Názory ke článku „Válka” prohlížečů začíná – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku „Válka” prohlížečů začíná – Programujte.comNázory ke článku „Válka” prohlížečů začíná – Programujte.com

 

Názory ke článku „Válka” prohlížečů začíná

djanosik   NOVÝ
17. 3. 2007

... no moc kalitních prohlížečů neznám (konkrétně jeden) a tak to nemůžu moc posoudit, ale asi u mě (z)vítězí Opera.

šachy   NOVÝ
17. 3. 2007

Srovnávat IE a Firefox je jako srovnávat Malování a Photoshop.

djanosik   NOVÝ
17. 3. 2007

Tjn ... na první pohled stejný (proto je tak rozšířenej - spusta lidí ho používá a neví, že to není IE - je jim to jedno), na druhej taky a pak už začínáš vidět rozdíly.

Marecek   NOVÝ
17. 3. 2007

Ja pouzivam to co mam t.j. IE, nemam s nim problem, robi vsetko co chcem ..nemam dovod menit :).

Tokan   NOVÝ
17. 3. 2007

No tak koukam že Exploreráci ještě nevimřeli, takže začnu bránit muj oblíbenej prográmek, hořící lišku :D

Jenda   NOVÝ
17. 3. 2007

Pravda, pravda... Chudáci malování a firefox...

bobral   NOVÝ
17. 3. 2007

Ailurus fulgens usnula na vavřínech, momentálně je kvalitnější i poslední IE. IE musím používat kvůli několika aplikacím, které jiný browser nepodporují a na zbytek bezkonkurenční Operu. OPERA forever :)

zavis   NOVÝ
17. 3. 2007

pouzivam Operu aj Firefox, ale vyhrava Opera....

Paulooze   NOVÝ
17. 3. 2007

U mna víťazí opera... :)

djanosik   NOVÝ
17. 3. 2007

Jako u většiny uživatelů vyžadujících spolehlivost a profesionalitu.

mstarman   NOVÝ
17. 3. 2007

U mě vítězí jedině Opera. Pro moji potřebu má všechno co potřebuji. Něříkám že firefox je špatný ale zkoušel jsem ho ale nesedl mi.

Tokan   NOVÝ
17. 3. 2007

Firefoxáci všech zemí, SPOTJE SE!

suchy   NOVÝ
17. 3. 2007

kto niekedy robil web, vie preco by mali IE zakazat :D

djanosik   NOVÝ
17. 3. 2007

Áááá sakra ... další morová epidemie.

to_jsem_ja   NOVÝ
17. 3. 2007

opera

benghi   NOVÝ
17. 3. 2007

...není! Současná situace vypadá tak, že co chodí pod explorerem, nemusí chodit v Opeře a to, co chodí v Opeře zas nemusí chodit v Firefoxu nebo eploderu atd. Opera, Firefox i Explorer jsou si totiž v základních rysech rovny. Je to obrovská neforemná knedle, do který nikdo pořádně nevidí. Všechny tři prohlížeče svým způsobem definují, nebo definovaly normu a v podstatě není horší nebo lepší, jsou mezi sebou jen různé.

Já celý problém vidím především v HTML. Ten jazyk je od začátku do konce nesmyslnej. To nikdy nemělo vzniknout! Druhá část problému je samo http, protokol s tak neskutečným overheadem se hned tak nevidí, ale jsou i horší kousky, bohužel ve spojení s HTML to funguje strašlivě, protože se přenáší pytle malejch souborů. Zásadním problémem je ovšem CSS, protože vykoplo dveře, který HTML předtím pozvolna vyráželo. Mluvím o tomhle:

Pokud budete mít jednoduchou stránku, kam nasypete text s tím, že jeho některý části zvýrazníte, nad tímto textem definujete základní strukturu a doplníte to účelným množstvím obrázků, pak jednak nepotřebujete CSS, druhák to bude chodit na všem a bude to dokonce čitelný v prohlížečích textových, což zas ocení slepí spoluobčané.

Problém je, že když tohle uděláte, tak se do vás pustí neskutečný množství tzv. ,,odborníků'', kteří vám budou tvrdit, že to vypadá nemožně a že to vypadá, jak kdyby to někdo udělal před 10 lety. Takže najmete nějakýho grafickýho zmrda, ten z toho udělá cosi, co bude v lepším případě chodit jenom v exploreru, místo původních 20kB to bude mít 5MB a informační hodnota se v podstatě nezmění (ten text bude stejnej). Slepýho nebo slabozrakýho kopnem rovnou do zadnice, protože ten teda v textovým prohlížeči neuvidí nic, normálnímu člověku se to bude nepochybně blbě číst, protože společnou vlastností grafických zmrdů je nastavení takovejch barev, aby se to blbě četlo i lidem, kteří normálně vidí (nejlepší je podle mýho barvy nenastavovat vůbec, uživatel si to může změnit v prohlížeči, čímž se přizpůsobím jeho zvykům a to byl základní význam HTML), pročež se vyprdnou na to, aby to četli a výsledkem je to, že ,,ono to vypadá hezky'', ovšem nikdo to nečte a tudíž tam můžete napsat úplné pičoviny, pořád to bude hodnocený líp, než dílo s obsahem, ovšem bez grafickejch wohnoutovin. Výsledkem je, že nezáleží co píšete, ale jak to vypadá.

Ovšem když potřebujete najít nějakou informaci, tak se z toho můžete posrat!

Kdykoliv jdu kolem zrcadla, tak tomu xichtovi co odtam na mně kouká říkám, že se nemá snažit měnit svět, že se leda nasere. No, on mě furt nechce poslechnout...

Uiii   NOVÝ
17. 3. 2007

Nevim, bud jsem slepej, nebo blbej, nebo fakt nevim.... Netusim jak na ty strance muzu hlasovat pro jeden z prohlizecu, na nic co tam je se neda kliknout, akorat tu stranku muzu poslat nakymu kamaradovi, ale jak se hlasuje... na to sem neprisel, pomozte pls. Doufam za tu nebudu za blbce ;-)

Tokan   NOVÝ
17. 3. 2007

To Uiii: jeden z prohlížečů si vybereš, označíš ho a dáš Vote nebo tak něco

Uiii   NOVÝ
17. 3. 2007

No teda fakt nevim jak si ho mam vybrat, zadny vote tam neni. Vidim to takhle: http://move4ever.xf.cz/qwert.jpg

Tokan   NOVÝ
17. 3. 2007

to je divný, zobrazuje se ti to stejně, jako mě po tom, co sem hlasoval...

Uiii   NOVÝ
17. 3. 2007

aha, tak to je mozny, sem pripojenej pres LAN a mame vsichni stejnou ip adresu, tak uz asi nekdo hlasoval

dalaman   NOVÝ
17. 3. 2007

Pouzivam Firefox, mam tam 27 rozsireni (vazne :) casom sa nazbiera)
Jedno z roszirenie (IE TAB) mi umozni menit jadro firefoxu za IE, takze nemusim menit prehliadac ak chcem nieco testovat na IE:) Dobra vecicka

Frosty   NOVÝ
17. 3. 2007

Dejte jim záměr a... - to se opravdu dá na téma prohlížeče, Windows/Linux atd. atd. neustále horlivě diskutovat, argumentovat a kdo ví, co ještě? :)

Manq   NOVÝ
18. 3. 2007

některá témata jsou nekonečná, u některých bohužel, u některých naštěstí :)

hrach   NOVÝ
18. 3. 2007

opera je dobrý prohlížeč, který ovšem má zásadní chyby, a to v renderu.

jak již zmiňoval Curo na redakční nástěnce, některé problémy jsou skoro neřešitelné.
u IE se dá aspoň předpokládat jak se bude chovat. u opery ne.

ff je dejme tomu nejblíže očekávanému výsledku (ano, !!! není vždy správný)

proto jedině firefox. až se opera dotahne... projde acidem, tak možná přejdu ;)

šachy   NOVÝ
18. 3. 2007

IE musím používat kvůli několika aplikacím, které jiný browser nepodporují a na zbytek bezkonkurenční Operu.



Co například FF nepodporuje? A zkoušel jsi tzv. rozšíření?

geon   NOVÝ
18. 3. 2007

[i]Kdykoliv jdu kolem zrcadla, tak tomu xichtovi co odtam na mně kouká říkám, že se nemá snažit měnit svět, že se leda nasere. [/i]

neměň svět, měň sebe. ;-)

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Ona jím prošla už když byl FF v plenkách a její render je jeden z nejlepších (ne, IE ani FF k nim nepatří) - když ladíš web nejdřív pro lamer browsery (FF,IE) a pak pro Operu, tak se problémy dají očekávat.

Poslední stabilní verze FF a IE ho stále nedokáží vykreslit - to už něco vypovídá a kvalitách jejich renderu a chybné podpoře standardů. Opera to taky nedělá dokonale, ale v tomhle je nejlepší.

Když odladíš web nejdřív pro Operu, tak bude výsledek perfektní, protože ona nesnese některé prasárny, které ostatní browsery snesou - bohužel se používají a pak tím vznikají tebou zmíněné problémy.

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Kdo nechce přejít, ten si vždy najde důvod (třeba naprostej nesmysl) a kdo skutečně chce přejít, ten už přešel.

Manq   NOVÝ
18. 3. 2007

používám Operu, tudíž pro ni i optimalizuji jako první. poté se kouknu do Firefoxu tam je to většinou dobré, ale IE se vždy nějak liší...
Používal jsem asi 1,5 FF potom jsem zkusil Operu a neměnil bych.. při dělání webu jsem s ní nikdy neměl problémy. :)

JMM   NOVÝ
18. 3. 2007

FireFox rulez! bez něj ani ránu (možná ještě Mozilla) ale Opera mě nijak a ničím neokouzlila :-D takže ji používat nebudu a nebudu ;-)

JMM   NOVÝ
18. 3. 2007

a krom toho že sou nekonečná.. tak i většinou zbytečná

Tokan   NOVÝ
18. 3. 2007

To Uiii: asi...

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

K tomu tě ani nikdo nenutí. Pro tebe by bylo Opery škoda :)

bobral   NOVÝ
18. 3. 2007

http://geoportal.cuzk.cz/geoportal/map_sluzby.htm
FF je nyní na prd, pokud už vervomoci někdo chce FF nevím proč raději nevezme normální mozillu. FF moc žere často se zasekne. A nenabízí nic co by neměla Opera. Jako vzít jádro MSIE, nacpat to jako plugin do FF, a pak si pochvalovat jak ten FF je lepší, než MSIE :), nemám slov, vlastně mám Opera forever :D. MS prostě na svém díle zapracoval a je to vidět a když nikdo nevidí nic jiného, než FF, je těžké objektivně hodnotit. Mé osobní hodnocení 1) Opera/MSIE 2) Konqueror 3) mozilla (nikoliv FF) 4) Netscape 5[ a níže]) FF

hrach   NOVÝ
18. 3. 2007

s tim acidem mi to nejak ulitlo, omlouvam se.
ano, je pravda, ze je vyhodne nejdrive odladit pro operu, potom pro FF a nakonec pro IE.

mluvis o prasarnach ktere zkousne IE a FF a oper ne... muzes mi upresnit nejakou prasarnu co zkousne FF?

jinak jak vime tak FF3 tim acidem projde.

jinak pro upresneni podpora css3:
http://interval.cz/clanky/css3-soucasna-implementace-v-prohlizecich/
clanke sice zastaraly - uz je O9.1 a FF2 - nevim co se jak vylepsilo.. ale na v te tabulce je jasne videt, kdo podporuje budouci standardy.....;) dobry...

beru tvuj nazor.. ale pochop, ze nekdy se chova opera nesmyslne.
FF se zase nechova nesmylsne..ale FF nalitne na ty hovadinky jako acid... da se to nazvat ze se chova zabugovane :)

šachy   NOVÝ
18. 3. 2007

A nenabízí nic co by neměla Opera.


Pravda. A kdo využije všechny možnosti Opery? Maximálně admin nebo vývojář.

FF moc žere často se zasekne.


Holt nesmíš pouštět FF, ICQ a Photoshop najednou bezbillníku.Mě se naopak seká IE

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Já potřebuju spouštět více aplikací najednou a ne čekat, až mi to FF dovolí. Opera prostě není pro lamy.

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Např. nastavit position na fixed/absolute a následně určovat pozici přes margin. Je to nesmysl a všichni se zloběj, že to v Opeře nejede.

Pokud jde o CSS 3, tak se situace změnila hodně a Opera samozřejmě podporuje velkou část tohoto nedokončeného standardu (také některé selektory uvedené v té tabulce).

Pokud chceš porovnat browsery podle toho co podporují, tak si projdi specifikace, nebo se alespoň podívej sem: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_web_browsers

Opera se nikdy nechová nesmyslně. To se ti jen zdá, protože jako normální stav bereš chyby FF, ale jinak to říkáš přesně - FF je zabugovaný.

olgo   NOVÝ
18. 3. 2007

Ailurus fulgens usnula na vavřínech

nedavno vysla dvojka a chysta sa trojka. tomu teda nehovorim zaspanie na vavrinoch (v porovnani s ie 6-7).

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

On tím nemyslel rychlost vývoje.

Anonymní uživatel   NOVÝ
18. 3. 2007

jasne, pouzivejte si co chcete... ale berte na vedomi, ze ie7 se od minule verze o hodne zlepsil a opravil, takze uz to neni to co byvalo v ie6 nebo starsich

a taky je taky nehodnotte pokud neznate vsechny varianty - spousta lidi rika, jak je ie7 spatny a pritom ho ani nezkusilo, to same, jak spousta lidi ma rado ie a nezkouseli ff

Zelenáč   NOVÝ
18. 3. 2007

Ano, říkám že je IE (nezáleží na verzi) špatný a ani jsem ho nezkusil.. A jak to tedy můžu tvrdit?? Jednoduše, nemůžu ho zkusit.. Proč je u obou "normálních a kvalitních" prohlížečů verze jak pro Windows tak pro GNU/Linux, ale u IE není? Protože je špatný...

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

To je proto, že je od MS a ten uznává jinou politiku než výrobci ostatních browserů. Není to špatné - je to prostě jiné a každému to nemusí vyhvovat.

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Je naprosto v pořádku, když má někdo něco rád a nezkusil jinou alternativu, ale nesnáším, když někdo pomlouvá něco, co nikdy pořádně nezkusil.

bobral   NOVÝ
18. 3. 2007

špatná výmluva, win lze emulovat a IE alespoň zkusit. To je jako se zeptat proč je linux špatný, protože na většině domácích strojů běží windows. Sám linux sem tam použiji, ale z pohledu běžného uživatele linux zatím nikdy neřišel s nějakou revolucí, kterou by se win inspiroval. Vždy to bylo tak, že win ohlásil, že něco bude mít, a za chvíli to bylo na linuxu viz aero. Uživatel přejde na jiný OS až když bude stejně klikací jako win a navíc bude dostatečně inovativní. Tím neříkám, že aero je revoluce, to je marketing, ale kdyby na to přišel linux dříve mohl mít třeba o tři uživatele víc, nemluvě o tom, že náznaky 3d prostředí tu již byly, ale až když MS ukázal svou vizi začali to linuxáři propracovávat, nezbývá než konstatovat: "pozdě". Jinak pokud to někdo chce vědět, můj oblíbený linux je Windows :D a teď vážně nevážně: SLAX + Slackware.

Marecek   NOVÝ
18. 3. 2007

Ako sade pisem ked sa to hodi ja mam IE 6 ... a nemusim skusat FF alebo Operu aj ked som to uz videl aj v skole to mame... ale aj tam pustam IE :)

šachy   NOVÝ
18. 3. 2007

Konečně souhlas. Opera opravdu není pro lamy.

pin2k   NOVÝ
18. 3. 2007

No já osobě používám Operu i Firefox. IE ne (jelikož ani nepoužívám Win). Ale i kdybych byl na win, tak nebudu používat prohlížeč od fy, která neuznává standardy a cokoliv co je proti nim vytlačí svým "paskvilem" za pomocí právníků a peněz.

-- pouze můj názor --

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Ani kdyby se skutečně jednalo o perfektní a téměř bezchybný browser? Pokud ne, tak se to dost podobá fanatismu.

PS: MS standardy W3C uznává

hrach   NOVÝ
18. 3. 2007

To DeaLer: jj. standardy uznává ale nedodžuje :D

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Pokud si to myslíš, tak ti chyběj informace. V posledních letech se MS v tomto ohledu hodně zlepšil - ASP.NET 2.0 generuje validní kód, IE 7 taky podporuje standardy o moc líp než předchozí verze. Je jen otázka času, než to dotáhnou k perfektnímu stavu.

hrach   NOVÝ
18. 3. 2007

To DeaLer:
to je pravda, zlepšení je :D ano, mluvil jsem spíše ke starším věcem jako IE6
ale nutno říct že konkurence je dál
ale je též fakt, že už jsme se konečně dočkali transparetního png :D

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Nic se nedá udělat ze dne na den. Nedočkali....v IE7 to běhá na stejným principu jako v IE6, jen je to defaultní...

hrach   NOVÝ
18. 3. 2007

To DeaLer: sem nepochopil!!!
reknu z praxe, dnes a vcera sem se rohodl ignorovat ie, proste sem na web placl transparenti png a ted to teda testuju jak to vypada (mam IE7) no a ono to frci...

nevim co a jak, ale poznatek je ten, ze v iE6 mi to nejelo a v IE7 jo

djanosik   NOVÝ
18. 3. 2007

Jistě, že to funguje, ale nějak takhle: http://webfx.eae.net/dhtml/pngbehavior/pngbehavior.html.

pin2k   NOVÝ
19. 3. 2007

Ani kdyby se skutečně jednalo o perfektní a téměř bezchybný browser? Pokud ne, tak se to dost podobá fanatismu.

PS: MS standardy W3C uznává



Kdyby se jednalo o "perfektní a téměř bezchybný browser" tak bych ho samozřejmě používal. (takhle "fanaticky" jak to zřejmě vyznělo jsem to podat nechtěl). Ale perfetkní a bezchybný není a mým požadavkům taky nevyhovuje. A musím přiznat, že mám určitou averzi na produkty z dílny MS což patrně ovlivňuje moje úsudky. Ale to sem plést nebudu.

Ty standardy..no nevím jak je to teď, možná žiji ješte s poněkud staršími informacemi, ale MS sice standardy uznával, ale nějak je nedodržoval. Dnes už tomu možná bude jinak. Ovšem nejsem si tím úplně jistý. Mrknu na to jak budu mít čas.

Roman   NOVÝ
19. 3. 2007

ja pouzivam vsetky 3 ale hlavne firefox, po nom operu a zriedkakedy IE

Pepa   NOVÝ
19. 3. 2007

Zastoupeni prohlizecu na trhu:
rodina IE: cca 75%
rodina Mozilla: cca 20%
Opera cca 2% a stale klesa

O zadne valce tu nemuze byt rec ;-)

djanosik   NOVÝ
19. 3. 2007

Procenta nejsou všechno.

Anonymní uživatel   NOVÝ
19. 3. 2007

To jsou fakta... Nebo bys chtel misto toho "merit miru zamilovanosti"? :D

djanosik   NOVÝ
19. 3. 2007

Vtipálku. Fakta to samozřejmě jsou, ale neurčují kvalitu produktu - pouze jeho používanost.

Anonymní uživatel   NOVÝ
19. 3. 2007

Kvalita softwaru je relativni pojem - co je to treba pro sekretarku? "V tomhle mi bankovnictvi a IS jde, v tamtom ne, to je smejd"...

DaveCZ   NOVÝ
19. 3. 2007

Všechny tři zmíněné u mě naprosto propadly. Všechny jsou nenažrané až hamba - mým favoritem je K-Meleon, který využívá vykreslovacího jádra Gecka a má velmi malý otisk v paměti a je lightweight.

djanosik   NOVÝ
19. 3. 2007

Pro sekretářku je to totéž, co pro ostatní. Lamy k tomu přistupujou jinak, ale na věci to nic nemění.

Anonymní uživatel   NOVÝ
19. 3. 2007

Lama? Co ma domestikovany velbloud spolecneho s prohlizecem...???

Smokie   NOVÝ
19. 3. 2007

No jo no, expert sa ozval :)

djanosik   NOVÝ
19. 3. 2007

Aha...tak to je věc jiná. Dál se k tomu vyjadřovat nebudu.

RedFlash   NOVÝ
19. 3. 2007

Osobne nejsem zastance zadneho, ale pouzivam vsechny :)
Nekolikrat jsem narazil na stranky, ktere pracuji pouze v jednom ze zminenych prohlizecu.
IE 7 - v jednoduchosti je sila
FF - oprovske mnozstvi pluginu (IE tab je naprosto skvela vec)
Opera - podle me nejprofesionalnejsi zpracovani, vsechno co potrebuju pekne po ruce, a kdyz uz potrebuju neco navic tak to tam rychle a snadno najdu.

Lukáš Chadraba   NOVÝ
19. 3. 2007

Promiňtě, ale nepřipadáte si jako blbečci? A tím myslím i ty co tu dokola argumentují za svůj prohlížeč fakty!!

Fakta jsou jasná:

POUŽÍVANOST: IE, FF, O
FUNKCE (základní instalace): O, FF, IE
ROZŠÍŘITELNOST (rozšíření, ne ty blbůstky typu widgetů): FF, IE, O
MASOVÁ OBLÍBENOST: FF, O, IE

Všechny údaje jsou v pořadí od nejlepšího výsledku k nejhoršímu v dané kategorii.

djanosik   NOVÝ
19. 3. 2007

Ne nepřipadáme (alespoň já ne, pro mě je to super zábava), a ty? Poslední dvě části jsou chybné, to sis vycucal z prstů? Kde najdu přesnou definici rozšiření pro jakékoli aplikace (ty ji znáš, že do toho widgety neřadíš, nebo se ti to prostě jen takhle hodí)? Co je to masová oblíbenost (to je něco jako používanost)?

PS: lol

Mautinek, autor článku   NOVÝ
19. 3. 2007

Článek jsem se snažil napsat tak, aby nevyvolal flame, bohužel se mi to asi nepovedlo, záměrně jsem nenapsal, který prohlížeč považují já za nejlepší, aby se na mou hlavu nesnesla kritika, že to je špatná volba...jak už psal Frosty, na téma OS a prohlížeče se dá plamenně diskutovat pořád a pořád :-)

djanosik   NOVÝ
19. 3. 2007

TO není tvoje chyba. Pod článkem na podobně kontroverzní téma vždy (téměř) vznikne flame - s tím nic neuděláš.

Mautinek, autor článku   NOVÝ
19. 3. 2007

jo to je pravda, zabránit tomu snad ani nejde, ona ta diskuze za pár dní zase utichne jako vždy..

pecan987   NOVÝ
20. 3. 2007

To Zelenáč: Já říkám že je špatný a to jsem ho používal asi hodinu, když jsem testoval Visty. To mi stačilo, a už nikdy víc. Buď Opera nebo na UBUNTU mám Firefox, ale Opera je prostě nej...

Lukáš Chadraba   NOVÝ
20. 3. 2007

To DeaLer:

Tou rozšířitelností je myšlen program, který integruje svoje funkce do funkcí v tomto případě prohlížeče. Pluginy tím nemyslím, protože defice pluginu zní nějak jako samostatný program v programu. Widgety bych svou funkcionalitou zařadil spíše do pluginů rozhodně a nebo spíše do webových aplikací spuštěných v prohlížeči. Nic víc :)

djanosik   NOVÝ
20. 3. 2007

Mezi rozšíření lze zahrnout plug-ins (flash, wmp, realplayer - FF, IE, O), add-ons (rozšíření v FF), widgets (rozšíření v Opeře), ale třeba taky pitomý tlačítka, který si přihodíš na toolbar. To všechno může být buď aplikace nebo jen knihovna, která daný produkt rozšíří o nějakou funkčnost (podotýkám, že je jedno jaké technologie/jazyky budou použity a jakým způsobem bude docházet k připojení rozšíření - to záleži na programátorovi). Rozšíření v FF mají samozřejmě větší možnosti než widgety v Opeře, ale rozhodně je nemůžeš z hodnocení vyřadit. Z toho lze usoudit, že to s tou rozšiřitelností bude jinak.

ian   NOVÝ
21. 3. 2007

Lidi, vaše problémy bych chtěl mít. To já musim každej den volit mezi linksem lynxem a to je teprve dilema.
Vaše válčení s grafickejma browserama mě opravdu nechává chladným.

[i]P.S.: jinak preferuju Operu :-)[/i]

hrach   NOVÝ
24. 3. 2007

To DeaLer: no to vim taky ;) ale prostě nefunguje to "normáíně"

Tom@sQo   NOVÝ
24. 3. 2007

mnoo ja mam vo forefoxe 63 rozireni(tiez sa casom nazbieralo ;-]), ale podla mna, keby ff nemal tolko rozsireni a keby operu nepodporoval microsoft, taak firefox by vymrel ;)celkovo nebyt rozsireni, pouzivam jednoznacne operu...

djanosik   NOVÝ
24. 3. 2007

jak MS podporuje Operu?

chytrolin   NOVÝ
24. 3. 2007

Ty problem vydis v HTML, HTTP a nejhorsi je CSS? Mam napad...tak to zrusime, prestaneme pouzivat a prestanou fungovat miliony stranek...dobry ne?!

Enty   NOVÝ
27. 3. 2007

normalni clovek nepovazuje internet explorer za prohlizec :)

Mautinek, autor článku   NOVÝ
27. 3. 2007

to jsi asi už dlouho neměl třeba IE 7 spuštění, jestli vůbec ;)

Enty   NOVÝ
27. 3. 2007

no, vzhledem k tomu, ze rok sem nezapnul ani 6, a z IE se mi dela spatne.... :P

djanosik   NOVÝ
27. 3. 2007

vzhledem k tomu vůbec nevíš o čem mluvíš a máš jen blbý kecy, který vznikaj z názorů ostatních a ne z vlastních zkušeností

Enty   NOVÝ
27. 3. 2007

spis takovyhle lidi tomu nerozumi, co podporujou IE a nic jinyho je nezajima, staci ze zeptat mr. Google a ten ti najde na netu hromadu clanku o IE a jeho nestabilitou a bugu

djanosik   NOVÝ
27. 3. 2007

Hehe ... tím jsi jako myslel mě? Já mám dlouhodobé zkušenosti s mnoha browsery (IE od verze 5.5, FF od první stabilní verze, Netscape od verze 7, Opera od verze 6, Maxthon a další), rozhodně vím o čem mluvím a IE nepodporuju.

R-Flash   NOVÝ
31. 3. 2007

Mám naprosto, ale naprosto stejné zkušenosti. Když dělám web, koukám se na jeho vzhled v Opeře. Jak je to OK, otevřu to v FF, kde je to v drtivé většině případů taky v pořádku (případně nějak špatně zpracovaný margin, ale to většinou bývá moje chyba v CSS že jsem neoptimalizoval) :). Do třetice se kouknu na web v IE a téměř vždycky je celý web rozházený, špatné velikosti prvků, špatné marginy, špatné bordery... Hlasuji jednoznačně pro Operu!!!

Frost   NOVÝ
1. 4. 2007

To je těžký rozhodování, dle mého názoru si každý vybere to co mu vyhovuje ( nebo má dostupné ). Firemní politika spousty firem neřeší co je lepší ale co je dostupnější ( WINDLE s IE), v práci používám IE bo tam nic jiného nemám. Doma používám IE i FF jak kdy. Na normální surf po netu mi oba připadají stejně rychlé.

ps2console   NOVÝ
4. 4. 2007

IE 7 nemam, iba IE 6. možete mi povedať, čo má IE 7 lepšie???

djanosik   NOVÝ
4. 4. 2007

To se stále opakuje ... taby, RSS, lepší jádro, vyšší bezpečnosti, atd.

marwik   NOVÝ
7. 4. 2007

s ie7 mám zatím sice jen malé zkušenosti, ale přijde mi, že všechna tzv. "zlepšení" a "novinky" jsou okoukané z opery nebo firefoxu... MS se nejdřív tváří, že je ie dokonalý a další vývoj nepotřebuje a když mu začne ujíždět vlak, honem do něho nacpe prohlížení v panelech a okýnko pro vyhledávání...

djanosik   NOVÝ
7. 4. 2007

Přesněji řečeno z Opery, protože FF je okoukal od Opery, ale já na tom nevidím nic divnýho - málokdo dokáže být inovativní.

Enty   NOVÝ
13. 4. 2007

tak ty ses do me zacan navazet

Andr3e   NOVÝ
15. 4. 2007

Presne, de o pouzivanost, vetsina lidi co kupuje pocitac (rekl bych tech 75%) temu nerozumi a budou experimentovat? NE! takze si koupi to nejvic pouzivane, mezi co patri i windows, a ktery prohlizec je soucasti windows? Opera to neni, FF to neni, spravne, je to IE! a jak sem psal vyse, nerozumi pocitacom takze nehledaji moc alternativ, tim padem se dostavame k temu ze opravdu pouzivanost je uplne neco jineho nez kvalita
-------
btw pouzivam Operu

w3m   NOVÝ
19. 4. 2007

mozzila je vyborne udelana a docela ji chvalim. IE je dost dobry na "programatorske pokusy", me se moc nestava, ze neco, co jde ve FF nejde v IE. Proto webove stranky nejdriv zkusim na IE a pak na mozzile.
-------------------------------------------------------------------------------------
Operu jsem nezkousel... Proto nemuzu hodnotit.

Jirka   NOVÝ
5. 6. 2007

Ty popleto, on proste narika nad rostouci slozitosti struktury webu. Nac ho proto chytat za slovo. A v principu s nim uplne souhlasim, cim dal slozitejsi struktura stranek a pribyvani skriptu a hovadin typu flash se mi zda nejapne a casto samoucelne. Kdeze jsou casy linksu a Arachne, ach jo.

Jirka   NOVÝ
5. 6. 2007

Ty popleto, on proste narika nad rostouci slozitosti struktury webu. Nac ho proto chytat za slovo. A v principu s nim uplne souhlasim, cim dal slozitejsi struktura stranek a pribyvani skriptu a hovadin typu flash se mi zda nejapne a casto samoucelne. Kdeze jsou casy linksu a Arachne, ach jo.

Garret Raziel   NOVÝ
8. 6. 2007

Já jsem vyzkoušel snad všechny prohlížeče, ke kterým jsem se dostal, Firefox (u kterého jsem zatím zakotvil), IE, Operu, Flock, Netscape, Maxtron, Konqueror, Mozillu... zatím jsem opravdu nejspokojenější s Firefoxem, možná proto, že ho používám nejdéle a zvykl jsem si na jeho používání. Jinak Opera taky není špatná, a dokázal bych si zvyknout aji na Flock.

Garret Raziel   NOVÝ
8. 6. 2007

Poslíš, mě se to zdá jako hodně HuHulánovskej názor... nejseš ty náhodou WellDoňák?

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý