Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Články – Programujte.comČlánky – Programujte.com

 

Obrázek ke článku Návrhové vzory responsivního webdesignu a nejčastěji používané layouty přizpůsobené pro více zařízení

Návrhové vzory responsivního webdesignu a nejčastěji používané layouty přizpůsobené pro více zařízení

Díky responsivnímu designu (media queries) můžeme přizpůsobit layout na širokou škálu různých zařízení bez toho, abychom pro tato zařízení vytvářeli nové layouty. Čím dál více designérů a firem tuto techniku používá, a tak se více méně definovaly vzory, které se používají nejčastěji (a téměř všude). Na ty nejpoužívanější se dnes podíváme.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Výsledky 13. ročníku konference Junior Internet

Výsledky 13. ročníku konference Junior Internet

V sobotu 17. 3. 2012 proběhl již 13. ročník konference Junior Internet, která každoročně přivede dohromady mladé internetové podnikatele, podnikatele a webdesignery. Letošní ročník se nesl ve znamení velkých změn. Největší změna byla přítomnost hvězdné poroty (ve složení David Grudl, Jan Tichý, Jirka Tvrdek a Vít Vrba), která rozhodla na samotné konferenci o finálním osudu finalistů. Vítězové projektu i letos ukázali, co mladí na internetu dokážou.

Obrázek ke článku Zobrazení průběhu na hlavním panelu nebo v tooltipu za pomoci WinAPI

Zobrazení průběhu na hlavním panelu nebo v tooltipu za pomoci WinAPI

Po přechodu na Windows 7 mě zaujala možnost zobrazování průběhu v titulku okna na hlavním panelu (Taskbaru). V tomto článku vám ukážu, jak ji dostat do aplikace i se starší verzí SDK. A pro majitele
starších Windows, aby také něco viděli, uděláme zobrazení průběhu (procent) pomocí tooltipu.

Obrázek ke článku Web Storage (lokální úložiště) – HTML5

Web Storage (lokální úložiště) – HTML5

Lokální úložiště (anglicky Web Storage) umožňuje ukládat informace o relaci u klienta v podobě klíč / hodnota. Data se nepřenáší na vzdálený server a storage je funkční ve všech moderních prohlížečích (IE8+).

Obrázek ke článku Game Maker – základy proměnných

Game Maker – základy proměnných

V tomto článku vám představím základy proměnných v Game Makeru. Ukážeme si, jak proměnné vytvářet, jak do nich zapisovat, vykreslovat je, globální proměnné i pole (array). Jak v GML, tak i v jiných programovacích jazycích jsou proměnné velmi důležité.

Obrázek ke článku Obludárium programovacích jazyků – část 1.

Obludárium programovacích jazyků – část 1.

V tomto krátkém seriálu se projdeme krajinou těch nejzvláštnějších, nejšílenějších a nejneobvyklejších programovacích jazyků, které kdy spatřily světlo světa. Neberte je ale příliš vážně, jejich hlavním smyslem a účelem je samozřejmě pobavení!

Obrázek ke článku Miliony pixelů přinesou vrásky vývojářům, a také pěkně „ztěžknou“

Miliony pixelů přinesou vrásky vývojářům, a také pěkně „ztěžknou“

Jak už určitě víte, Apple obohatil svůj iPad o retina displej, který počet pixelů znásobil 4× – na monstrózních 3,1 milionů. To je sice fantastická novinka pro nové majitele iPadů – displej je nádherný, ale zároveň způsobuje vrásky na čele designerům a potenciální pohromu na vyúčtování za mobilní internetové připojení a rychlosti stahování.

Obrázek ke článku Vývojové diagramy – Selection, Insert a Bubble sort – 21. díl

Vývojové diagramy – Selection, Insert a Bubble sort – 21. díl

V minulém díle jsem snad dostatečně vychválil třídění, takže nezbývá než si ukázat první tři algoritmy, kterým můžeme dát nálepku: "ty jednodušší" - Select sort, Insert sort a Bubble sort. Součástí je samozřejmě implementace vývojovými diagramy.

Obrázek ke článku Titanium Studio – napište si desktopovou aplikaci v JavaScriptu

Titanium Studio – napište si desktopovou aplikaci v JavaScriptu

Umíte HTML a JavaScript a chtěli byste naprogramovat desktopovou aplikaci, ale nechcete se učit jazyky jako jsou C# nebo Java? Pak můžete využít platformy Titanium a vývojového prostředí Titanium Studio. Pro vytvoření aplikace vám bude stačit znalost JavaScriptu, HTML a CSS. Při programování můžete využít i další jazyky, jakými jsou PHP, Ruby nebo Python.

Obrázek ke článku Řešíme zdrojový kód – algoritmus násobení

Řešíme zdrojový kód – algoritmus násobení

V článku budeme tak trochu vynalézat kolo. Ukážeme si zajímavý postup odvození algoritmu celočíselného násobení. Postup a tipy mohou být inspirací čtenáři, tréningem logického myšlení a věřím že i zábavou.

Obrázek ke článku Vývojové diagramy – pole a binární vyhledávání – 20. díl

Vývojové diagramy – pole a binární vyhledávání – 20. díl

Pole lze použít na ukládání velkého množství dat. Jednou z důležitých oblastí zpracování takovýchto dat je třídění a v tomto díle si ukážeme, co to vlastně třídění je, k čemu nám je dobré a proč se mu budeme věnovat několik dalších dílů.

Obrázek ke článku Recenze knihy: Objektivy 2011/2012 – katalog objektivů na našem trhu

Recenze knihy: Objektivy 2011/2012 – katalog objektivů na našem trhu

Celkem 151stránkový průvodce světem objektivů nabízí čtenáři komplexní přehled o objektivech dodávaných na náš trh. Kniha navazuje na svého předchůdce, který byl vydán před třemi lety, a vznikla jako reakce na aktuální změny, kterými trh s fotoaparáty za poslední dobu prošel.

Obrázek ke článku Co to znamená, když se řekne responsivní web – úvod do responsivního webdesignu

Co to znamená, když se řekne responsivní web – úvod do responsivního webdesignu

Pod pojmem „responsivní webdesign“ si většina lidí představí webové stránky, které přizpůsobují svou šířku danému zařízení – je jedno, jestli na web koukáme z počítače, tabletu nebo telefonu. Jistě, to je jedna z hlavních myšlenek responsivního webu. Pojďme se ale na tento relativně nový směr podívat trochu důkladněji.

Obrázek ke článku Vývojové diagramy – příklady s využitím polí – 19. díl

Vývojové diagramy – příklady s využitím polí – 19. díl

V tomto díle budeme pokračovat pouze praktickými ukázkami. Na třech příkladech si znovu ukážeme použití polí. V prvním příkladu budeme generovat sloupek tiketu Sportky. V druhém příkladu budeme pracovat se školními známkami. A ve třetím příkladu si uděláme jednoduchou implementaci Eratosthenova síta.

Obrázek ke článku Kompletní hra v Game Makeru - Arkanoid

Kompletní hra v Game Makeru - Arkanoid

Tento návod je určen pro úplné začátečníky, jelikož v něm jsou popsány podrobně (pro pokročilé až otravně podrobně) všechny funkce s obrázky. Uděláme si jednoduchou hru jménem Arkanoid a naučíte se zde základní funkce použité v praxi.

Obrázek ke článku Nokia Lumia 800 – příběh designérů Nokie

Nokia Lumia 800 – příběh designérů Nokie

Insiderský pohled do vývoje nového telefonu od Nokie, Lumia 800, spolu s produktovými a UX designéry Nokie. Nová Lumia je založená na komponentech a inovacích předchozího modelu N9 a společného toho mají mnohem více.

Výsledky 271-300 z celkem 2 872 nalezených
  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý