Jak studenti FI MUNI navrhují své první prototypy - Informační deska MHD #2
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Jak studenti FI MUNI navrhují své první prototypy - Informační deska MHD #2Jak studenti FI MUNI navrhují své první prototypy - Informační deska MHD #2

 

Jak studenti FI MUNI navrhují své první prototypy - Informační deska MHD #2

Google       Google       25. 11. 2011       12 098×

Pokračování článku o pracích studentů v předmětu PV182 Komunikace člověka s počítačem, kde se studenti snaží vytvořit funkční prototyp vybraného projektu – od úvodních poznámek, přes wireframy až po funkční prototypy na počítači. Několik dalších prototypů, které takto studenti vytvořili, bych opět rád ukázal.

Reklama
Reklama

Informace o projektu, zadání a další informace najdete v prvním článku Jak studenti FI MUNI navrhují své první prototypy - Informační deska MHD, na který tento článek navazuje.

Menší připomenutí: studenti si vybrali projekt Informační deska na zastávce MHD, ke kterému zpracovali své úvodní poznámky - jaká je aktuální situace, co by mělo dané zařízení (projekt) zlepšit na aktuální situaci, persony, úlohy a vybrané scénáře. Nyní měli za úkol vytvořit papírový prototyp – wireframe.

A zde je pokračování…











































V dalším díle se podíváme na prototypy převedené do počítače, vytvořené v prototypovacím programu GUI Design Studio.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

3 názory  —  3 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
9 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Umělá inteligence ve výrobním podniku

Umělá inteligence ve výrobním podniku

V tomto článku shrnuji základní poznatky z nasazení inteligentních systémů v podnikové praxi. Jejich aplikace přináší značné výhody ale i řadu úskalí při nevhodném použití.

Reklama autora

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý