Názory ke článku Kradete software? – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku Kradete software? – Programujte.comNázory ke článku Kradete software? – Programujte.com

 

Názory ke článku Kradete software?

Andreas   NOVÝ
13. 12. 2006

...kdyz mi prijde do baraku kontrola a budu mit pocak naplneny ilegalnim softwerem, mam jim rict, na ministerstvu taky kradou, polibte mi pr....???!!!! :ms_0953: Ale jinak si myslim, ze je to normalni, v nasi republice, vlade je takovy bordel, ze se tomu nedivim!!! Je mi jasne ze poslenci maji doma beztak prepalene hry a hraji a hraji a hrajiiii :ms_0002:

Smokie   NOVÝ
13. 12. 2006

Az k tebe pride kontrola, tak ich posli do prdele :D Bez sudneho prikazu nesmu prekrocit prah tvojho bytu

Binduch   NOVÝ
13. 12. 2006

No a az prijdou s prikazem? :D

Smokie   NOVÝ
13. 12. 2006

A kvoli akemu pocitacu? Ved v domacnosti ziaden nie je ;)

fmach   NOVÝ
13. 12. 2006

To co se stalo na Ministerstva kultury je opravdu silná bota. To však neznamená, že od teť je legalní používat nelegální softwarové produkty, pravě naopak, Popravdě mně docela udivuje, že takovéto články vycházejí na portálu o programováni....

Antilles   NOVÝ
13. 12. 2006

je mi z toho zle :( :( :-!

Smokie   NOVÝ
13. 12. 2006

Preco? Netreba to brat ako vyzvu k rozsirovaniu nelegalneho softwaru, ale ako kritiku ministerstva kultury, ktore si ju za tento preslap zasluzi.

JMM   NOVÝ
13. 12. 2006

no až příjdou... vyndat HDD a pořádně ho ukrejt i s cd

svobodicz   NOVÝ
13. 12. 2006

Největší průšvih je, jakým způsobem chtějí provést legalizaci softwarového vybavení. Situaci začli řešit s Microsoftem a BSA... Jaképak řešení jim tyto dvě organizace asi doporučí? On neexistuje pouze komerční soft, ale také freeware nebo opensource. Lze namítat, že tyto nedosahují robustnosti jako jejich předražené alternativy a mohou jim chybět specializované funkce. Potřebuje však náš státní aparát programy, které je schopen využít na 10-15%?? Nákup licencí není nejlepším řešením.

Socca   NOVÝ
13. 12. 2006

to víš freeware se nehodí úředníkům k solitairu :ms_0002:

pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

to Smokie: máš pravdu, nebylo to navádění k přepalování, ale o kritiku ministerstva, které by se o toto mělo starat.

eMan   NOVÝ
13. 12. 2006

omg, tohle muze naspat jenom clovek co opravdu nevidí do dané problematiky :(, chjo 0/5, necekal bych ze na prg.com budou psat i takoví "ťulpasové"...

Pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

Zdrž se laskavě svých poznámek, nepotřebuji tu komentáře typu "to je o ničem, hnus" atd.

Tomix   NOVÝ
13. 12. 2006

Soft kradu, protože nekradu. :ms_0029:

djanosik   NOVÝ
13. 12. 2006

Ale občas na disku najdu nějakej ten nelegální soft. Fakt nevím jak se tam dostal a vždycky ho hned smažu. Už mě to štve.

RobinHood   NOVÝ
13. 12. 2006

a proč si to myslíš? ZA to co je diskuzi nenese autor zosdpovědnosta ten článek pouze informuje, to je v pořádku. A práce autorů by jsme si měli vážit - dělají to dobrovolně ve svém volném čase a skoro nic za to nemají.

RobinHood   NOVÝ
13. 12. 2006

To je sice fakt, ale meněl by jsi tu mluvit sprostě.

anon   NOVÝ
13. 12. 2006

presne tak...

pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

děkuji za tvou podporu

Binduch   NOVÝ
13. 12. 2006

Proc by se mel zdrzet poznamek? Vzdyt ma pravdu a ty nemas pravo mu jakkoliv branit se vyjadrit, tobe taky nikdo nebranil napsat tento clanek

ian   NOVÝ
13. 12. 2006

"Užíváte doma nelegální software? Kraďte dál…"


Není to přeci jen trochu bulvární?

No a teď si ale představte, že by si ministerstvo kultury zaplatilo všechen ten software, to by jim na to padl celej rozpočet!

hustoles   NOVÝ
13. 12. 2006

kradu software a baví mě to

RobinHood   NOVÝ
13. 12. 2006

pokud jsou ty pozámky nemístné, tak tu nemají co dělat. (myslím, že Curo mi dá za pravdu). Přečti si, co je napsaný dole "Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy ..." Klidně můžeš s něčím nesouhlasit, ale takhle se to neříká. Alespoň NE TADY.

pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

No máš pravdu, asi jsem to trošku přehnal, ten to článek by měl mít jen informativní hodnotu, nechci tím nikoho nabádat k trestným činům, jen osvětluju situaci v našem státě, a proč by jim měl padnout celej rozpočet, ať smažou nelegální windowsi a hodí tam Linux

eMan   NOVÝ
13. 12. 2006

Jenže ministerstvo má urcite s MS smlouvu kde budou zvyhodneny obe strany, stejne jako to ma udelany skolstvi. Neni to uplne stejne jako kdyz jsi vypalite vy CD s WinXp. Nechápu proc se tady vsichni tak vztekáte na ministrstvo, vzdit 9 z 10 tady pouziva paleny software. Navic to ze mate vy doma neco paleneho nikoho nezajma, na to vsichni kaslou(bsa,osa). Oni jdou po vetsich rybach(a musi). Jenom je zavadejci ze TV NOVA to desne zmedializuje a tady nakej 12 letej "redaktor" o tom hned nadsene napise i kdyz nevi o dane problematice zcela nic.

Btw: a to ze to dela zadarmo ho neomlova :D, zadarma a spatne je taky spatne :D

pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

Jo mimochodem napsal jsem ten článek dřív než ho zveřejnila TV Nova, a je možný že to mají domluvený s Microsoftem když právě s ním jednají o legalizaci, ale chápej, hodně lidí má nelegální software, ale nadchnulo mě to, že se tzo objevuje i na ministerstvu, což jsem nečekal a spousta dalších lidí taky ne, a btw není mi 12 ;-)

Socca   NOVÝ
13. 12. 2006

No ale brát "ťulpasové" za urážku, to taky trochu přeháníš ne? Mě to někdo napsat tak se nad tim leda tak pousměju, je spíš sranda než nadávka :ms_0034:

pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

jo a pokud do teto informatiky vidis vic nez ostatni, tak nam o tom neco napis do komentaru at se dozvime vic

pecan987   NOVÝ
13. 12. 2006

sry preklep ne informatiky ale problematiky :)

eMan   NOVÝ
13. 12. 2006

jj, ale ja nemusim :D. Ty bys mel umet jako redaktor, obhajit svuj nazor. Kdyz o necem pisu, je zaklad ze jsi o tom neco zjistim, pokud teda nepisu bulvar ze:).

FFF_001   NOVÝ
13. 12. 2006

vyrobci dvdcek jeste nezkrachovali, takze ma asi o jejich vyrobky hodne lidi zajem :P
uz to vidim... 100 dvdcek na obcana CR rocne (vcetne duchodcu a novorozencu samozrejme)... myslim ze do toho nemame daleko

benghi   NOVÝ
14. 12. 2006

To není přešlap, to je atomovka! Ale leccos to vysvětluje...

Tax   NOVÝ
14. 12. 2006

OMG zase jeden chytrolín.... Když autor neví nic o dané problematice tak ty abys to takhle mohl shodit zajisté tuto problematiku velmi dobře znáš... Tak se s námi poděl o svoje znalosti rád se nechám poučit. Žvanit naprázdno umí každý frajere.

K titulku: Podle mě je titulek v naprostém pořádku, ten kdo to nepochopil a bere to jako navádění k trestné činnosti toho mi je upřímě líto.

Tax   NOVÝ
14. 12. 2006

BTW nevím o jaké krádeži je řeč. Když podle nového vládního zákona z každého prodaného záznamového média(DVD, CD, Kazeta, Diktafon, Kamera, MP3 přehrávač,...) a platí daň společnosti na ochranu autorských práv, protože každé toto médium může být potenciálním zdrojem k vytváření kopií. Z toho vzplývá že zakoupením DVD už sem zaplatil autorskou daň. (V Americe by mi to možná i prošlo :D)

Tax   NOVÝ
14. 12. 2006

JJ tohle mohlo být v článku taky zmíněno...

cracker19   NOVÝ
14. 12. 2006

To nieje pravda, ak mas v dome kradnutu vec, nepotrebuju povolenie, môžu vyvaliť aj dvere!
Davali to na Reality TV (surovo rozbili dvere a vnikli dnu, kvoli kradnutej veci)

pecan987   NOVÝ
14. 12. 2006

díky za tvou podporu, a máš pravdu titulek vůbec neměl nabádat k trestně činnosti

pecan987   NOVÝ
14. 12. 2006

to je podle mě pěkná blbost, musí mít povolení, a i když ho budou mít a ty nebudeš doma tak k tobě nemůžou vniknout, přečti si to v curovém "článku jak vypovídat před policií"

eMan   NOVÝ
14. 12. 2006

aha takže chceš říct že když třeba skupinka 10-15 vývojářů, dělá na programu nebo hře 2-3 roky, každej den 12-16h tak potom nemají právo na peníze ?? :) to je směšný. Nemůžeš se vymlouvat na to že platíš pár halířů ose(je to hnus :( taky me to vadi), nebo treba na to ze u nas hry stoji desne moc. To je jako kdybych jsi rekl hele tamto auto stoji moc v USA to maji levne a tak jsi ho ukradnu.

pecan987   NOVÝ
14. 12. 2006

no asi mas pravdu OSA mi taky vadi, ale nerikej mi, ze nemas zadny nelegalni software, tomu neverim

djanosik   NOVÝ
14. 12. 2006

Pozor!!! Ty poplatky patíš organizaci OSA a vztahují se pouze na hudbu (ne na software a další věci). Stahování hudby z netu pro vlastní potřebu je legální, ale u software a dalších to neplatí.

RobinHood   NOVÝ
14. 12. 2006

Fakt? Já myselel že neni. I když, jak to, že dovolí provozovat servery sítě bottoreent?

ian   NOVÝ
14. 12. 2006

Já vůbec nemyslel, že by ten nadpis měl někoho nabádat k trestné činnosti (a divím se, že tak někdo mohl pochopit můj komentář), jen mi prostě přišlo, že je strašně lacinej, vlezlej a snaží se upoutat pozornost za každou cenu!

mata   NOVÝ
15. 12. 2006

By mě zajímalo jak k tom přijde firma, která má v tomhle bordel, ale když se na to dojde, tak misto nabídky zlegalizování, bude muset zaplatit pokutu a pak ještě ty licence.
Tohle prostě nechápu, u nás ve firmě se všechno eviduje, při každé změně se to musí taky zapsat. Jak to vidím u příkladu ministerstva, tak jsme se mohli na všechny licence vykašlat, ušetřili bychom tak 4mega za OS a Office + kolik stojí různá vývojová prostředí a až by přišla kontrola, tak bychom se pouze dokoupili licence.

KOCOURKOV

djanosik   NOVÝ
15. 12. 2006

Jo je to pravda, ale ne v případě stahování přes bittorrent a další podobné sítě, protože tam to rovnou i sdílíš a to už legální není. Dovolej to provozovat, protože ty sítě jsou určeny k jiným účelům než je nelegální šíření obsahu a nelze je tedy v mnoha případech zakázat.

tom*p   NOVÝ
15. 12. 2006

kde se dá ten článek najít?

pecan987   NOVÝ
15. 12. 2006
cracker19   NOVÝ
15. 12. 2006

To nieje blbosť ale pravda!
Ak mas Digi TV, tak pozeraj Reality TV vecerom... Davaju nieco ako je na Slovencku 112 tak uvidis. Daju navnadu auto a vnom televizor, kamerami sledujú cele auto. Do TV zabudovali system na urcenie polohy. Potom najdu u koho je ta TV. Ak doticny nieje doma Policia vyrazi dvere.
Tak podla teba, televiza klame?

Smokie   NOVÝ
15. 12. 2006

Ak nemaju sudne povolenie, tak si mozu len piskat pred tvojimi dverami. Nic viac. Podla ustavy nema nikto, NIKTO, pravo vojst do tvojho bytu bez tvojho povolenia (alebo sudneho povolenia).

To, ze nejaki amici vyrazili dver nic neznamena. To, ze uz mali sudne povolenie ti nenapadlo, co? To v TV nezvyknu ukazovat ;)

cracker19   NOVÝ
15. 12. 2006

Ne, ne... oni povedali, ze nemaju sudne povolenie... A este, ze nemusi byt ked je dnu kradnuta vec. Ak dnu vojdu a mas kradnutu vec nic sa im nestane, ak nemaju sudne povolenie... ale ak nenajdu tak sa maju po ***ci... Ak maju sudne povolenie a nic nenajdu, nic sa nestalo... Chapes?
Staci podozrenie, to plati u USA, SVK, a mzono aj u ZC... Mam to overene...

Smokie   NOVÝ
15. 12. 2006

No to nestaci. To potom mozu vtrhnut ku komukolvek, lebo im niekto zavola, ze niekde ma niekto kradnutu vec... Navyse aj keby ti tam tu kradnutu vec nasli a nemali povolenie, tak ju nemozu vziat, lebo uz to, ze tam vtrhli by bolo samo o sebe klasifikovane ako vlamanie. Ak by bolo mozne to co hovoris ty, tak by tu bol poriadny bordel, pretoze policajti by sa mohli vlamat ku komukolvek a vziat cokolvek, lebo by mali hlasenie, ze ide o ukradnutu vec...a ty im dokaz opak...a nemas ako vo vacsine pripadov.

Navyse, nebral by som za bernu mincu to co vidis v telke a este k tomu v americkej telke ;)

Precitaj si tie clanky, na ktore sa tu uz odkazovalo, tam to je cele vysvetelene. Su urcite rozdiely medzi pravom na Slovensku a v USA ;)

pecan987   NOVÝ
15. 12. 2006

jojo přesně tak, ty články si opravdu přečtěte, dá se tam celkem dost dozvědět

  NOVÝ
18. 12. 2006

Copak o to, že je ostuda? Ale kdo to zaplatí ten legální soft, aby si mohli zase dělat "svoji" práci? Zase my! Daňoví poplatníci.

Jirka   NOVÝ
23. 12. 2006

Nic nemas overene. Akorat placas blbosti. Na reality programech neni skoro nic realneho. Navic...nechapu tu tvoji blbost. My se tady bavime o softwaru a ty prijdes s kradenim televize. Ne tohle fakt nepochopim. Poku maji nekoho natoceho na videu, tak tam muzou i bez povoleni (nevim jak je to u nas). Na toto vsechno by jsi prisel, kdyby jsi pouzil tu velkou (no u nekoho malou) vec, ktere se rika mozek.

03F8   NOVÝ
28. 12. 2006

Nekteri se tady ohrazuji s tim, ze na prohlidku potrebuji povoleni, ale nikoho nenapadlo, ze kdyz uz tu prohlidku chteji tak si to soudni povoleni zajisti, ne? Oni vpodstate chodi vetsinou jen tehdy kdyz vas nekdo naprasi, ze pouzivate ilegal SW - no a to mi rikejte, ze prijdou bez povoleni :-D

cracker19   NOVÝ
28. 12. 2006

To All:
Rozpraval som sa o tom s pravnickov osobov (rodina), a povedal, že stačí podozrenie. Takže vaše urážky na mňa potvrdzuju to, že nemáte o tom ani páru. :q
Pište si čo chcete, lebo aj tak nebudete mať pravdu... :q

cracker19   NOVÝ
28. 12. 2006

Ty tú vec ani nemáš, ide o kradnutie... Je jedno či je to TV alebo SW popripade HW... Ešt mi napíš, že si mudrejši ako pravnicka osoba, no potom to už bude COOL...

Tax   NOVÝ
28. 12. 2006

To není pravda. Přečti si ten zákon. Někde ne stránkách OSy tam na to je odkaz. četl sem to teda jenom letmo ale z toho co sem pochopil se to vztahuje na jakákoliv práva. to totiž neplatíš OSe to sem se chybně vyjádřil.

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý