Desktopový vývoj – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Desktopový vývoj – Články – Programujte.comDesktopový vývoj – Články – Programujte.com

 

Reklama
Reklama

Práce s GPS moduly

O tom, jak pracuje satelitní navigační systém GPS, bylo už napsáno mnoho. My si dnes ukážeme, jak využít hotových modulů GPS, které můžete koupit snad v každé prodejně s počítačovými komponenty. Já například pracuji s  modulem NaviLock GPS USB Receiver SiRF III, zakoupeným v CZC.

Obrázek ke článku WPF adresář - 2. díl

WPF adresář - 2. díl

Dnes se zaměříme hlavně na programování logiky WPF adresáře, kterému jsme minule stihli udělat pouze design.

Obrázek ke článku WPF adresář - 1. díl

WPF adresář - 1. díl

Ukážeme si, jak je pomocí XAMLu snadné udělat vzhledově pěknou aplikaci a pomocí C# ji oživit. Cílem tohoto seriálu bude vytvoření adresáře pro správu kontaktů.

Obrázek ke článku Komponenty v C# - Panelový indikátor

Komponenty v C# - Panelový indikátor

V nedávné době jsem potřeboval pro jednu aplikaci zobrazit stav zařízení podobně jako na průmyslových kartách. Připadalo mi nepraktické vytvářet pro každý indikátor sadu standardních komponentů, takže jsem si vyzkoušel, jak se vytváří komponenta uživatelská.

Obrázek ke článku CakePHP - trochu nutné teorie

CakePHP - trochu nutné teorie

Náš poslední díl (pravda, už je tomu půl roku, co byl vydán) skončil u vypisování seznamu a jednotlivých záznamů z DB. K pochopení další látky je nutné si trošku více povědět o principech fungování Caku. Povíme si pořádně o hleperech a modelech.

Obrázek ke článku GD knihovna - 1. lekce (dodatek)

GD knihovna - 1. lekce (dodatek)

V tomto dodatku se podíváme blíže na jednotlivé typy obrázků a konverze mezi nimi. Dále si probereme zvláštní možnosti vytvoření obrázku.

Obrázek ke článku Je uživatel online?

Je uživatel online?

Každý z nás to jednou zažil. Přijdete na stránky nějaké firmy, chcete se zeptat zástupců této firmy, ale nevíte, komu napsat. Navíc firma používá svůj vlastní komunikátor. Proto se často využívají tzv. status ikony, které vám jasně poví, který člen firmy odpoví ihned. Já vám dneska povím, jak si vytvořit tuto jednoduchou status ikonu.

Obrázek ke článku GD knihovna - 1. lekce

GD knihovna - 1. lekce

V úvodu jsme si řekli trochu základů o GD knihovně. Nyní se podíváme, jaké jsou způsoby vytvoření obrázku. Můžeme obrázek načíst z již existujícího, případně si vytvořit sami nový.

Obrázek ke článku Úvod do práce s knihovnou GD v PHP

Úvod do práce s knihovnou GD v PHP

Posledně jsme si ukázali, jak vytvořit graf v PHP. Ale v tomto seriálu si ukážeme veškeré možnosti knihovny GD a práce s grafikou. Ukážeme si, jak vykreslit jpeg, gif a png. Ukážeme si, jak oříznout obrázek, jak nakreslit ikonku a mnoho dalších věcí, které knihovna GD dokáže. Na rozdíl od předchozího článku budeme vším procházet postupně, až na konci seriálu si ukážeme kompletní aplikace (kreslení ikonek, tvorba fotogalerie, kreslení tlačítek,…). Současně od třetího dílu seriálu budou zadávány úkoly.

Grafy, grafy, grafy... a jak na ně v PHP

Často máte na stránkách nějaké statistické údaje, které potřebujete přehledně prezentovat. Třeba počet zobrazení stránky za určitý den, nebo počty kusů, počty reakcí a další různé informace. Nejpřehlednějšími možnostmi zobrazení těchto informací jsou tabulky a grafy. Tabulky předpokládám zvládne každý, kdo trochu zná (X)HTML, takže se dneska podíváme, jak si vytvořit graf podobný tomuto.

Obrázek ke článku Seriál OpenGL - 3. díl

Seriál OpenGL - 3. díl

Jak jsem slíbil minule, dnes se budeme zabývat maticemi v OpenGL a také tím, jak fungují abstrakce prostoru.

Návrhový vzor Factory v C++

V poslední době, hlavně s rozmachem objektových jazyků jako JAVA, se čím dál tím víc začínají používat slova jako návrhové vzory. V tomto článku vám chci představit jednu z možných implementací návrhového vzoru Factory. Nepůjde však o žádný osvědčený kód, který byl publikován v knihách nebo na Internetu, ale o vysvětlení toho, co Factory je a o trochu odlišnější formy implementace.

Oracle C++ Call Interface – 4. Select a metadáta

Neviem ako vy, ale ja som z toho, že sa Oracle vydal cestou Express edícií, nadšený a taktiež som nadšený z toho, ako je navrhnuté OCCI. Páči sa mi jeho jednoduchosť a ľahká pochopiteľnosť. Dúfam, že ste toho istého názoru a chápanie OCCI vám ide ako po masle. V tomto diely si ukážeme, ako dáta z databázy vyťahovať, ako spracovávať SELECT-y a povieme si aj niečo o metadátach.

Efektivně v PHP

Znalost jazyka neznamená pouze pochopení syntaxe. Znamená to také určitou úroveň kódu, jeho efektivnost, snadnou rozšiřitelnost a lehkou pochopitelnost. Podívejme se na časté začátečnické chyby.

phpMinAdmin - efektně na MySQL

Mnoho programátorů (nebo nás, co se o to aspoň snažíme) nemá nazbyt prostředky na pořízení drahých profesionálních řešení ke správě naší MySQL databáze, jenž je umístěna někde na serveru. Nezbývá nám pak než sáhnout po phpMyAdminovi, projektu určenému ke správě databáze přes prohlížeč. Nedávno se vyklubal na svět phpMinAdmin, podívejme se, jestli má oproti konkurenci co nabídnout.

Obrázek ke článku Seriál OpenGL - 2. díl

Seriál OpenGL - 2. díl

Vítejte u druhého dílu seriálu o programování v knihovně OpenGL. Dnes se podíváme na to, jak vykreslovat základní objekty a jak s nimi pohybovat.

Výsledky 271-300 z celkem 702 nalezených
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý