Názory ke článku PhoB - jednoduchý Photo Browser – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku PhoB - jednoduchý Photo Browser – Programujte.comNázory ke článku PhoB - jednoduchý Photo Browser – Programujte.com

 

Názory ke článku PhoB - jednoduchý Photo Browser

Tokan   NOVÝ
13. 3. 2008

Já osobně jsem PhoB zkoušel, používám jej na několika svých projektech, nabízí mi přesně to co potřebju (resp. jen to co potřebuju) a to mi stačí. Rozhodně jej doporučuji. Navíc se základními znalostmi css si můžu i uprovit vzhled k obrazu svému a další možnosti. Navíc technickou podporu máme vlastně přímo tady na Programujte :-D

hrach, autor článku   NOVÝ
13. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Petr Hartl : Díky ;) Teď je všechno ale dál, už tam nejsou ty chyby, co bývaly ;D

Tocimanko   NOVÝ
14. 3. 2008

Nj, ja plánujem niečo podobné a už sa to konečne začalo hýbať... Ponúka tiež dosť možností a jednoduchú online správu fotiek, hromadný upload fotografií a množstvo iného. Uvidíme, ako na tom bude verzia 1.0 ...

djanosik   NOVÝ
14. 3. 2008

Vypadá to pěkně, ale nemám takový galerie moc rád. Víc se mi líbí, když se o zobrazování stará flash, příp. silverlight.

Lukáš Pokorný   NOVÝ
14. 3. 2008

souhlasím s předchozími reakcemi, že je to doopravdy vhodné pro spoustu menších projektů. Jediné co se mi na Phob nelíbí, je absence komentářů u zdrojového kódu :-( Nevím jestli jsi zastánce myšlenky, že dobrý kód se komentuje sám, ale já s tím rozhodně nesouhlasím. Chtěl bych si do tvého projektu např. dopsat možnost komentování článků a s okomentovaným kódem by to bylo určitě jednodušší.

hrach, autor článku   NOVÝ
14. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Lukáš Pokorný : dobře, kod okomentuji :) a pokud by byl velký zájem, tak klidně zapracuji na dalších funkcích. :)

krajaac   NOVÝ
14. 3. 2008

Mno zrovna mam rozdelanou (v podstate hotovou) podobnou galerii... :)
Myslim, ze na hodne projektu staci takovato jednoducha administrace a nepouziti DB je jedine vyhodou..
Dival jsem se na zdrojaky a da se v tom slusne vyznat bez komentu, ale komentare delaji dobre programatory, zejo... :) (Prave ctu knizku Co programatory ve skole neuci)

Jinak drobna pripominka:
Nebylo by ve funkci, ktera nacita popisky fotek lepsi pouzit fgetcsv($f, 1000, "\t") misto tech silenych konstrukci substr()??

krajaac   NOVÝ
14. 3. 2008

a jeste jedna vec :smile1:
Myslim ze zmensovani obrazku melo byt realizovane spis pomoci Image Magick funkcema..
Vetsina hostingu ma memory limity pro php takove, ze vytvoreni miniatury z fotky 1000x700 neuskutecnitelne..
A nehlede na to, ze je IM daleko rychlejsi a snadneji pouzitelna nez GD.
Jediny problem muze nastat, kdyz hosting nema IM, takze to chce prvne otestovat moznosti a pak zmensovat. Sam to tak mam realizovane.

hrach, autor článku   NOVÝ
14. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele krajaac : Ano, podporu imagemagic pripravuji :) bude vychozi, v nepritomnosti se pouzije gd.

hrach, autor článku   NOVÝ
14. 3. 2008

Od verze 0.5.1 přidána podpora pro Imagick, která je nyní také nastaena jako výchozí. Pokud není dostupná, použije se GD.

Papaja   NOVÝ
17. 3. 2008

Prosím, nebyla by verze i pro PHP4? Můj hosting pětku zatím nepodporuje.

Tocimanko   NOVÝ
17. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Papaja :

Můj hosting pětku zatím nepodporuje.


Hej, možno. Ale komunita vývojárov PHP zasa nepodporuje štvorku :) Čiže PHP4 tu ostane už len chvíľku.

Papaja   NOVÝ
17. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Michal Tomanóczy :

Tak nyní nevím jestli ano nebo ne :o(

Anonymní uživatel   NOVÝ
17. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Papaja :
Jak psal Michal, tak PhoB je psánv PHP5 záměrně, protože v dnešní době už je to opravdu standardem. Pokud se jedná o placený hosting, možná by bylo na čase změnu.

Díky za pochopení.

Papaja   NOVÝ
17. 3. 2008

Tak se nedá nic dělat, budu si muset najít jiný skript. Hosting je placený, web rozsáhlý a zaplaceno mám na hodně dlouho dopředu.

Ikry   NOVÝ
29. 3. 2008

Zdravim.
Zaujimalo by ma, ci to nejde len mne, alebo vo vseobecnosti phob nepodporuje png subory?
Dakujem

Ikry   NOVÝ
29. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Ikry :
Sry za dvojity prispevok, ale vyzera to, ze problem som poriesil ... sice sa do php vobec nevyznam, trosku som upravil povodny kod a uz mi ide zobrazovat aj png obrazky, avsak je tu novy problem, png obrazky nemaju nahlad ... ako to poriesit?
pridavam link na mnou upraveny kod:

http://ikry.px2.biz/exchange/phob.class.rar


(nechcel som sem vypisovat cely kod ;) )

hrach, autor článku   NOVÝ
29. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Ikry :
PhoB je zatím nepodpoje. Právě kvůli náhledům - bylo by to plno dalšího kodu navíc? Je o to zájem? Mohl bych se na to mrknout :)

ikry   NOVÝ
29. 3. 2008

jasne ... obmedzovat takuto paradnu vychytavku len na jpg je podla mna az hriesne :) ... akoze ako vravim, docasne som si problem vyriesil aspon tak, ze sa zobrazuju prazdne okienka s nahladmi a ja sa mozem aspon tymto sposobom prezentovat obrazky na mojom ftp :)

priklad

http://ikry.px2.biz/pics/?url=list/Obr%C3%A1zky%20PS


hrach, autor článku   NOVÝ
29. 3. 2008

Reagoval na komentář od uživatele ikry :
Dobře, dobře, je to v TODO listu :)

tomas_f1   NOVÝ
2. 4. 2008

Perfektní galerie. Jen nevím, kde mám chybu, ale nezobrazují se mi náhledy. Používám Abyss web server, PHP5.

tomas_f1   NOVÝ
2. 4. 2008

Prográmek je dobrý, ale nefungujou mi náhledy. (WinXP, web server - Abyss, FTP - Caesar FTP, FileZilla FTP, GuildFTP). Zkuzte prosím poradit. Díky.

sir_arthur   NOVÝ
4. 4. 2008

je to celkom fajn, musim kuknut kod nech sa nieco nove naucim zas :) jedine co mi na tom celom vadi, ze ked kliknem na nahlad, zobrazi sa zvacsany obrazok ale to je normalna jeho velkost len img tagov obmedzena na mensiu a celkom mi to vadi - zdrzuje to nacitanie a obrazok sa "pokazi"...

hrach, autor článku   NOVÝ
7. 4. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Martin Maruša :
To je záměrně. Proč by tam měla byt další miniatura...

Reagoval na komentář od uživatele tomas_f1 :
Zkus se mrknout na phpinfo jestli mas imagick nebo gs knihovnu...

tomas_f1   NOVÝ
8. 4. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
Ohledně náhledů, asi jsi myslel knihovnu GD nikoli GS, ta je 2.0.28, ale imagick nemám.

sir_arthur   NOVÝ
9. 4. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
Neviem, ja osobne by som nedaval ked uz tak 3 druhy nahladov

Korty   NOVÝ
17. 4. 2008

Mám takový problém, v PHP moc nedělám. anevém čím to je, ale na ic.cz se mi nechtějí zobrazovat náhledy, čím by to mohlo být?? Nevíte někdo??

hrach, autor článku   NOVÝ
17. 4. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Korty : Máš nastavená práva u složky thumbs? na 777?

Anonymní uživatel   NOVÝ
18. 4. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
To mám, ale ono jo te divné v tom, že občas to jde, a občas ne, záleží jak kdy. Tak nevím čím to je.

Tocimanko   NOVÝ
20. 4. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :
Heh, nj, IC.cz.... Čo si čakal? :D Donedávna mali dosť problémy so servermi (aspoň my, slovenskí bratia sme to pociťovali), takže je dosť možné, že sa to chovalo jak počasie :)

tomas_f1   NOVÝ
20. 4. 2008

Chci se zeptat, když se mi stále nedaří zobrazovat náhledy, nepomohlo by, kdybych je nakopíroval do nějaké složky? Jen nevím kam a v jaké struktuře. Alespoň toto by stačilo.

Kerr   NOVÝ
7. 10. 2008

Moc hezke, dobrá prace. :smile2:

IggY   NOVÝ
27. 10. 2008

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat, dá se nějak udělat to, aby názvy adresářů se daly popsat nějak rozumě včetně diakritiky???

Děkuji za odpověď

IggY

hrach, autor článku   NOVÝ
28. 10. 2008

Reagoval na komentář od uživatele IggY :
Podívám se na to. Samozrejme to ale neni to zamyslene, protoze preci jenom je jakesi nepsane pravidlo pojmenovavat soubory bez diakritiky (minimalne na webu... :))

IggY   NOVÝ
28. 10. 2008

Jan Škrášek píše:

Reagoval na komentář od uživatele IggY :
Podívám se na to. Samozrejme to ale neni to zamyslene, protoze preci jenom je jakesi nepsane pravidlo pojmenovavat soubory bez diakritiky (minimalne na webu... :))



no já jsem myslel něco jako alias toho názvu adresáře, prostě adresář je správně pojmenován bez diakritiky, ale třeba by mohlo v tom souboru s popisem fotek jedna položka název galerie a tento název by se zobrazoval na webu...

hrach, autor článku   NOVÝ
28. 10. 2008

Reagoval na komentář od uživatele IggY :
jj, nějak tak sem o tom teď taky přemýšlel.

Coder   NOVÝ
2. 11. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
Tak to by bylo skvělé, protože to je zatím jediná věc, která mi na tomto projektu vadila. No možná ještě absence komentářů, ale to se dá zvládnout...

Coder   NOVÝ
2. 11. 2008

A ještě jedna věc mě napadla, na kterou bych se chtěl zeptat. Podle čeho se adresáře řadí? Očekával jsem podle abecedy, ale není tomu tak.
Je to trochu nepřehledné, když si člověk mezi desítkami adresářů chce najít ten svůj a vůbec neví, kde to hledat

hrach, autor článku   NOVÝ
2. 11. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Coder :
no, měli by se řadit podle nazvu... ale asi ne, no, nevim, je to vsecko v rezii DerctoryIteratoru.
Prave kvuli razeni a a tem popiskum bude nova verze, 0.6

hrach, autor článku   NOVÝ
15. 11. 2008

Vyšla nová verze 0.6.
Možno stahovat z oficiálního webu http://phob.skrasek.com nebo http://phob.googlecode.com.
Změny:
[seznam]možnost přidání aliasů[/seznam]
[seznam]nový vzhled[/seznam]
[seznam]abecední řazení[/seznam]

Roman   NOVÝ
21. 12. 2008

Chci se zeptat, co všechno musím udělat proto, aby mi phob fungoval? Když jsem zkoušel stařší verzi, celkem bez problémů jsem to rozjel. Nová verze mi však prostě vůbec nejede. Nevím, co dělám špatně. Resp. nevím, co mám vlastně udělat. Jelikož ty soubory nejsou moc okomentované, nevím co znamenají. netuším tedy ani jaké adresáře bych měl vytvořit. Z článku jsem pochopil, že mám vytvořit podadresář "thumbs" s právy 777 a fotky umístit do podadresáře "photos". Zatím se mi podařilo pouze zobrazit standardní stránku galerie, ale žádná z fotek se nenačte, pouze její název, při přejetí kurzorem.
Otázka tedy zní, co je třeba kromě uploadu na server ještě učinit, aby vše fungovalo jak má?
Případně má se něco měnit ve zdrojových souborech?
Díky moc za odpověď

hrach, autor článku   NOVÝ
21. 12. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Roman :
to vypadá na to, že se špatně generují náhledy.
náhledy se dělájí buď z exif/imagick/gd. Tzn. musí být dostupné aspoň jedno.
Na jakém hostingu to zprovoznujěs?

Anonymní uživatel   NOVÝ
21. 12. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
ebola.cz
...ale starší verze šla bez problémů. Odkaz na galerii je zde: http://misatour.cz/galerka/

hrach, autor článku   NOVÝ
21. 12. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :
Divné. Mohl by si mě prosím kontaktovat na jabber/msn/icq/email a poslat tvoji konfiguraci?

Anonymní uživatel   NOVÝ
21. 12. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
No klidně to pošlu mailem, ale je to pouze to, co jsem stáhl z netu.

hrach, autor článku   NOVÝ
21. 12. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :
bohužel nemůžu poradit, protože nemám šanci moc zjistit co se proč děje. je ale jasné, že se negenerují náhledy a to proto, že script asi pracuje se špatnou cestou (http://misatour.cz/galerka/preview/obr5.jpg) . proč ale, to nemůžu odtud ted zjistit.

kain.cz   NOVÝ
25. 3. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :
ahoj chtel bych se zeptat jestli ste tento problem uz vyresili a jak protoze mam asi stejnej problem, nebo alespon se to chova uplne stejne.
stara verze 0.5.2 mi jede v poho ale, kdyz dam verzi 0.6.28 tak to ne a ne rozjet na hostingu od ic.
Diky za radu

hrach, autor článku   NOVÝ
6. 6. 2009

Upravil jsem nějaké věci a v jenom otestovaném případě již problémy nejsou.
Můžete tedy vyzkoušet verzi z větve 0.7.

hrach, autor článku   NOVÝ
9. 6. 2009

Vyšla dnes opět nová verze, která přidává podporu EXIF dat.
Ukázka zde: [url]http://phob.skrasek.com/demo/view/test exif/lenovo_open.JPG[/url]
Stahujte: http://phob.skrasek.com

David   NOVÝ
21. 6. 2009

hezký den,
teď jsem si stáhl verzi z vašich stránek a i když je zip nazvaný jako 0.8.35 tak v hlavičkách souborů je verze 0.7 a v konfiguraci taky není nic o EXIF.
Navíc se mi tedy na http://migi.webpark.cz/gal/ nezobrazují náhledy. Práva na thumbs mám 777 a htaccess mám:
RewriteEngine On

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^(.+)$ gal/index.php/$1 [L]

co s tím???
díky

hrach, autor článku   NOVÝ
9. 7. 2009

Reagoval na komentář od uživatele David :
Omlouvám se, dělal jsem na mém pc restruktulizaci projektů a nechal sem chybku ve scriptu který sestavuje nové verze a nahráváje na web. Nyní by mělo být vše v pořádku.

Jinak chybu, kterou dělá phob na vašich stránkách vidím jako špatné nastavení mod_rewritu, zkuste změnit na /gal/index....

Chemik   NOVÝ
26. 7. 2009

Starší verze mi kromě náhledů fungovala, ale nová mi vypíše: Key in $SERVER[PATH_INFO] of $SERVER[ORIG_PATH_INFO] is requested
Dá se s tím něco provést bez znalosti php skriptování?

hrach, autor článku   NOVÝ
4. 8. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Chemik :
velmi se omlouvám, stáhni si ji prosím znova, byla tam škaredá chyba...

Martin S   NOVÝ
16. 8. 2009

Rád bych začal používat tuto galerii, ale špatně se mi zobrazují odkazy.
Bez problému se načte stránka s galeriemi (složkami), ale odkaz na všechny složky obsahuje navíc "list/", např tedy:

<a href="/gallery/list/my_gallery ...

ale mělo by být jen
<a href="/gallery/my_gallery ...

V čem může být chyba?

hrach, autor článku   NOVÝ
20. 8. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Martin S :
toto chování je v pořádku, slouží k procházení složek pomocí phobu. (musí ale fungovat htaccess)

Noro   NOVÝ
21. 8. 2009

ale neviem premenovať fotogalériu po svojom bez toho aby sa mi ukazovali obrázky s náhladami a to premenujem iba
'siteName' => 'PhotoBrowser',
na čokoľvek a aautomaticky mi to zruší náhlady .
Prosím poradte ďakujem

hrach, autor článku   NOVÝ
21. 8. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Noro :
při tom přejmenování - nerozhodí se ti nějak divně řádkování? nebo neuděláš nějakou syntaktickou chybu???

Tom   NOVÝ
7. 9. 2009

Reagoval na komentář od uživatele Jan Škrášek :

rewrite mam povoleny, presto mi to dela take. Tedy rewrite nedunguje asi spravne, cim by to mohlo byt? Kdyz na stejne misto hodin svou strnaku s prepisem kvuli cool urls, tka vse beha jak ma.

Tom   NOVÝ
1. 10. 2009

Rewrite povoleny, htacess take, thumbs nastaveno na 777 a presto mi to nezobrazi nahledy a kamokliv kliknu, tak napise: No input file specified. Hosting je cesky-hosting.cz

BugsBunny   NOVÝ
6. 10. 2009

Po kliknutí na náhled se nenačte daná fotografie, jen bílá stránka bez jakékoliv chyby. Zdrojový kód ke stránce je také prázdný. Apache2, PHP5.

Anonymní uživatel   NOVÝ
25. 3. 2010

Reagoval na komentář od uživatele Noro :

Děje se mi totéž. Zjistil jsem, že to nějak souvisí s kódováním. Když soubor index.php na widlích otevřu v notepadu něco přepíšu a uložím, tak asi dojde k překódování souboru a náhledy přestanou fungovat.
Zkusil jsem to v RKeditu, kde jsem si zapnul, že se soubor má loadnout v UTF-8. Sice mi to ořízlo dva znaky na začátku a jeden na konci souboru, ale texty s diakritikou byly čitelné. Potom co jsem to v tom RKEditu uložil, tak se mi náhledy nerozbily.
Jinak fotobrowser je moc pěknej.

Daniel   NOVÝ
30. 9. 2010

Dělám vše podle náhledu ale nezobrazí se nýhledy a pri kliknutí se fotka take nezobrazi naskoci chybova stranka, nefunguje ani korenovy adresar :(. Mam free hosting na ic.cz

Fontána   NOVÝ
21. 4. 2011

da se jednoduse zmenit razeni adresaru? treba podle data nahrani od nejnovejsiho po nejstarsi?

martas   NOVÝ
22. 10. 2011

přidává svůj dotaz ohledně nezobrazení náhledů, ani fotek po kliknutí na název fotky. jen se zobrazí hláška "No input file specified"

Kořenový adresář mi tam neuvádí žádný a po kliknutí na něj ta samá hláška. Co s tím?

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý