Velká kniha k Adobe Photoshop CS
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Velká kniha k Adobe Photoshop CSVelká kniha k Adobe Photoshop CS

Velká kniha k Adobe Photoshop CS

Google       Google       24. 4. 2006       11 812×

Recenze na knihu od Bena Willmora „Velká kniha k Adobe Photoshop CS“

Adobe Photoshop je bezesporu jeden z nejlepších a nejpoužívanějších grafických nástrojů na světě. Tento program se hodí pro všechny grafické operace, ale jak název napovídá, jeho prioritou je upravování fotografií. Návod na všechny tyto techniky dostanete přímo od nejlepšího ve svém oboru.

Autor knihy

Autorem knihy a zároveň jedním z nejlepších grafiků na světě není nikdo jiný než Ben Willmore. Ben Willmore je velmi známý a uznávaný grafik a mimoto také velmi schopný učitel, jenž se svými přednáškami o Photoshopu a grafice objel již celý svět s vynikajícími výsledky.

Obsah knihy

Část I – Základní práce ve Photoshopu CS

1. Slabikář nástrojů a palet
2. Slabikář selekcí
3. Slabikář vrstev

Část II – Základy tvorby

4. Jak na rozlišení?
5. Skenování perokreseb
6. Optimalizace obrázků ve stupních šedi
7. Rozumíte křivkám?
8. Správa barev
9. Korekce barev
10. Práce s Camera RAW
11. Manipulace s barvami
12. Kanály

Část III – Možnosti tvůrčí práce

13. Pokročilé techniky při práci s maskami
14. Ostření
15. Stíny
16. Koláž
17. Vylepšení
18. Retušování
19. Efekty v písmu a pozadí

Knihá, která obsahje 672 stránek, by vás mohla na první pohled odradit, ale pokud ji otevřete, pochopíte, že tato publikace není jen jedna z mnoha. Zprvu vás jistě uchvátí pestrost knihy a skutečnost, že všechny strany této knihy jsou na lesklém, odolném papíře. Knihou vás provází nespočet neuvěřitelných obrázků, grafických prací, ale i uměleckých děl. Každý příklad v knize je vysvětlen a jsou u něj minimálně dva obrázky se znázorněním postupu. Kniha ovšem není pouhá sbírka tzv. tutoriálů, kde slepě provádíte předepsané kroky k vytvoření obrázku. Kniha Bena Willmora vám Photoshop pomůže doopravdy pochopit a připraví vás na tvorbu profesionální grafiky a podobné tutoriály pak budete moci psát sami.

Kniha je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé až velmi pokročilé grafiky. Ke knize dostanete také CD médium, na kterém jsou všechny obrázky, které se používají v příkladech, a tudíž si techniky popsané v knize můžete vyzkoušet na vlastní kůži. Knihu vřele doporučuji a myslím, že je to nejlepší kniha k Adobe Photoshopu na našem trhu.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

2 názory  —  2 nové
Hlasování bylo ukončeno
0 hlasů
Google
Autor programuje v Pascalu.

Nové články

Obrázek ke článku Malware KONNI se úspěšně skrýval 3 roky. Odhalil ho bezpečnostní tým Cisco Talos

Malware KONNI se úspěšně skrýval 3 roky. Odhalil ho bezpečnostní tým Cisco Talos

Bezpečnostní tým Cisco Talos odhalil celkem 4 kampaně dosud neobjeveného malwaru, který dostal jméno KONNI. Ten se dokázal úspěšně maskovat od roku 2014. Zpočátku se malware zaměřoval pouze na krádeže citlivých dat. Za 3 roky se ale několikrát vyvinul, přičemž jeho současná verze umožňuje útočníkovi z infikovaného počítače nejenom krást data, ale i mapovat stisky na klávesnici, pořizovat screenshoty obrazovky či v zařízení spustit libovolný kód. Pro odvedení pozornosti oběti zasílali útočníci v příloze také obrázek, zprávu a výhružkách severokorejského režimu či kontakty na členy mezinárodních organizací.

Obrázek ke článku Pouze jedna z deseti lokálních firem ví o pokutách plynoucích z GDPR

Pouze jedna z deseti lokálních firem ví o pokutách plynoucích z GDPR

Trend Micro, celosvětový lídr v oblasti bezpečnostních řešení a VMware, přední světový dodavatel cloudové infrastruktury a řešení pro podnikovou mobilitu, oznámily výsledky výzkumu mezi českými a slovenskými manažery zodpovědnými za ochranu osobních údajů, který zjišťoval, jak jsou připraveni na nové nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Většina firem v České republice a na Slovensku nad 100 zaměstnanců je již s novým nařízením GDPR obeznámena. Výzkum provedený ve spolupráci s agenturou Ipsos ukázal, že téměř 8 firem z 10 o nařízení ví, přičemž jeho znalost je o něco vyšší na Slovensku (89 %) než v České republice (69 %).

Obrázek ke článku Vyděračský software Locky se vrací, tváří se jako potvrzení platby, odhalil tým Cisco Talos

Vyděračský software Locky se vrací, tváří se jako potvrzení platby, odhalil tým Cisco Talos

Jeden z nejznámějších ransomwarů, Locky, se vrací. Po většinu roku 2016 patřil mezi nejrozšířenější vyděračské softwary. Ke svému šíření využíval emailové kampaně s infikovanými přílohami. Ransomware Locky byl rozesílán prostřednictvím botnetu (internetový robot zasílající spamy) Necurs. Jeho aktivita na konci roku 2016 téměř upadla a spolu s ní i šíření ransomwaru Locky. Před několika týdny se Necurs opět probudil a začal posílat spamy nabízející výhodný nákup akcií. Dne 21. dubna zaznamenal bezpečnostní tým Cisco Talos první velkou kampaň ransomwaru Locky prostřednictvím botnetu Necurs za posledních několik měsíců.

Obrázek ke článku Dovozci baterií mění logistiku, letadlo nahrazuje námořní doprava

Dovozci baterií mění logistiku, letadlo nahrazuje námořní doprava

Dovozci baterií do mobilů či notebooků upouštějí od letecké přepravy zboží. V letošním roce plánují dovézt až 80 % produktů lodí. Přitom před 5 lety byla většina baterií do mobilních přístrojů dovezených do České republiky přepravována letadlem. Za proměnou způsobu transportu akumulátorů stojí zpřísnění pravidel pro leteckou přepravu, která přinášejí vyšší náklady i náročnou agendu.

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý