVÝ
20. 5. 2013

Zamena dvou promennych / pro kamaradku

#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;

int main()
{
    int a,b;
    cout << "Program na zamenu hodnot na promennych A a B\n\n";
    cout << "Zadej hodnotu promenne A: ";
    cin >> a;
    cout <<"Zadej hodnotu promenne B: ";
    cin >> b;
    a=a+b;
    b=a-b;
    a=a-b;
    cout <<endl << "Hodnota promenne A je nyni: " <<a <<endl;
    cout << "Hodnota promenne B je nyni: " <<b <<endl <<endl;

  system("PAUSE");
  return 0;
}

upsss7   NOVÝ
20. 5. 2013

Opakovani programu: 

int main()
{
    zacatekProgramu:
      
    cout << "dnes je pondeli...\n\n";
    
   
    cout << "Chces ukoncit program? (a/n) ";
    char znak;
    cin >> znak; //cin.ignore(255,'\n');      // zruší zbývající znaky na řádku
    if (znak == 'n')
    {
             system("CLS");                 // smazání obrazovky
             goto zacatekProgramu;
    }

upsss7   NOVÝ
20. 5. 2013

PROSPECH ZAKA C++

float a,n,s,max,prum;
    cout << "Zjisteni prospechu z n znamek? \n";
    cout << "Kolik bude znamek? ";
    cin >> n;
    for (int i=0; i<n; i++)
    {
        cout << "Zadej znamku: ";
        cin >> a;
        s = s + a;
        if (max<a) max=a;
    }   
    prum=s/n;
    if (max<3&&prum<=1.5) cout << "S vyznamenanim";
       else if (max<5) cout << "Prospel";
       else cout << "Neprospel";

upsss7   NOVÝ
20. 5. 2013

Příklad :KOULE
float pi,r,S,V;
          cout << "Program pro vypocet objemu a povrchu koule" << endl; 
          cout << "vloz hodnotu promenne r:" ;
          rznovu:
          cin >> r;
          if (r<0)
          {
                  cout << "Zadavej kladna cisla" << endl;
                  goto rznovu;
                  }
          cout << endl;
          pi=3.14;
          V=4*pi*r*r*r/3;
          S=4*pi*r*r;
          cout << "Objem koule je: " << V << " cm3" << endl;
          cout << "Povrch koule je: " << S << " cm2"<< endl;

karel230   NOVÝ
4. 11. 2016

Bude teda někdy další díl? :D

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý