„O2, nadýchaní už jsme dost!“
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

„O2, nadýchaní už jsme dost!“„O2, nadýchaní už jsme dost!“

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

„O2, nadýchaní už jsme dost!“

Google       Google       23. 9. 2006       14 624×

Nedávno se zrodila velká modrá bublina. O2. Jak to většinou s bublinami bývá, jak rychle se objeví, tak rychle splasknou. Tato ne. I když je uvnitř úplné prázdno, obal stále drží a láká dál.

Reklama
Reklama

Málokdo si asi nevšiml dvojsmyslů v perexu článku, přesněji asi tolik z vás, kteří jste ještě měli to štěstí a nesetkali se s reklamou nového věku. Kam se podívám, vidím O2. Dokonce i když píšu tento podivný článek, vidím O2. Nezbývá nám než √(o2) = O.

Titulka deníku MF Dnes – trefná. Přesně oznamuje, co najdete uvnitř.

Ano, celý vnitřek je reklama A2 na O2.

A samozřejmě, na konec bychom přeci nemohli zapomenout :)

A jinak tomu není ani u portálu Centrum.cz, Seznam.cz, …

Novinky.cz, …

A když už ne O2, tak 80 % plochy činí reklama – iDnes.cz.

Kam ta reklama spěje? Chtěl jsem říct, že stále existuje jedno místo, kde se může člověk „schovat“ před těmito reklamními útoky, ovšem to už zdaleka neplatí. Na zemi ležely noviny a na nich… No, hádejte :)

My, informatici, bychom si ovšem měli všimnout ještě jedné věci: poslouchali jste někdy reklamu v TV? Ať už je odpověď jakákoliv, připomenu, co v reklamě uslyšíte: „Kdo se nezastaví, může vypnout.“

Co to znamená?

Pokud používáte Internet opravdu často a příliš tedy počítač nevypínáte, můžete vypnout. Je tu FUP.

„Kdo se nezastaví, může vypnout.
Přichází nový proud v komunikaci.
FUP.
Sami si vyberte, kolik (MB) si přejete.“

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Tagy:
O2
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý