Názory ke článku Masm32 – direktivy (dokončení) – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku Masm32 – direktivy (dokončení) – Programujte.comNázory ke článku Masm32 – direktivy (dokončení) – Programujte.com

 

Názory ke článku Masm32 – direktivy (dokončení)

Camron   NOVÝ
26. 7. 2009

Diky za dalsi dil. Jsem zacatecnik s SINASM. Pisu uz nekolik let v JAVE. Mam pomalejsi komp a nevadi mi psat programy v ruznych jazycich. Jen neznam MASM32 a pritom bych si chtel udelat jednoduchy grafickky vektorovy editor a mam dotaz, zda-li:

- ma cenu se ucit WIN api a MASM32? Neni to prace pokus omyl? V Jave je mnoho trid, ale je pomala.

- clovek neztravi psanim asembleru netravi noce? WIN API je mi trochu zname, ale pro ten svuj napad na graficky editor bych potreboval napriklad detekovat pomoci mysi, ze jsem nad nejakym tvarem - elipsou. Existuje na to nejaka knihovno? Bude to v tutorialu? A nebo si musim v asembleru psat vsechno od piky? V Jave je vse OOP, a tak nevim, zda-li se nutopim v asemblerovskych cyklech se stovkami radku.

- jde v a sembleru nejak jednoduse strukturovat kod? Do knihoven, package? V Jave je to snadne.

Diky za info. Jinak chapu, ze asembler je ruchly a to ocenim ve chvili, kdyz budu mit na canvasu 20 000 entit.... :-) V JAve se to nehne.

Camron

Camron   NOVÝ
26. 7. 2009

Po nainstalovani IDE Intellisence nefunguje. Kde a jak ho nastavit?

Karell   NOVÝ
27. 7. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Camron :
Jestli tomu dobre rozumim, mate problem s vykreslenim hodne objektu ve 2D. V tom pripade udelate nejlepe, kdyz zkusite OpenGL, ktere je na to delane. Navic vam vyresi i detekce mysi nad objekty apod a myslim, ze rychlosti se nebudete muset zabyvat :-)

Je fakt, ze v asm je mozne napsat nejrychlejsi kod, ale v praxi nejspis nedosahnete vyrazneho zrychleni oproti kombinaci slusneho kodu v C s dobrym kompilatorem. To same samozrejme plati pro C++ a nakonec i javu. Vzdy je to o vice komfortnim vyvoji za cenu pomalejsiho kodu, ale v drtive vetsine pripadu to zpomaleni neni takove, aby stalo za to se trapit s nejakym asm.

Pokud vim, tak jsou bindingy OpenGL i pro javu a verim tomu, ze kdyz zkusite tuhle cestu a neudelate neco blbe, tak to bude slapat. Nanejvys bych jeste zkusil variantu obalit narocnejsi veci kolem OpenGL necim v C. Ale zbytek aplikace a GUI bych klidne nechal v Jave. Java driv byvala pomala, ale posledni releasy jsou nekde jinde a muzou se klidne s c++ srovnavat.

Marian   NOVÝ
10. 2. 2010

Dakujem Vam za skvely fungujuci navod aj pre uplnych zaciatocnikov. Naozaj dobra praca, vazim si ludi, ktory venuju svoj cas, vedomosti a hlavne skusenosti aj pre druhych. Este raz vdaka za ochotu a tesim sa na pokracovania. Prajem vela uspechov.

KubaF   NOVÝ
26. 7. 2010

Reagoval na komentář od uživatele Camron :

Musis si v Tools -> Intellisense pridat spousteci slova (triggery). Proste tam do radku napises invoke a das add a ok.

Jinak skoda ze neni navod dokonceny :(

npod   NOVÝ
14. 8. 2010

tak někdo tu sleduje červenýho trpaslíka :D

Mejdlo   NOVÝ
24. 9. 2013

Hm  i když jsem trochu znalý  v programování (asembler) jednoduchých MCU (PIC apod) tak  hodnotím příspěvek od autora  jako průměrný spíše pod....  Napsat dobře  text, kterému porozumí mladí  i staří  a jsou schopni se to naučit je  fakt kumšt. Radši si koupím pořádnou knihu   podm autora,kteý umí psát texty,podle kterých se dá něco naučit a pak dále vyzkoušet.. Autorovi  chybí  logická a věcná návaznost si myslím. 

Mejdlo

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý