Desktopový vývoj – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Desktopový vývoj – Články – Programujte.comDesktopový vývoj – Články – Programujte.com

 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Google Code Jam 2008 - cvičení semifinále

Google Code Jam 2008 - cvičení semifinále

Google Code Jam se přibližuje k semifinále, které probíhá přímo v pobočkách firmy Google. Zatím je možné si ho alespoň vyzkoušet. Úlohy jsou tentokrát velice lehké, což je možná způsobeno tím, že účastníci budou úlohy poprvé řešit v neznámém prostředí a tedy ve větším stresu.

Obrázek ke článku Object Pascal - 03: Úvod k OOP, datové typy 2. část

Object Pascal - 03: Úvod k OOP, datové typy 2. část

Vítejte ve třetím dílu malého seriálu o jazyku Object Pascal určeném pro začátečníky. V tomto dílu bych chtěl začít se základními pojmy z objektově orientovaného programování (OOP), protože OOP by dnes do základů programování jistě patřit mělo. Něco z OOP si pak hned vyzkoušíme v Pascalu. Nejdřív ale malé opakování pojmů z minulého dílu a ještě také další část povídání o datových typech v Pascalu, tedy "Typy 2. část". Je toho dost, tak s chutí do práce.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 7. díl

Vlákna v C# - 7. díl

Tentokrát probereme jednu z klíčových věcí – přístup k ovládacímu prvku formuláře pomocí Control.Invoke a BackgroundWorkeru. Na začátek se ale podíváme na věc známou pod názvem apartments.

wxPython - Instalace a první krůčky

wxPython je multiplatformní knihovna pro vytváření GUI aplikací. Pomocí wxPythonu tedy můžete vytvářet aplikace na Windows, Macu a různých UNIX-like systémech. wxPython je založen na wxWidgets, což je C++ knihovna. V prvním díle tohoto seriálu se naučíme, jak otevřít okno a pár dalších věcí.

Obrázek ke článku Expression Blend - Úprava šablony tlačítka, 1. díl

Expression Blend - Úprava šablony tlačítka, 1. díl

Dnes nás čeká další z funkcí Blendu, které využijete téměř vždy při tvorbě kterékoliv aplikace. Tou je možnost úpravy výchozí šablony ovládacích prvků, nás bude zajímat konkrétně tlačítko. V první části uděláme kompletní vzhled tlačítka.

Fotogalerie v PHP - 1. díl

Jistě jste se dostali již do situace, kdy potřebujete na svých stránkách umožnit návštěvníkovi prohlédnout si vaše fotky, ale dávat je do jednotlivých stránek ručně je buď nepraktické, nebo příliš náročné. Hodit by se mohla automaticky generovaná fotogalerie.

Obrázek ke článku Object Pascal - 02: Datové typy 1

Object Pascal - 02: Datové typy 1

Vítám vás ve druhém dílu malého seriálu o jazyku Object Pascal určeném pro začátečníky, kteří se chtějí seznámit se základními principy a pojmy z oblasti programování (snad to není moc troufalá formulace…). Tento díl se zabývá datovými typy. Povídání o typech rozložím do několika dílů, dnes tedy 1. část.

LilyPond – píšeme noty jinak

Hudba a počítače – to jsou velké možnosti, říkal mi kdysi jeden můj učitel. Měl pravdu – propojením krásy s usnadněním, to propojení hudby s počítačovými technologiemi nepopiratelně je. Jak snadné nahrávání, přehrávání a šíření, tak i možnost noty psát a tisknout – nejméně to toto spojení přináší. Nejspíš každý z nás, kdo hudbě trochu rozumí a počítačům také, párkrát nějaké ty noty naklikal. K tomu slouží třeba skvělý program Finale Notepad, který je zdarma, ale mně takovéto klikání připadá dost zdlouhavé. Pokud vám taky, čtěte tento článek dál.

Úlohy v PHP

Mnozí z vás se jistě již setkali s problémem, jak spustit nějaký skript, vykonat nějakou práci – úlohu – v určitý čas. V tomto článku si shrneme některé možnosti řešení.

Obrázek ke článku Object Pascal - 01: Úvod k výuce

Object Pascal - 01: Úvod k výuce

Vítám vás v malém seriálu o jazyku Object Pascal. Seriál je určen pro začátečníky, kteří se chtějí seznámit se základními principy a pojmy z oblasti programování.

Mohl by se hodit jako materiál k samostudiu nebo jako pomůcka k výuce základů programování ve škole (myslím třeba na svoje studenty v době nemoci apod.). Pokud by pomohl při výuce některé kolegyni či kolegovi na jiné škole, budu rád. V každém případě předem děkuji za ohlasy a připomínky.

Seriál nemůže být důkladný jako dobrá učebnice, ale někomu snad může být užitečný.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 4. díl

Vlákna v C# - 4. díl

Dnes si povíme o metodách Interrupt a Abort, v druhé části pak o vlastnosti ThreadState.

Obrázek ke článku 2D hra v XNA - 1. díl

2D hra v XNA - 1. díl

V prvním díle seriálu si vysvětlíme, co je to XNA a k čemu se používá, obstaráme si potřebné nástroje a založíme nový projekt.

Obrázek ke článku Vlákna v C# - 3. díl

Vlákna v C# - 3. díl

Dnes budeme pokračovat v látce nakousnuté v úvodním dílu – zamykání (locking) a thread-safety.

Obrázek ke článku Google Code Jam 2008 - cvičení

Google Code Jam 2008 - cvičení

V soutěži Google Code Jam se řeší přesně ten typ úloh, které jsme dostávali za domácí úkol na Matfyzu a nad kterými jsem přemýšlel třeba při cestě metrem. Nejsou příliš složité, takže se jejich řešením nezabere moc času, ale ani příliš jednoduché, takže člověk přece jenom musí zapojit mozek.

Obrázek ke článku Pysqlite

Pysqlite

V tomto článku se seznámíme s knihovnou pro práci s databázemi – Pysqlite.

Výsledky 211-240 z celkem 702 nalezených
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý