PrintScreen - jak udělat screenshot
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

PrintScreen - jak udělat screenshotPrintScreen - jak udělat screenshot

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

PrintScreen - jak udělat screenshot

Google       Google       6. 10. 2007       21 621×

Chcete si vytvořit program, který udělá screenshot obrazovky?

Reklama
Reklama

V tomto díle seriálu k Visual Basicu si zkusíme vytvořit program, který bude snímat obrázek plochy a poté ukládat na námi zvolené místo. Budeme snímat celou plochu a poté ji ukládat ve formátu BMP.

Na formulář umístěte:

  • 3× Command Button (tlačítko)
  • 1× Picture Box
  • 1× Label (popisek)
  • 1× TextBox
  • 1× Common Dialog

Rozmístěte si ovládací prvky tak, jak jsou na obrázku:

Teď již budeme psát zdrojový kód k naší aplikaci.

Do deklarační části napište

Private Declare Sub keybd_event Lib "user32" (ByVal bVk As Byte, ByVal bScan As Byte, ByVal dwFlags As Long, ByVal dwExtraInfo As Long)
Private Const VK_SNAPSHOT = &H2C  'Snapshot button

Máme nadeklarováno a pustíme se do zbytku kódu.

Private Sub cmdActWin_Click() 
    Me.WindowState = vbMinimized
    Me.Hide
    
    Pause txtPause
    Clipboard.Clear
    Call keybd_event(VK_SNAPSHOT, 1, 0, 0)
    
    DoEvents  
    
    Picture1.Picture = Clipboard.GetData()
    
    Me.Show
    Me.WindowState = vbNormal
    cmdSave.Enabled = True
End Sub

Private Sub cmdClear_Click() 
    'vyčistí PictureBox
    Set Picture1.Picture = Nothing
    cmdSave.Enabled = False    
End Sub

Private Sub cmdSave_Click()  
    'dialog pro uložení obrázku
    On Error GoTo Error
    With CD1
        .DialogTitle = "Uložit obrázek..."
        .FileName = "screenshot"
        .Filter = "Bitmap (*.bmp)|*.bmp"
        .CancelError = True
        .Flags = &H2 
        .ShowSave
        If .FileName = "" Then GoTo Error
        'uloží obrázek jako Bitmapu
        SavePicture Picture1.Picture, .FileName
    End With
    
Error: 
msgbox "chyba"
End Sub

Sub Pause(interval)
    'prodleva před snímáním obrázku
    Current = Timer
    Do While Timer - Current < Val(interval)
        DoEvents
    Loop   
End Sub

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jan MalýAutor programuje ve VB, HTML, CSS. Zajímá se o grafiku, fotografování
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com. Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Celý článekGoogle2. listopadu 2017PR
Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý