Visual Basic – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Visual Basic – Články – Programujte.comVisual Basic – Články – Programujte.com

 

Obrázek ke článku VB.NET - díl 6.

VB.NET - díl 6.

V dnešním díle budeme pokračovat v OOP – probereme dědičnost, datový typ Object a generiku.

Obrázek ke článku VB.NET - díl 5.

VB.NET - díl 5.

V tomto díle se podíváme na základy objektově orientovaného programování (OOP).

Obrázek ke článku VB.NET - díl 4.

VB.NET - díl 4.

V dalším díle seriálu si probereme cykly, pole a ošetřování výjimek.

VB.NET - díl 3.

V třetím díle seriálu probereme operátory a podmínky řídicí běh programu.

VB.NET - díl 2.

V druhém díle našeho seriálu se podíváme na zoubek oněm příkazům a také se podíváme na proměnné.

VB.NET - díl 1.

V tomto prémiérovém díle nového kurzu Visual Basic .NET si probereme historii jazyka, nainstalujeme vývojové prostředí a napíšeme a spustíme první program.

Regrese ve VB - 2. díl

V minulém díle jsme skončili u regrese lineární, ale lineární průběh není jediným průběhem, který potřebujeme zkoumat. Mezi základní průběhy patří ještě průběh logaritmický a exponenciální. První z nich bude předmětem tohoto dílu.

Regrese ve VB - 1. díl

Podíváme se na tuto zajímavou metodu používanou nejen v matematice. Regresní analýza slouží k odhadování výsledků z jiných známých hodnot.

Visual Basic - 51. lekce

51.1 Začneme zase u tříd
51.2 Události vytvoření a zničení objektu třídy
51.3 Procedury vlastností
51.4 Defaultní vlastnost
51.5 Metody
51.6 Domácí úkol
51.7 V další lekci

Průhledné okno ve VB6

Chcete mít také průhledné okno u svých aplikací naprogramovaných ve Visual Basic 6?

VB - 49. lekce

49.1 Otevření existujícího dokumentu v MDI
49.2 Teoretický rozbor problému funkcí vpřed a zpět
49.3 Tvorba třídy
49.4 Využití třídy vytváření objektů paměti
49.5 Domácí úkol
49.6 V další lekci

VB – 48. lekce

48.1 MDI obecně
48.2 Proč v MDI objekty a jak nám pomůžou
48.3 Práce s MDI
48.4 Domácí úkol
48.5 V další lekcí

VB - 47. lekce

47.1 Zásobník a Fronta
47.2 Tvorba zásobníku
47.3 O objektech
47.4 Domácí úkol
47.5 V další lekci

VB - 46. lekce

46.1 Objekty a objektově orientované programování v jazyce VB
46.2 Třídy, co to je, k čemu jsou, jak se vytváří
46.3 Vytvoření instance třídy, tedy objektu
46.4 Domácí úkol
46.5 V další lekci

VB – 45. lekce

45.1 ShellSort
45.2 Přihrádkové třídění (RadixSort)
45.3 Třídění slučováním (MergeSort)
45.4 Domácí úkol
45.5 V další lekci

VB - 44. lekce

44.1 Třídění přetřásáním (ShakeSort)
44.2 Rychlé třídění (QuickSort)
44.3 Třídění haldou (HeapSort)
44.4 Domácí úkol
44.5 V další lekci

Grafický editor - 11. díl

V jedenáctém díle si povíme o tom, jak tvořit trojúhelníky, ale nehodlám se zde rozepisovat o tom, jak tvořit třeba trojúhelníky pravoúhlé, o podobných metodách jsem se zmiňoval v několika předchozích kapitolách.

VB – 43. lekce

  • 43.1 Třídění Probubláváním (Bubble sort)
  • 43.2 Třídění výběrem (Select Sort)
  • 43.3 Třídění vkládáním (Insert Sort)
  • 43.4 Domácí úkol
  • 43.5 V další lekci

VB – Používání znakové sady unicode.

Možná jste někdy chtěli použít znakovou sadu Unicode ve vašem programu a nevěděli jste, jak na to. Pokud tedy potřebujete někam vložit znak typu Unicode a nebudou vám stačit běžné textboxy a podobně, budete muset využít trochu jinou nabídku.

Práce s grafikou XV. – Osm barev

Jak vytvořit obraz jen z 8 barev? Efekt se dá použít různě, ale není příliš častý, někdy se pomocí něj dají pěkně upravovat portréty, od popartových plakátů to má sice hodně daleko, ale snad se to někomu shodne.

Práce s grafikou XIV – Saturace

Saturace je pravý opak desaturace a funguje tak, že obrázku přidáme na barvách. Tato úprava není tak častá jako desaturace, ale využít se dá. Její vytvoření mi dalo více zabrat než desaturace, ale složité to nebylo.

Výsledky 1-30 z celkem 118 nalezených
1  2  3  4     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý