Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Články – Programujte.comČlánky – Programujte.com

 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Řešíme zdrojový kód – algoritmus násobení

Řešíme zdrojový kód – algoritmus násobení

V článku budeme tak trochu vynalézat kolo. Ukážeme si zajímavý postup odvození algoritmu celočíselného násobení. Postup a tipy mohou být inspirací čtenáři, tréningem logického myšlení a věřím že i zábavou.

Obrázek ke článku Vývojové diagramy – pole a binární vyhledávání – 20. díl

Vývojové diagramy – pole a binární vyhledávání – 20. díl

Pole lze použít na ukládání velkého množství dat. Jednou z důležitých oblastí zpracování takovýchto dat je třídění a v tomto díle si ukážeme, co to vlastně třídění je, k čemu nám je dobré a proč se mu budeme věnovat několik dalších dílů.

Obrázek ke článku Recenze knihy: Objektivy 2011/2012 – katalog objektivů na našem trhu

Recenze knihy: Objektivy 2011/2012 – katalog objektivů na našem trhu

Celkem 151stránkový průvodce světem objektivů nabízí čtenáři komplexní přehled o objektivech dodávaných na náš trh. Kniha navazuje na svého předchůdce, který byl vydán před třemi lety, a vznikla jako reakce na aktuální změny, kterými trh s fotoaparáty za poslední dobu prošel.

Obrázek ke článku Co to znamená, když se řekne responsivní web – úvod do responsivního webdesignu

Co to znamená, když se řekne responsivní web – úvod do responsivního webdesignu

Pod pojmem „responsivní webdesign“ si většina lidí představí webové stránky, které přizpůsobují svou šířku danému zařízení – je jedno, jestli na web koukáme z počítače, tabletu nebo telefonu. Jistě, to je jedna z hlavních myšlenek responsivního webu. Pojďme se ale na tento relativně nový směr podívat trochu důkladněji.

Obrázek ke článku Vývojové diagramy – příklady s využitím polí – 19. díl

Vývojové diagramy – příklady s využitím polí – 19. díl

V tomto díle budeme pokračovat pouze praktickými ukázkami. Na třech příkladech si znovu ukážeme použití polí. V prvním příkladu budeme generovat sloupek tiketu Sportky. V druhém příkladu budeme pracovat se školními známkami. A ve třetím příkladu si uděláme jednoduchou implementaci Eratosthenova síta.

Obrázek ke článku Kompletní hra v Game Makeru - Arkanoid

Kompletní hra v Game Makeru - Arkanoid

Tento návod je určen pro úplné začátečníky, jelikož v něm jsou popsány podrobně (pro pokročilé až otravně podrobně) všechny funkce s obrázky. Uděláme si jednoduchou hru jménem Arkanoid a naučíte se zde základní funkce použité v praxi.

Obrázek ke článku Nokia Lumia 800 – příběh designérů Nokie

Nokia Lumia 800 – příběh designérů Nokie

Insiderský pohled do vývoje nového telefonu od Nokie, Lumia 800, spolu s produktovými a UX designéry Nokie. Nová Lumia je založená na komponentech a inovacích předchozího modelu N9 a společného toho mají mnohem více.

Obrázek ke článku Vývojové diagramy - úvod do polí - 18. díl

Vývojové diagramy - úvod do polí - 18. díl

Náplní dnešního dílu budou pole, která nás následně budou provázet po několik dalších dílů. Postupně si ukážeme, co to je pole, k čemu se hodí a samozřejmě si jejich použití budeme demonstrovat na vývojových diagramech.

Obrázek ke článku Středoškolská fyzika - přímočarý pohyb

Středoškolská fyzika - přímočarý pohyb

Tentokrát se dozvíme něco málo o přímočarém pohybu. Co se bude hodit, bude určitě to, že si přiblížíme následující: přímočarý pohyb a jeho zákonitosti, nakousneme rozdíl oproti křivočarému pohybu, který probereme příště. Jestli už někdo čeká na to, že se podíváme i na „nějaké ty věci s počítačem“, tak ty nás budou čekat o kurz dál v dynamice jako dodatek k Newtonovým pohybovým rovnicím jako numerické možnosti, jak řešit libovolné diferenciální rovnice.

Obrázek ke článku Jak napsat Pong jednoduše pomocí HTML5

Jak napsat Pong jednoduše pomocí HTML5

Pong je jednou z nejstarších her pro počítače vůbec. V článku si rozebereme, jak hru na podobných principech přepsat do webové verze za pomoci HTML5 a JavaScriptu. Konkrétně půjde o verzi PsychoPong, kde na rozdíl od klasické hry celá plocha rotuje.

Obrázek ke článku Řešíme zdrojový kód - přiřazování proměnných

Řešíme zdrojový kód - přiřazování proměnných

Dříve než budu rozebírat další věci, bude dobré (také díky zpětné vazbě, kterou mi poskytli čtenáři) více osvětlit některé postupy, které jsem použil v úvodním článku. Umožní to lépe porozumět pozadí a podstatě fungování.

Obrázek ke článku Webdesignové trendy v roce 2012

Webdesignové trendy v roce 2012

Zrovna začal nový rok a bude určitě zajímavé podívat se trochu do budoucnosti a shrnout si, co za novinky nás čekají na webu. Nutno podotknout, že mnoho z níže vyjmenovaných věcí se začalo aplikovat již v roce 2011, ale podle všech předpokladů a také větší dostupnosti se rozšíří v tomto roce ještě mnohem více.

Obrázek ke článku CSS3: styluje à la Windows 7

CSS3: styluje à la Windows 7

Pro mnoho intranetových aplikací či backendových záležitostí se nám hodí základní UI. To se nesmí rychle okoukat, musí být pro uživatele standardní a přitom by mělo být na oko pohledné. Dovolím si za příklad vzít standardní vzhled prvků z Windows 7. Tento design si dnes nakódujeme pouze pomocí CSS3 (s trochou JavaScriptu), ale kompletně bez obrázků, tedy „vektorově“.

Obrázek ke článku Junior Internet odrazovým můstkem pro mladé talenty do 18 let

Junior Internet odrazovým můstkem pro mladé talenty do 18 let

Junior Internet je soutěž pro mladé lidi do 18 let, kteří se aktivně pohybují na internetu. Za svých 13 let již pomohla odstartovat kariéru nepřebernému množství mladých podnikatelů, programátorů, designerů či copywriterů – namátkou můžeme jmenovat Tomáše Krchu, Jana Řežába či Zdeňka Cendru.

Výsledky 421-450 z celkem 3 007 nalezených
  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032020 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý