Názory ke článku Události v C++
21. 8. 2007
Moc pěkný článek. Podle mého, zatím nejlepší článek(samozřejmě ostatní jsou také skvělé). Sice je tam dost chyb, ale to bylo způsobeno nejspíše korekturou.
Uvodní příklad na volání metod:
void invoke(A* class_a, void(A::*func)(void))
{
class_a->func(); // ta derefenerce je dost nesikovny zapis, ne?
}
V souboru door.h
std::auto_ptr<Event*> m_OpenDoorEvent;
A taková malá oázečka. Vycházel jsi z nějakých materiálů nebo vlastní nápad?
21. 8. 2007
Koukám, že si sám sypu popel na hlavu. Auto_ptr má samozřejmě vypadat, takto:
auto_ptr<Event> m_OpenDoorEvent;
No chybycky mozu byt. Prave pozeram ze sa mi stratili znaky < a > pri auto_ptr kuaaa :) ked pisem clanok niekedy si neuvedomim ze ide o HTML :) inac kde si nasiel tu dereferenciu class_a->func() ? samozrejme malo by byt ako som uvadzal (class_a->*func)();..
Inac toto nieje zo ziadneho materialu. Je to moj napad takze chyby mozu byt.Ked niekto nejake najde, nech da vediet ;)
22. 8. 2007
Kuaaaa, tak teď zase pro změnou píšu cipoviny já(dělám teď něco v PHP, tak se už mi jde z toho hlava kolem), samozřejmě, že to má být (class_a->*func)(), místo class_a, tam máš datový typ A.
22. 10. 2007
vid napriklad http://www.gtkmm.org/docs/gtkmm-2.4/docs/tutorial/html/apc.html
To Peter: Ano, podobne techniky sa pouzivaju, nieje to nic nove, je to len iny pohlad. To vsak nieje nic zvlastne. Ine by bolo ak by spominany signal - slot pattern bol sucastou Gang-Of-Four design patterns.. vtedy by som pisal clanok podla design patternu..
je to dobry, zajimavy clanek. ackoli na muj vkus trochu moc zdrojoveho kodu...
6. 6. 2015
Hezký článek, jen drobnost.
v tride Door je jest potreba pridat #include <memory>