Již brzy: Game Developers Session 2011 - konference herních vývojářů
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Již brzy: Game Developers Session 2011 - konference herních vývojářůJiž brzy: Game Developers Session 2011 - konference herních vývojářů

 

Již brzy: Game Developers Session 2011 - konference herních vývojářů

Google       Google       11. 11. 2011       11 831×

Již tento měsíc proběhne v pořadí devátý ročník konference herních vývojářů Game Developers Session. Akce zaměřená na profesionální a amatérské tvůrce počítačových, konzolových i mobilních her proběhne ve dnech 19. a 20. listopadu v konferenčních prostorách Národní technické knihovny v Praze – Dejvicích.

Jako každý rok se můžete těšit na nabitý program plný přednášek a workshopů od předních českých odborníků a osobností herní scény. Nebudou zajisté chybět čistě vývojářská a programátorská témata, ovšem na své si přijdou i neprogramátoři. Připraveny jsou přednášky odborné z pole marketingu, game designu, grafiky a zvuku, zároveň však celá řada přednášek méně odborného, o to však zajímavějšího a zábavnějšího charakteru.

Největším lákadlem je určitě Dan Wentz (USA, jeden z původních vývojářů her Descent).

Zajímají vás nejnovější trendy a technologické špeky v oblasti PC, konzolí a mobilních zařízení? Chcete si vyzkoušet pohybové ovládání pomocí technologie Kinect v praxi? Nechcete si nechat ujít nové chystané změny a možnosti na sociálních sítích a v digitálních službách?

Game Developers Session 2011 přinese vpravdě vypečený program pro každého, koho hry nenechávají chladným, ať již je to zarputilý hráč, fanoušek smartphonů a tabletů, občasný příznivec facebookových a online her, začínající vývojář nebo přímo zkušený programátor veterán. Přijďte se pobavit s lidmi podobného ražení, navázat nové obchodní kontakty, získat zaměstnance či nové pracovní místo, užít si bohatý doprovodný program, něco nového vyslechnout a něčemu novému se přiučit!

Letošní ročník bude programově jeden z nejnabitějších ve své historii. Během dvou dnů se představí téměř 30 osobností domácí a zahraniční scény. Formou přednášek či workshopů se mohou návštěvníci dozvědět množství zajímavých informací týkajících se všech oblastí vývoje her.

Určitě stojí za to vypíchnout některá témata přednášek reflektujících aktuální trendy: marketing na PC versus mobilní platformy, Gamification, Life Design, technologie pro smartphone apod., Casual games, Social gaming… To v žádném z dřívějších ročníků nebylo a letos je to v opravdu velkém rozsahu, takže tento ročník je opravdu přelomový.

Co z programu a hostů byste si neměli nechat ujít?

Na prvním místě je to jistě náš zahraniční host Dan Wentz, který přiletí až z dalekého Salt Lake City. Dan je jedním z autorů původní hry Descent a dalších celkově 17 titulů, z nichž některé budete zajisté znát – Freespace či Red Faction patří mezi ty nejznámější.

Fotka z minulého ročníku GDS 2010

Na programu dále vystoupí tradiční hosté a osobnosti z české herní scény. Můžeme se tak těšit na Dana Vávru (designér Mafia, Mafia II), Jarka Koláře (Pterodon, 2K Czech), Martina Procházku (Hammerware), Stefana Durmeka (Disney Mobile) a spoustu dalších. Z významných firem na poli herního software a hardware tu máme letos zástupce všech největších byznys hráčů: Štěpán Bechynský za Microsoft, Igor Staněk a David Koblížek za nVidia, Filip Hráček za Google a Tomáš Krcha za Adobe. Tito se mimochodem utkají též v sobotní panelové diskusi na téma Technologie budoucnosti dnes!

V sobotu pak bude závěrečná panelová diskuse, které se zúčastní Adobe, Microsoft, nVidia a Google a představí své aktuální technologické špeky za rok 2011, nabídnou výhled na příští rok a navzájem se utkají v nastínění vize vývoje herního průmyslu, který už posledních pár let (zejména s nástupem on-line flashových her a facebookových her) není jen doménou mládeže a "geeků", ale masivně atakuje obrovské procento běžné populace (v podstatě dnes již koreluje herní trh s trhem s mobilním telefony a je jen otázkou chvíle, než smartphony masivně nahradí klasické telefony - a drobné hry a hříčky na smartphony jsou dnes nejrychleji se rozvíjejícím trhem - tedy v rámci her).

Jarek Kolář / 2K Czech – dramatické vyprávění o nelehkém vývoji Mafie II, © 2010, Jan Jirkovský

Mimochodem, na panelové diskusi bude čtveřici korporátních představitelů doplňovat Martin Procházka, programátor a nezávislý (indie) vývojář, který se aktuálně zabývá vývojem technologických řešení pro multiplatformní (smartphone + tab + PC + MAC + webové rozhraní) aplikace, a trochu tak vyváží okénko velkých mezinárodních firem.

Neváhejte a dorazte - bude to skvělá zkušenost i zábava!

Game Developers Session je tradičně největší českou konferencí věnovanou vývoji her, kdy se na jedné půdě v neformální a přátelské atmosféře setkávají zástupci z řad herních vývojářů, technologických firem, fanoušků her a novinářů, aby si vyměnili své zkušenosti, navázali nové kontakty nebo se jen bavili zajímavým programem. I letos se můžeme těšit na zástupce ze studií a firem jako je třeba 2K Czech, Bohemia Interactive nebo Keen Software House.

Vedle přednášek čeká na návštěvníky konference doprovodný program a spousta zařízení, na kterých si mohou vyzkoušet jednotlivé hry od domácích tvůrců. K dispozici budou herní kiosky s konzolemi Xbox vybavené pohybovými zařízeními Kinect, tablety s OS Android a Apple iPad, taneční podložky a mnohé další věci.

„Program letošního ročníku konference je opravdu rozmanitý a každý si tu najde to své. Do skladby jsme se snažili promítnout aktuální trendy jako jsou sociální hry, vývoj pro mobilní zařízení nebo příliv nových technologií a platforem,“ prozrazuje Pavel Barák, předseda sdružení České hry a jeden z organizátorů konference.

Kromě oficiálního programu proběhnou i tradiční neformální diskuze a účastníkům konference bude určena také večerní party v baru Café Jam na Národní třídě.

  • bohatý doprovodný program, který zabere celou jednu místnost a dohromady se můžete těšit na cca 20 herních zařízení - Xboxy, PC, tablety i smartphony (Android, iOS), Kinecty, Alienware PC – je toho spousta ;)
  • dorazí kolem dvacítky českých vývojářských týmů, ať již z velkých profesionálních studií (50+ lidí), malých vývojářů mobilních her i vývojářů freeware her - z těch byly vybrány prostřednictvím soutěže ty nejlepší kousky, které mají možnost prezentovat se v hlavním sále v rámci pásma indie a freeware her
  • závěrečná sobotní panelová diskuse, které se zúčastní zástupci korporátních gigantů (Adobe, Microsoft, nVidia, Google)

Více informací o konferenci a její kompletní program najdete na jejím webu http://gds2011.ceske-hry.cz.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
2 hlasy
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku Stavebnice umělé inteligence 1

Stavebnice umělé inteligence 1

Článek popisuje první část stavebnice umělé inteligence. Obsahuje lineární a plošnou optimalizaci.  Demo verzi je možné použít pro výuku i zájmovou činnost. Profesionální verze je určena pro vývojáře, kteří chtějí integrovat popsané moduly do svých systémů.

Obrázek ke článku Hybridní inteligentní systémy 2

Hybridní inteligentní systémy 2

V technické praxi využíváme často kombinaci různých disciplín umělé inteligence a klasických výpočtů. Takovým systémům říkáme hybridní systémy. V tomto článku se zmíním o určitém typu hybridního systému, který je užitečný ve velmi složitých výrobních procesech.

Obrázek ke článku Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Jak vést kvalitně tým v IT oboru: Naprogramujte si ty správné manažerské kvality

Vedení týmu v oboru informačních technologií se nijak zvlášť neliší od jiných oborů. Přesto však IT manažeři čelí výzvě v podobě velmi rychlého rozvoje a tím i rostoucími nároky na své lidi. Udržet pozornost, motivaci a efektivitu týmu vyžaduje opravdu pevné manažerské základy a zároveň otevřenost a flexibilitu pro stále nové výzvy.

Obrázek ke článku Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Síla týmů se na home office může vytrácet. Odborníci radí, jak z pracovních omezení vytěžit maximum

Za poslední rok se podoba práce zaměstnanců změnila k nepoznání. Především plošné zavedení home office, které mělo být zpočátku jen dočasným opatřením, je pro mnohé už více než rok každodenní realitou. Co ale dělat, když se při práci z domova ztrácí motivace, zaměstnanci přestávají komunikovat a dříve fungující tým se rozpadá na skupinu solitérů? Odborníci na personalistiku dali dohromady několik rad, jak udržet tým v chodu, i když pracovní podmínky nejsou ideální.

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý