Desktopový vývoj – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Desktopový vývoj – Články – Programujte.comDesktopový vývoj – Články – Programujte.com

 

Reklama
Reklama

Nastavení Visual C++ 2005 Express Edition pro tvorbu WIN32 API aplikací

Už je to nějaký ten pátek, co Microsoft vydal express edice svých vývojových nástrojů, a přesto se na některých programátorských fórech objevují dotazy, zda se dají použít tyto nástroje na vývoj aplikací ve Windows API. V tomto článku popíšu, jak si toto prostředí přizpůsobit tak, aby v něm bylo možno tyto aplikace vytvářet. Ještě dodám, že všechny express edice jsou zcela free, a to i na tvorbu komerčních aplikací.

  • Instalace
  • Resource editor
  • Nastavení Visual C++ 2005 Express Edition
  • Na MFC si nechte zajít chuť
  • Kde získat MSDN
  • Závěrem

Obrázek ke článku Příkazová řádka – 7. lekce

Příkazová řádka – 7. lekce

Co se přesně děje, když v DOSu něco napíši a dám Enter? Jak vytvořit soubor? Jak do něj něco zapsat? Tak to je část věcí, které jsou dnes na řadě.

Odesílání e-mailů – 2. díl

V druhém, pravděpodobně posledním dílu se dozvíte, jak odesílat e-maily s přílohami a jak zobrazovat přiložené obrázky v těle e-mailu.

Počítačová grafika v Delphi – 0. díl

Počítačová grafika je pojem, který si většina z nás zařadí k některým produktům jako např. Paint Shop Pro apod. Málokdo z nás si je ale schopen představit, co vlastně obnáší vytvoření takové aplikace. Tento kurz se bude snažit podat základy této problematiky v návaznosti na matematickou teorii, která je v pozadí všech těchto produktů.

Tento článek se však ještě nezybývá přímo počítačovou grafikou, ale je určen pro objasnění a vyjasnění chápání některých základních pojmů a dále představuje základní úkony, které se budou v dalších dílech tohoto seriálu hojně využívat.

Obrázek ke článku Java (II) – 5. lekcia

Java (II) – 5. lekcia

Obsah piatej lekcie:

  • Inicializačné bloky
  • Konštruktory
  • Preťažovanie metód
  • Úloha č. 5

Odesílání e-mailů – 1. díl

Častým problémem začínajících .NET vývojářů je odesílání e-mailů, proto se vás v příštích několika dílech pokusím seznámit se správným odesíláním e-mailových zpráv v prostředí .NET 2.0.

Obrázek ke článku Java (II) - 4. lekcia

Java (II) - 4. lekcia

Obsah štvrtej lekcie:

  • Definovanie metód
  • Konštantné premenné
  • Polia
  • Úloha č. 4

Jak odstranit diakritiku z řetězce

Občas nastane situace, kdy je nutné odstranit z řetězce znaky s diakritikou. .NET 2.0 nabízí spolehlivé řešení problému, protože umí pracovat s takzvanými Unicode kategoriemi.

C++ – Hello World

Ideme sa pustiť na náš prvý program, ktorý sa, ako vždy, bude volať „Ahoj svete!“.

VB - 44. lekce

44.1 Třídění přetřásáním (ShakeSort)
44.2 Rychlé třídění (QuickSort)
44.3 Třídění haldou (HeapSort)
44.4 Domácí úkol
44.5 V další lekci

Jazyková integrace

Za největší výhodu platformy .NET je považována podpora více programovacích jazyků a vysoká úroveň integrace mezi nimi.

PHP a MySQL - Vkladanie dát pomocou formulára

V dnešnej lekcií si ukážeme, ako jednoducho a ľahko môžeme vkladať naše dáta do databázy MySQL pomocou formulára. Ďalej sa naučíme, ako si správne ošetriť naše dáta pred hacknutím SQL, PHP Injection alebo pred zle zadanými hodnotami.

Programování v jazyce C – úvod

Vítám vás u nového seriálu, který je určen všem začátečníkům se zájmem o programování v jazyce C. Jako cíl si kladu podat pokud možno jednoduché a srozumitelné vysvětlení probíraných problémů a poskytnout tak čtenáři základ pro další studium.

Vznik a historie jazyka C++

Tak začneme… V tento prvý deň sa iba zoznámime s tým, čo to vlastne C++ je a kde vzniklo. V tomto seriálu budem zadávať rôzne poznámky alebo výstrahy iba pre zaujímavosti. V každej lekcii vám na začiatku budem vypisovať body, ktoré preberieme.ríprava na písanie programu

C# - 2. lekce

  • Jmenné prostory
  • Třídy
  • Dědičnost
  • Struktury
  • Rozhraní

Obrázek ke článku Java (II) - 3. lekcia

Java (II) - 3. lekcia

Obsah tretej lekcie:

  • Definovanie tried
  • Premenné v definícii triedy
  • Metódy v definícii triedy
  • Prístup k členom triedy
  • Úloha č. 3

C# - 1. lekce

Tento kurz navazuje na Seriál C#. Řekneme si, které infromace ze seriálu byste si měli zopakovat a něco navíc samozřejmě doplním. Nakonec si zadáme první tzv. opakovací úkol.

Obrázek ke článku Python - 21. lekce

Python - 21. lekce

Není vůbec samozřejmé, že když na něco kliknete, že se něco stane. Stejně tak, když někde kliknete pravým tlačítkem nebo zmáčknete písmeno „a“. Je věcí programátora, aby zajistil, že když uživatel „něco“ udělá, že se „něco“ stane. A přesně to budeme dělat i my.

Architektura Microsoft .NET Framework – 3. díl

Garbage collection (dále jen GC) v Microsoft .NET Frameworku kompletně osvobozuje každého programátora od starostí kdy uvolnit paměťové prostředky apod. Pokud čtete tento článek, chete určitě porozumět, jak to vlastně funguje. V první části si povíme, jak GC alokuje a kontroluje objekty, detailně si popíšeme, jak pracují jeho algoritmy. Budeme také mluvit o tom, jak GC čistí paměť.

Style switcher

Na rôznych diskusných fórach k PHP sa často objavuje dotaz na to, ako docieliť zmenu vzhľadu stránky po kliknutí na odkaz. Je to pomerne jednoduché, a tak vám to v krátkosti predvediem.

Funkcionální programování - Typy

Ve třetí části seriálu o funkcionálním programování si řekneme o typech výrazů, jak lze z jednodušších typů skládat typy složitější a také něco o polymorfismu.

Grafický editor - 11. díl

V jedenáctém díle si povíme o tom, jak tvořit trojúhelníky, ale nehodlám se zde rozepisovat o tom, jak tvořit třeba trojúhelníky pravoúhlé, o podobných metodách jsem se zmiňoval v několika předchozích kapitolách.

Obrázek ke článku Příkazová řádka - 6. lekce

Příkazová řádka - 6. lekce

Dávky jsou malé programy, scripty, které provedou několik příkazů najednou. A právě dávky, batche, jsou hlavní náplní dnešní lekce.

Obrázek ke článku Python - 20. lekce

Python - 20. lekce

Tlačítko vedle tlačítka. Navazuji na přerušený seriál o programování oken v Tkinter, které bylo v lekcích 11 a 12. V těchto dvou lekcích jsme se seznámili se základy okenního programování. Vysvětlili jsme si, že, narozdíl od Delphi či Visual Basicu, má Python několik modulů, jak tvořit okna. Tkinter je jedním z nich.

Testováním řízený vývoj

V tomto článku vás Doug Seven seznámí s Testováním řízeným vývojem a ukáže, jak používat tuto metodu designu při každodenním programování s použitím Visual Studio 2005 Team System.

Výsledky 451-480 z celkem 702 nalezených
  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý