Visual Basic - Jak přidat zvuk a rozezvučet ho
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Visual Basic - Jak přidat zvuk a rozezvučet hoVisual Basic - Jak přidat zvuk a rozezvučet ho

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno

Visual Basic - Jak přidat zvuk a rozezvučet ho

Google       Google       30. 12. 2007       20 117×

Pojďme si ozvučit aplikace ve Visual Basicu.

Reklama
Reklama

CHcete, aby vaše aplikace přehrávala zvuky či hudbu? Nevíte, jak na to? Tak po přečtení článku už vědět budete. Jde o nejjednodušší přehrávání souborů wav.

Přehrávání souborů wav

Nejjednodušší metodou pro přehrávání wav souborů je API funkce sndPlaySound. Pokud přidáte konstantu SND_SYNC, bude se další kód provádět poté, co se ukončí přehrávání. Pokud nechcete čekat na konec přehrávání, zvolte konstantu SND_ASYNC.

sndPlaySound "tada.wav", SND_ASYNC

Opakované přehrávání souborů wav

Opakované přehrávání lze také udělat pomocí API sndPlaySound, k ní přidáme konstantu SND_LOOP. Je vhodné přidat ještě konstantu SND_ASYNC pro plynulé opakované přehrávání. Tato metoda má však jednu vadu – pokud vypnete aplikaci, zvuk se bude stále přehrávat. Proto je důležité ho vypnout pomocí sndPlaySound vbNullString, 0.

sndPlaySound "tada.wav", SND_ASYNC + SND_LOOP

Pro ukončení

sndPlaySound vbNullString, 0

Pokud se vám nechce hledat všechny deklarace a konstanty, tady jsou. Ještě bych chtěl doplnit, abyste si všechny deklarace a funkce dali do Modulu.

Option Explicit
'Deklarace
Public Declare Function sndPlaySound Lib "winmm.dll" Alias "sndPlaySoundA" (ByVal lpszSoundName As String, ByVal uFlags As Long) As Long

'Konstanty
Public Const SND_ASYNC = &H1
Public Const SND_SYNC = &H0  'default
Public Const SND_LOOP = &H8  'opakování

Pro doplnění přidávám ještě zdrojový kód k tomuto krátkému článku.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Jan MalýAutor programuje ve VB, HTML, CSS. Zajímá se o grafiku, fotografování
Web     Twitter     Facebook    

Nové články

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Jak fungoval internet ve vlaku během Train Hackathonu Kiwi.com?

Jak fungoval internet ve vlaku během Train Hackathonu Kiwi.com?

“Hackathon bez internetu?” posmívala se v komentářích pod pozvánkami na loňský #kiwicomtrainhack IT komunita napříč weby i sociálními sítěmi. Poznámky se zdály oprávněné, internetové připojení v českých vlacích má různou kvalitu a pořádat hackathon, na kterém je kvalitní internetové připojení základním požadavkem na organizátory, se zdálo být troufalé.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý