Desktopový vývoj – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Desktopový vývoj – Články – Programujte.comDesktopový vývoj – Články – Programujte.com

 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Silverlight 2 Digg klient - 5. díl

Silverlight 2 Digg klient - 5. díl

Doteď jsme používali pro zobrazování dat DataGrid. Co když si ale budeme se vzhledem výpisu trochu pohrát? Tento díl bude hlavně o možnostech ListBoxu v Silverlightu.

Obrázek ke článku Object Pascal - 04: Pokračování v OOP

Object Pascal - 04: Pokračování v OOP

Vítejte ve čtvrtém dílu malého seriálu o jazyku Object Pascal určeném pro začátečníky. V tomto dílu budeme pokračovat v úvodu k objektově orientovanému programování (OOP), protože OOP by dnes do základů programování jistě patřit mělo. Po úvodní teorii z minulého dílu konečně dojde i na program v Pascalu. Nejdřív ale přijde opět malé opakování pojmů z minulého dílu. Další, už třetí část povídání o datových typech v Pascalu, tedy "Typy 3. část", nechám ale až na jindy. Přeji vám pohodu při čtení a práci!

Obrázek ke článku Silverlight 2 Digg klient - 2. díl

Silverlight 2 Digg klient - 2. díl

Dnes to bude o designu – popíšeme si dostupné kontejnery pro ovládací prvky v Silverlightu a vytvoříme grafické prostředí Digg klienta.

Direct3D - 1.časť

Podnet k napísaniu tohto článku som dostal, keď som si čítal priania na články a našiel som tému „Direct X a C++“. Uvedomil som si, že na slovenskom a českom internete nie sú takmer žiadne informácie na túto tému a teraz je čas to napraviť.

Obrázek ke článku Silverlight 2 Digg klient - 1. díl

Silverlight 2 Digg klient - 1. díl

V tomto díle se ještě nepodíváme na Digg klienta, místo toho začneme tradičním Hello World a řekneme si, z čeho se Silverlight projekt skládá.

Obrázek ke článku Silverlight 2 Digg klient - Úvod

Silverlight 2 Digg klient - Úvod

V této nové sérii článků si postavíme Digg klienta pomocí Silverlightu 2. Během toho si ukážeme zajímavé schopnosti této technologie.

PHP funkce pro práci s řetězci

Podívejme se dnes na základní přehled funkcí, které se vám můžou hodit a jsou prakticky denně použitelné. Povětšinou je lze obejít vlastním kódem, a právě proto je dobré je znát, abychom neprogramovali nové „kolo“. Dnes se bude vše točit kolem řetězců, což je problematika, která je na programu každý den.

Obrázek ke článku C# - pilíře OOP, 1.díl

C# - pilíře OOP, 1.díl

Vítejte u mého miniseriálu, ktery zaměřím na pilíře objektově orientovaného programování v C#. V miniseriálu vyjdou 3 díly a postupně probereme dědění, zapouzdření a polymorfismus.

Počítačové zpracování signálů I - základní úvod

Vítejte u prvního dílu seriálu zaměřeného na počítačové zpracování signálů. Nepovažuji se za odborníka na toto téma. Protože si ale myslím, že látka tohoto ražení, zde chybí, rozhodl jsem to alespoň částečně napravit. Informace, které se budu snažit prezentovat, pocházejí částečně ze znalostí nabytých v předmětech bakalářského studia, částečně z dalších zdrojů, které budu uvádět na konci textu.

Obrázek ke článku Autentizace a autorizace v ASP.NET

Autentizace a autorizace v ASP.NET

Autentizaci a autorizaci uživatelů, registraci a stránky s omezeným přístupem jednoduše vytvoříme ve vývojovém studiu Microsoft Visual Studio Web Developer.

Obrázek ke článku Syntéza řeči v C#

Syntéza řeči v C#

Chtěli jste někdy naučit své aplikace mluvit? Pomocí tzv. SAPI to není nic těžkého.

Obrázek ke článku Google Code Jam 2008 - finále

Google Code Jam 2008 - finále

Poslední sada úloh letošního Google Code Jam byla zadaná ve finále. Některé úlohy jsou již obtížnější, ale jiné se stále soustředí spíše na rychlé vymyšlení jednoduchého algoritmu. Na stránkách soutěže se také objevil oficiální klíč k řešení všech dosud zveřejněných soutěžních úloh, kde lze najít podrobnější vysvětlení řešení problémů.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 13. díl

Vlákna v C# - 13. díl

V posledním díle naší téměř půlroční procházky světem vláken v C# nás čekají metody Suspend, Resume a Abort.

Obrázek ke článku XNA – Tvorba menu v Xna

XNA – Tvorba menu v Xna

V tomto článku sa naučíme, ako vytvoriť triedu Menu, ktorá môže byť rýchlo a ľahko presunutá aj do iného programu v XNA. Navyše je veľmi jednoduché prispôsobiť túto triedu, keď už je raz hotová.

Obrázek ke článku .NET Framework

.NET Framework

Cílem tohoto článku je objasnit, jak funguje .NET Framework a poznat základní terminologii, která s platformou .NET souvisí.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 11. díl

Vlákna v C# - 11. díl

V následujících dvou dílech nás čekají synchronizační konstrukce Wait a Pulse. V prvním z nich se podíváme, k čemu metody Wait a Pulse vůbec jsou a jak je použít.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 10. díl

Vlákna v C# - 10. díl

Obsahem tohoto dílu bude zběžné porovnání dostupných timerů v C# s hlavním zaměřením na ten ze třídy System.Threading. Dále se podíváme na Local Storage, klíčové slovo volatile a na atomicitu.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 9. díl

Vlákna v C# - 9. díl

V tomto dílu si povíme o thread poolingu (česky také jako fond vláken) a navazujícím tématu – asynchronních delegátech.

Výsledky 181-210 z celkem 702 nalezených
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý