Mistrovství v počítačových sítích
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Mistrovství v počítačových sítíchMistrovství v počítačových sítích

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

Mistrovství v počítačových sítích

Google       Google       21. 10. 2006       14 512×

Recenze knihy Mistrovství v počítačových sítích – Správa, konfigurace, diagnostika a řešení problémů.

Reklama
Reklama

Kniha jednoho z nejproslulejších autorů knih o počítačovém hardwaru, Stephena Bigelowa, je nejpodrobnější a nejkompletnější dostupnou encyklopedií počítačových sítí. Jako utříděný a velmi názorný zdroj popisující a vysvětlující vše od principů sítí či protokolů přes kabeláž a síťová zařízení až po operační sytémy, firewally a správu uživatelských účtů, se stala ve světě nepostradatelným zdrojem informací již desetitisíců síťových profesionálů, stejně jako jiným pomohla v ně vyrůst.

O autorovi

Stephen J. Bigelow je zakladatelem a prezidentem společnosti Dynamic Learning Systems, která se zabývá odbornou literaturou, výzkumy a publikováním se zaměřením na elektronické a počítačové služby. Bigelow je autorem 15 knih pro TAB/McGraw-Hill a napsal přes 100 článků pro elektronické magazíny, jako je popular Electronics, Electronics NOW, Circuit Cellar INKa Electronic Seroice & Technology. Jako editor pracuje pro CNET (sloupek „PC Mechanic“ a další články) a pravidelně přispívá do magazínu SmartComputing. Je také editorem a vydavatelem bulletinu 1be PC Toolbox. Autor knihy je elektroinženýrem s titulem BS EE, který získal na Central New England College in Worcester, MA.

Pro koho je určena

Tato kniha je určena moderním síťovým nadšencům a technickým pracovníkům, kteří zajišťují implementaci nebo spravují síť ve své organizaci. Kniha neposkytuje rozsáhlou teorii o sítích – takových knih již existuje mnoho. Místo toho se zaměřuje na opravu, údržbu a inovaci sítě a měla by sloužit jako praktická příručka pro tuto práci. Tato kniha se věnuje problémům a problémovým oblastem, které se vyskytují v každém počítači, a také správné diagnóze potíží. V každé kapitole jsou k dispozici odkazy na prostředky v režimu on-line, díky nimž je kniha ideální pro školení nebo domácí studium. Kniha má sloužit jako pomůcka a prostředek, díky kterému můžete řešit potíže v síti, zajišťovat její chod a získat ze sítě co největší výkon. Podrobně vysvětleny jsou stovky potíží. Naleznete odkazy na stovky dalších programů POST a diagnostických kódů, které vám pomohou identifikovat i nejméně známé problémy.

Z obsahu:

  • Druhy kabeláže, včetně koaxiálních a optických kabelů, bezdrátové spojení
  • Instalace, konfigurace a řešení problémů se síťovými kartami, RAID, IDE, SCSI disky, opakovači, rozbočovači, mosty, směrovači, bránami, e-mailem, databázemi, přihlašováním, startem systému a web server aplikacemi
  • Implementace síťové bezpečnosti pomocí firewallů a proxy serverů
  • Plánování instalace, konfigurace Windows NT/2000/Server 2003
  • Tvorba a řízení uživatelských účtů v systémech Novell Netware, Linux
  • Implementace zálohovacího plánu a obnovy
  • Správa sítě pomocí nástrojů SNMP a s inteligentních rozbočovačů

Kniha je rovněž výborným pramenem pro přípravu na zkoušky A+, Network+ a Server+.

Lze s jistotou říci, že v této publikaci vždy najde i zkušený síťový profesionál něco nového k poznání.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

4 názory  —  4 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý