Názory ke článku Seriál OpenGL - 2. díl – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Názory ke článku Seriál OpenGL - 2. díl – Programujte.comNázory ke článku Seriál OpenGL - 2. díl – Programujte.com

 

Názory ke článku Seriál OpenGL - 2. díl

survik1   NOVÝ
15. 11. 2007

Otázka. Co že je to vlastně ta matice?

Wrak   NOVÝ
16. 11. 2007

Ahoj, vyborny clanek jen mam takovou otazku. Kdyz se pocitaji fps pomoci predesle vteriny, neni pak v dalsi vterine ten framerate trochu nepresny?

Anonymní uživatel   NOVÝ
16. 11. 2007

To Wrak:
Trochu něpřesný to je, ale v zásadě to vůbec nevadí. Stejně ani neni jiná šance jak to zpočítat. Vždycky musíš počítat snímky ve vteřině která už proběhla ... což je logicky ta minulá :)

eraser17   NOVÝ
17. 11. 2007

vyborny clanok.... len dufam, ze neskor sa tu objavia aj nejake prakticke priklady, napriklad nejaka ta mini hra... nieco jednoduche, ale hlavne popisane, ze preco to tak je a podobne.... :)

Anonymní uživatel   NOVÝ
6. 12. 2007

eraser17 píše:

vyborny clanok.... len dufam, ze neskor sa tu objavia aj nejake prakticke priklady, napriklad nejaka ta mini hra... nieco jednoduche, ale hlavne popisane, ze preco to tak je a podobne.... :)

Presne tak, to by bolo najlepsie. . Len nech to autora neprestane bavit. :smile2:

Messani   NOVÝ
13. 5. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :

Nevím teda, jak to dělají profíkové - ale nešlo by vytvořit nějaký timer, co by se pouštěl v pravidelných dostatečně malých intervalech a v něm by se provedla rotace? V případě, že chytnu okno a přetahuju ho, nevykresluje se jeho obsah - tj. má menší fps, což v příští vteřině způsobí zrychlení.

Mě tenhle způsob přijde dost amatérský.

Goheeca   NOVÝ
21. 7. 2008

Reagoval na komentář od uživatele Anonymní uživatel :

void timer() {
timeSinceStart=glutGet(GLUT_ELAPSED_TIME);
fps=1000.0 / (timeSinceStart - lastTime);
lastTime=timeSinceStart;
}

toto je lepsi reseni pocita to fps podle doby trvani predesleho ramu to je mnohem lepsi protoze to pocita fps ne kazdou vterinu ale kazdej novej ram

Přidej svůj názor

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo e-mailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Reaguješ na příspěvek:
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové názory e-mailem (pouze pro přihlášené)
Sleduj názory ke článku a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.



Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý