Názory ke článku PHP (III) - 2. lekce – Teorie programování – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku PHP (III) - 2. lekce – Teorie programování – Programujte.comNázory ke článku PHP (III) - 2. lekce – Teorie programování – Programujte.com

 

Názory ke článku PHP (III) - 2. lekce – Teorie programování

survik1   NOVÝ
1. 10. 2006

Musím říct, že tvoje články jsou více než professionální. Jen doufám, že to nezabalíš předkoncem. Těším se na další díl

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Díky za podporu. Rozhodně se budu snažit vydržet co nejdýl.

Peter2   NOVÝ
2. 10. 2006

supa clanok. konecne uplne chapem cyklus. len tak dalej

Pjerun   NOVÝ
2. 10. 2006

Více než profesionální možná ano, ale příjde mi to zbytečně složitě popsané.

Frosty   NOVÝ
2. 10. 2006

Neřekl bych, možná jsi jen zvyklý na přímé vysvětlování a popisování manuálu. Tento kurz takovým směrem asi nepůjde. ;)

ps2console   NOVÝ
2. 10. 2006

profesionálny, a pritom ešte chodí do školy :)
Ale takých je tu určite veľa.
Ale nemá každý takýto článok

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

To jsem rád. Největší odměnou jsou pro mě čtenáři, kterým článek něco přinese.

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Ano, nejspíš máš pravdu, že tohle všechno by šlo vecpat do něčeho kratšího, ale na druhou stranu - možná takové vysvětlení něco zanechá i v člověku, kterému to není na první pohled jasné.

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Každý z nás tady umíme to své a každý vám to po svém předáváme :)

xHire   NOVÝ
2. 10. 2006

Výborný článek. Nejpřínosnější mi přijde právě takováto teorie, protože nikde jsem ještě neviděl, aby někdo probíral postup zpracování projektu. Proto si to taky každý plácá bez ladu a skladu na jednu hromádku - jakmile bude potřebovat něco s čím nepočítal, tak už jde projekt do háje (protože takových věcí většinou velmi přibývá).

Velice pěkné, jen tak dál.

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Snažím se, aby každý se mohl zpětně k něčemu vrátit a pochopit to z předchozích dílů. Myslím si, že když někomu předhodím jenom zdroják, tak se nemůžu setkat s kladným ohlasem. Nikomu nepojede nic napoprvé.

Zdeny   NOVÝ
2. 10. 2006

> protože nikde jsem ještě neviděl, aby někdo probíral postup
> zpracování projektu.

Pokud Tě toto téma zajímá více, hledej v oblasti Softwarové inženýrství.

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Je pravda, že každý jde především po výsledku. Ale na druhou stranu: lepší podle mě je, když si každý dokáže s něčím poradit, než to neustále potom probírat v diskusi. To potom nemusel ten dotyčný autor článek ani vydávat - stačilo by jen vytvořit v diskusi topic, umím naprogramovat.... a mělo by to ten samý efekt.

Zdeny   NOVÝ
2. 10. 2006

Souhlasím. Svým komentářem jsem jenom čtenáři doporučil oblast, ve které by našel co ho zajímá (ze soft. inž.), protože nepředpokládám, že teorie softwarového inženýrství bude součástí Tvého kurzu.

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Možná někdy, až ji sám vystuduji :)

xHire   NOVÝ
2. 10. 2006

Jj, toto téma mě docela i zajímá (díky za doporučení přesné oblasti :-)). Právě proto toto u autora oceňuji, protože to je podle mne základ. Sám si nedokážu představit, že bych dělal projekt bez jeho předchozí důkladné analýzy a rozvržení plánu apod. :-D

D1ce   NOVÝ
2. 10. 2006

Aby autor čirou náhodou neusnul na vavřínech vytkl bych mu(nečekaně) pár chybek. :)

Pravopis:
"Přesně nám udává posloupnost činností vedených k vytouženému cíl<b>y</b>."

Mírné nesrovnalosti v Cyklech:
"... a to tak dlouho, dokud není splněna podmínka cyklu." Nějak z toho nedokáži odvodit, že cykl se opakuje tolikrát, kolikrát je splněna podmínka.
"Jedná se o cyklus, kdy je nejdříve provedeno tělo cyklu a teprve poté se zjišťuje, zdali je podmínka vyhovující, nebo se má tělo opakovat znovu." By dle mě mělo spíš být:
"... zdali je podmínka vyhovující a tělo se má opakovat znovu."
Ak sa mýlím, s chutí do mě :).

Jinak samozřejmě děkuji za výborný článek, díky němuž konečně chápu vývojové diagramy.

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Ano...toho jsem si nevšimnul. Obrázky jsem nakreslil dobře, ale v textu jsem to otočil. Tak to se vám všem omlouvám ;)

xHire   NOVÝ
2. 10. 2006

Pravopis je věc korektora, tedy není na místě to vytýkat autorovi. Ale už jsem to opravil, aby byl klid. ;c) S těmi nesrovnalostmi však máte trochu pravdu - bylo by lepší, kdyby to bylo formulováno trochu jinak (myšleno je to totiž dobře).

ps2console   NOVÝ
2. 10. 2006

ale už toho shakyho velmi neotravujte. Ved na vsetko nam odpoveda.alebo mu to nevadi? ale ak su tie reci take sladke ,
tak by to potom malo byt vporiadku

Shaky   NOVÝ
2. 10. 2006

Já odpovím na cokoliv :) Stejně si to musím číst, kdyby se tady objevil nějaký zásadní dotaz :)

survik1   NOVÝ
3. 10. 2006

Myslím, že na začátcích žádné zásádní dotazy čekat nemusíš. A možná ani později, protože to píšeš opravdu dost pochopitelně i pro mě :D

Shaky   NOVÝ
3. 10. 2006

Uvidíme :)

dixie   NOVÝ
3. 10. 2006

Jsem totalni progrmatorsky zacatecnik, po volnych chvilkach se ucim PHP, ale jeste nikdy jsem nenarazil na vyvojeve diagramy, diky za ne, rozhodne zajimavy prinos..
Vubec tvuj serial zatim vypada slibne, clovek najde stovky prikladu scriptu, ale s teorii je to horsi.. tesim se na pokracovani ;)

powerpetan   NOVÝ
3. 10. 2006

nemelo by byt na tech obrazcich prohozeno ano a ne(cyklus)?(mozna se mylim) ale me z toho vyplyva,ze pokud je podminka splnena,pak opakujeme dal a pokud ne tak pokraujeme bez opakovani cyklu..podle textu to vyplyva naopak :)
btw:moc pekny a srozumitelny clanek dany "po lopate"
add2:kdy asi bude dalsi lekce? :)

Shaky   NOVÝ
3. 10. 2006

Ano, máš pravdu, jedna z verzí je přehozená, ale v podstatě je jedno, o které si to budeě myslet :)
Další článek? Toť zatím otázka - přes všední den nemám čas psat - to víš, škola, atd. Teď mě čeká jedna zkouška, takže tohle musí jít bohužel chvilinku stranou. O víkendu se pokusím něco rozepsat.

Nufacik   NOVÝ
6. 10. 2006

Mne sa tento serial zatial paci... je na dobrej urovni, pre mna ako programatora v PHP na bode mrazu to je dost dobre.... vidim v tom velky potencial... najviac sa tesim, je az sa dostaneme trosku dalej... tam to zacne byt zaujimave...

PS1: gramatika, kvoli nej ma v robote idu zabit... ked pisem vyjadrenie zakaznikovy - tak to sefko po mne vzdicky skontroluje :)
PS2: ako to tu funguje s tymi kurzami a ukolami? to nam nejako pride o tom informacia, ze mame novy ukol a potom to nejako odovzdame, alebo ako?
PS3: mozno by nezaskodilo spomenut zopar editorov aby sme my laici vedeli, ako si ulahcit zivot... zatial mam PSPad ale mozno ze existuju aj lepsie riesenia...

xHire   NOVÝ
6. 10. 2006

Osobně si myslím, že pod Windows nic lepšího není. Pak snad už jen jEdit, který běží pod javou, takže vlastně všude (ale používám ho spíš na GNU/Linuxu). Je těžší si na něj zvyknout, ale pak se to vyplatí (spíš se řiď tím, že každému vyhovuje něco jiného ;c)).

Shaky   NOVÝ
7. 10. 2006

Úkoly budou zadávány přímo v příspěvku, takže se o všem včas dozvíte ;) Stačí se jenom přihlásit do kurzu

ps2console   NOVÝ
7. 10. 2006

a kedy bude dalsi clanok?:) ale ked to budes pisat dost rychlo, tak to budes naozaj svetovy ;)

Shaky   NOVÝ
8. 10. 2006

Jsem teď v posledním ročníku na střední škole a mám docela velký kolotoč s tím vším. Dal jsem si ale za cíl, že každý článek by měl vyjít vždy v horizontu max. 14 dní. Vím, je to docela dlouho, ale...bohužel nemám pořád čas sedět jenom u Programujte, byť mě to baví. Každopádně další článek jsem si již rozepsal, takže....už se dělá :)

ps2console   NOVÝ
8. 10. 2006

no to je ok... nie jak ten najnovsi kurz turbo pascal, ma poriadne velky odstup... Na dalsi clanok mozes tolko cakat ako na hocičo vo windows 95 :))

powerpetan   NOVÝ
15. 10. 2006

tak cekam cekam az bude dalsi clanek..samozrejme chapu tve zaneprazdneni skolou...takze ti drzim palce,at to zvladas :)

ps2console   NOVÝ
15. 10. 2006

keby nebola škola, kurz by už skončil:)

Shaky   NOVÝ
15. 10. 2006

Lidi omlouvám se, ale teď toho bylo fakt mooooc :o) Nicméně o víkendu jsem nezahálel a třetí lekce je před dokončením. Už zbývá jen zachytit pár obráků pro názornost a článek se bude vydávat. Vyčkejte tedy ještě chvilinku prosím ;o)

ps2console   NOVÝ
16. 10. 2006

a vyzeráme ako nedočkaví? :)

Shaky   NOVÝ
16. 10. 2006

Vůbec, jak byste mohli :o)

knova   NOVÝ
18. 10. 2006

To nemyslíš vážně, že pravopis je věcí korektora? Řekni mi, kdo si dnes může dovolit kvalitního korektora? To by musel být na každého pisálka jeden korektor či co?
Já spíš sleduji celkové snížení gramotnosti v oblasti českého jazyka. Hlavně, že se dnešní mládež ve škole učí angličtinu, aby byli "kůl ent frí", ale ani neovládájí VLASTNÍ mateřský jazyk.

Shaky   NOVÝ
18. 10. 2006

V tom s tebou souhlasím, ale řeknu ti, kde je problém. Až na výjimky, každá škola apeluje jenom a jenom na historii literatury - kdo si kdy zlomil ruku, kdo se kdy zbláznil, atd. Proč se píše ve slově nábytek tvrdé "y" je každému jedno, ale na to, aby jsi uměl povykládat o kdejakém pobudovi, co se dal na práva a nedostudoval, na to se apeluje - a to je ten problém.

Nufacik   NOVÝ
24. 10. 2006

No haló haló, kedy bude ďalší diel?
Už mi dochádzajú sily, už nevydržím to čakanie, ja už chcem ďalší diéééél :)

Shaky   NOVÝ
24. 10. 2006

Další díl vyjde, a teď už na 100%, tento týden. Omlouvám se, ale nestíhám to skloubit se školou :(

powerpetan   NOVÝ
25. 10. 2006

no a co to delat tak,ze vzdycky bude neco vymyslet na papir a pak to pres patek/sobotu spichnes a v nedeli to vyjde?jeden clanek tydne staci :)

Shaky   NOVÝ
25. 10. 2006

no....taky jsem nad tím už uvažoval. Ale za normální situace na to mám dost času, ale teď v pondělí mě čekají dost zásadní zkoušky, takže to byl spíš ojedinělý případ

powerpetan   NOVÝ
28. 10. 2006

jo,tak to jo... tak uz se tesim na pokracovani ;)

ps2console   NOVÝ
30. 10. 2006

a povedz nam, ako dopadli

Shaky   NOVÝ
31. 10. 2006

Dnes bude dokončen onen třetí díl. Chtěl jsem pro vás nafotit screeny instalace toho serveru, nicméně můj notebook se odebral do věčných lovišť a na svém PC to dělat nemůžu, páč bych si tím zrušil veškeré projekty, takže se předem omlouvám, že to bude bez obrázkové dokumentace :(

Nufacik   NOVÝ
31. 10. 2006

No, ja by som to nerobil zložité... osobne mam nainstalovanu zazracnu fanovostku "www.wampserver.com" to staci stiahnut, nainstalovat - treba mat totalne vypnuteho skypa pri tom a je to... nic extra sa s tym nerobi, ma to vsetko a je to uplne super... mozem len odporucit. aspon pre man to uplne staci...

Mautinek   NOVÝ
2. 11. 2006

Chtěl bych poděkovat autorovi, za zatím velmi dobrý manuál k PHP, už se těším na další pokračování ;-)

Shaky   NOVÝ
2. 11. 2006

No, na další díl se těší i sám autor, protože to už druhý den visí na korektuře a nějak se tomu nechce :)

labe   NOVÝ
18. 11. 2006

Jo, ty tvoje články jsou fakt moc dobrý, ale asi by to mohlo být stručnější :)

Shaky   NOVÝ
19. 11. 2006

Možná máš pravdu, ale to se ve mně asi hned tak nezlomí :)

DAn   NOVÝ
24. 11. 2006

Chtel bych se naucit nejaky programovaci jazyk nevite nekdo kde se to muzu naucit treba programovaci jazyk C a nebo PHP a nebo C++ nebo delphin to je jedno aspon jeden dva :ms_0009: vite kolik mam let ja mam (13) :ms_0011: a tak chci s tim programovanim zacit ted

ps2console   NOVÝ
24. 11. 2006

napriklad na tejto stranke - ale ako vidim, mas ten isty vek ako ja aj tie iste ambicie

Lilith   NOVÝ
25. 11. 2006

Žádný stručnější...pro normálního smrtelníka kterej to vidí poprvé a má to umět a navíc je to holka je to akorát:-)

Anonymní uživatel   NOVÝ
16. 9. 2008

:smile4: :smile15: :smile7: :smile17: :smile19: :smile10: :smile3: :smile13: :smile2: :smile1:

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý