Názory ke článku Win32 API - 5. díl - GDI
v článku je rozhrání WinAPI skvěle popsáno, navíc v češtině - myslím že to hodně čtenářům ušetří spoustu času při hledání v msdn....
Každým dílem se mi seriál líbí víc a proto bych se chtěl zeptat autora na příští díl (kdy, o čem) a taky poprosit, jestli by nemohl zformovat nějaký obsah celého seriálu, ať vím, co mě ještě čeká. Díky za odpověď.
12. 11. 2006
Jakým způsobem vypíšu číselnou hodnotu třeba typu double do hlavního okna?
14. 11. 2006
Dalsi dil se dokoncuje.
A co se tyce toho vypisu, musis prevest cislo na retezec.
Zaklady c/c++ myslim ze pro int na to byla napriklad funkce intoa.
14. 11. 2006
Predovsetkym chcem pochvalit autora serialu.Serial je velmi dobre strukturovany,zrozumitelny a preto sa uz neviem dockat na jeho pokracovanie. Preto otazka na autora: kedy vyjde dalsi diel?? myslim ze je tu zaujemcov dostatok, ...
6. 1. 2007
Clanok je paradny. Ako môžem v API zýískať vstup od použivatela? (napr. textove pole a pod.)
A kedy výjde ďalší článok?
4. 3. 2007
zkousel jsem vypis textu pomoci TextOut(); ,pise mi to ale chybu
undefined reference to 'TextOut@20'
Id returned1 exit status
nevite cim by to mohlo byt???
9. 3. 2007
Jo me to pise i u ty grafiky, asi sem nekde neco potento.. jak si s tim hraju a lisim se tim padem od puvodniho ://
19. 3. 2007
No, je to asi tim, ze kdyz das vlastnosti projektu tak tam mas zaskrtnuto console application, dej misto toho Windows GUI app. a neni problem :-)
dobrý den, prosím vás, mám problém s TextOutem. kód je takový:
case WM_PAINT:
hDC=BeginPaint(hWnd, &ps);
MoveToEx(hDC, 10, 10, NULL);
LineTo(hDC, 100, 100);
TextOut(hDC, 300, 500, TEXT("Jsem informační zpráva"), lstrlen(100));
EndPaint(hWnd, &ps);
return 0;
a dělá mi to invalid conversion from `int' to `const CHAR*' 25. 12. 2007
To delimcslang: dělá ti nam chybu ten "strlen(100)"
zkus to nějak takhle:
void Paint(int x, int y, char Txt[])
{
PAINTSTRUCT ps;
HDC hDC;
hDC = BeginPaint(g_hWnd, &ps);
SetBkMode(hDC, TRANSPARENT);
TextOut(hDC, x, y, Txt, strlen(Txt));
EndPaint(g_hWnd, &ps);
}