Názory ke článku Win32 API - Úvod
2. 1. 2006
"Respektive bez Win32 API byste v DirectX nebo OpenGL nic neudělali." kecy, nepoznas SDL? ten facha aj na linuxoch, inak povedane je multiplatformovy
2. 1. 2006
Skvely clanek a super serial, ktery tu chybel. Doufam, ze bude vychazet pravidelne a casto!!
2. 1. 2006
k SDL.
SDL znam, ale nak si nejsem vedom, ze by SDL nabizelo pristup k DX.
S OGL samozrejme pracovat umi, to mate pravdu, ale proc se v C++ budu ucit dalsi rozhranni? Kdyz WinAPI nabizi rychly a vykonny pristup.Mozna i vykonejsi nez SDL.
Pokud vím, tak SDL stejně ve Windows využívá winAPI, takže jsi měl v podstatě pravdu.
2. 1. 2006
Tak SDL bych rozhodně nepomlouval má dost výhod oproti WinAPI - Je multiplatforní je jednodužší , nemusim ve spojení s OpenGl používat už trochu zastaralou knihovnu glaux a rozhodně spoustu dalších věcí na kerý si prostě nevzpomenu:) Ale z WinAPI uděláte hodně také ty věco jaxou ve woknech takže třeba tlačítka rozbalovací nabídky atd. atd. takže WinAPI není stavěný zas tak na hry;)
2. 1. 2006
ja mam taky pocit, ze SDL pouziva Win API.
SDL tu nikdo nepomlouva.
Ale tohle uz jde trochu jinym smerem.
Co se tyce DX tak to je vec MS a Windows a tam moc na vyber nemas a je dost pochopitelny ze nejde pouzit treba na Linuxu.
OGL je multiplatformni samo o sobe.
To ze SDL umi treba neco navic, je jen o tom, ze nekdo napsal nakou dalsi funkci, ale to uz je vec samotneho OGL nebo DX.WinAPI spis chapej jako rozsireni C++ pod windows.a prave ze hry se pisou hl. pres win api! Je rychlejsi nez treba MFC.
2. 1. 2006
clanok je super a dufam ze bude trochu nadvezovat na kurz c++ trebars ako by sa dala nejaka ukazka z toho vylepsit atd.
3. 1. 2006
Ve WinApi už jsem trochu dál, mohl by mi někdo poradit, jak překreslím celou uživatelskou část? Přez TextOut vypisuju text a na stisk tlačítka měním vypisovaný text. Překreslování neprovádí zpráva WM_PAINT, ale získávám kontext zařízení funkcí GetDC. Mám problém, že mi přečuhuje předešlí text, když je delší než nasledující, díky za rady
3. 1. 2006
Uz sem checkoval serial o WinApi na builder.cz - a po pravde receno , je dost obsahlej ale nebavil me. Tak jen doufam ze ten vas serial bude o neco "stravitelnejsi"...
4. 1. 2006
O prekresleni klientske oblasti by se mela postarat zprava WM_PAIN. Musis mit oznacenou neplatnou oblast, ktera se prekresli. Kdyz pouzijes volani BeginPaint a hned EndPaint, tak se ti prekresli cela oblast. Nebo zkus InvalidateRect.
Ta by byla asi pro tebe nejlepsi, pac si oznacis jen urcitou obdelnikovou oblast, kterou chces prekreslit. Nebo ty souradice muzes taky ziskat pomoci funkce GetUpdateRect. Tim se ti vlozi WM_PAIN do smycky zprav.
A za platnou tu oblast oznacis volanim ValidateRect. Snad ti to pomuze, kdyztak dej vedet a nejak to dame dokupy.
7. 1. 2006
Pomoc by se mi hodila, máš ICQ, kdyžtak mi ho pisni na zehnalek{at}seznam{dot}cz
HEH , ja nevym vo com to tady kecas ale podle ohlasu asi to je dost dulezity :))
25. 5. 2007
Prsim Vas nevite nekdo jak naimportovat *.dll do projektu v DEVC++? resp potrebuji neco jako
[DllImport( "knihovna.dll", SetLastError = true )]